اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012235766918438

چگونه در محصول من کسب درآمد کنم ؟

کد: 140012235766918438

https://bit.ly/3MLzcAe

، کرمان , (اخبار رسمی): شرکت محصول من تیم تخصصی بازاریابی ، سرمایه گذاری و کار آفرینی اولین سیستم هوشمند بازاریابی و فروش و سرمایه گذاری در ایران است که به معنی واقعی تجارت برد – برد را در کشور بهینه سازی می کند .

چگونه در محصول من کسب درآمد کنم ؟
شرکت محصول من

شرکت محصول من تیم تخصصی بازاریابی ، سرمایه گذاری و کار آفرینی اولین سیستم هوشمند بازاریابی و فروش و سرمایه گذاری در ایران است که به معنی واقعی تجارت برد – برد را در کشور بهینه سازی می کند .

1- ارتقاع به بازاریاب : با انتخاب این گزینه و تکمیل اطلاعات هویتی و پرداخت 369 هزارتومان شخص نمایندگی یک ساله شرکت را دریافت می کند و از این پس میتواند تمامی کالاهای سایت را با قیمت مقطوع یعنی 5 تا 30 درصد کمتر از قیمت سایت خریداری کرده و به فروش برساند . 

همچنین به شخص نمایند کد نمایندگی منحصر به فرد داده میشود که با ارسال لینک در شبکه های مجازی هر مشتری که با لینک نمایندی شما و ترد سایت شده و کالا یا خدماتی خریداری کند آن خرید برای نمایندگی شما ثبت شده و از  5 تا 30 درصد کمیسیون نمایندگی به شما پرداخت می شود .

شرکت محصول من

2 – عضویت در طرح مشارکت : با شرکت در طرح مشارکت شرکت محصول من نماینده چه فروش شخصی داشته باشد چه نداشته باشد در تراکنش های کلی شرکت ذینفع می شود . 

سهام داری که حداقل 10 سهم را خریداری کرده باشد میتواند محصول مورد تایید خود را بعد از کارشناسی و قیمت گذاری شدن آن کالا به سایت اضاف کرده و به فروش برساند .

3 – تولید کننده : هنرمندان عزیزی که توان مالی راه اندازی کارگاه خود را ندارند میتوانند با ارائه مدارک خود و کالا یا خدمات خود عضو گروه تجاری محصول من شده و از سرمایه صندوق مشارکت برای راه اندازی و گسترش فعالیت خود بهره مند شوند . 

4 – عضویت در کادر اداری و گروه تجاری محصول من : درصورت داشتن مهارت مربوط با ما تماس بگیرید گروه مجموعه محصول من با فراغ باز پذیرای انسان های توانمند و هدفمند می باشد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصول من

شرکت محصول من – سرمایه گذاری ، کار آفرینی و فروش مستقیم – شرکت محصول من مرکز سرمایه گذاری و حمایت از تولید و فروش مستقیم ، پلی میان سرمایه گذار ، تولید کننده و مصرف کننده ایده و اجرای این طرح برای اولین بار در ایران توسط تیم شرکت محصول من با مدیریت مهندس علی شیخ زاهدی راه اندازی و اجرا شده است . در این مرکز از کسب و کار های دانش بنیان ، کسب و کار های خانگی در قالب سرمایه گذاری و حمایت از تولید تا مصرف با استفاده از سیستم فروش مستقیم با حذف واسطه های بازار حمایت می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ