اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101145793013903

پنج برند معروف عروسک در دنیا

کد: 140101145793013903

https://bit.ly/35ASHur

، (اخبار رسمی): همه ما دوست داریم عروسک های باکیفیت و زیبا را برای فرزندمان تهیه کنیم. خرید عروسک اصل و درجه یک دغدغه خیلی از پدر و مادرها است. حتی بسیاری از فروشندگان عروسک هم همیشه به دنیال بهترین عروسک ها هستند تا هر بار بتوانند محصولات بهتر و پرفروش تری به مشتریانشان ارائه کنند.

5 برند معروف عروسک در دنیا
پنج برند معروف عروسک در دنیا

به همین دلیل در اینجا 5 برند معروف عروسک در دنیا را به شما معرفی می شود. این برندها جزو بهترین مراکز فروش عروسک پولیشی هستند. عروسک هایی که توسط این برندها تولید می شوند، بهترین عروسک هایی هستند که هر کودکی می تواند با آن ها بازی کند.

Gund

همه ما عروسک خرس تدی را می شناسیم و دوستش داریم. پس باید بدانید که برند عروسک گاند که یک شرکت آمریکایی است تولید کننده این خرس های عروسکی نرم و بامزه است. عروسک های این برند به نرمی و لطافت زیاد معروف هستند. اما طبیعا برای همچین عروسک های نرم و لطیفی باید هزینه زیادی کنید و می توان گفت تنها نقطه منفی این برند، قیمت بالای عروسک هاست اما به هر حال ارزش خرید عروسک نرم و دوست داشتنی را دارد.اگر به دنبال نرم ترین و پشمالوترین عروسک های خرس هستید، عروسک های برند گاند مخصوص شماست.

Jellycat

کمتر کسی پیدا می شود که برند معروف جلی کت را نشناسد. جلی کت در یک جمله نرم ترین و لطیف ترین عروسک های دنیا را دارد. همانطور که از اسم این کمپانی مشخص است، عروسک های او مثل ژله نرم و لطیف هستند. تمام عروسک های جلی کت مثل یک حوله نرم هستند و پرزهای بلند و لطیفی دارند که برای نوزاد و کودک کاملا مناسب است. عروسک جلی کت همان عروسکی است که کودک شما می تواند با خیال راحت آن را در آغوش بگیرد و در آرامش بخوابد.. عروسک خرگوش جلی کت یکی از معروف ترین عروسک های دنیاست.

این برند که در انگلیس شروع به کار کرد، امروزه در سراسر دنیا فروشگاه های متعددی دارد. جلی کت در آمریکا، بریتانیا،کانادا، اروپا و آسیا و... فروشگاه های بزرگی تاسیس کرده است.عروسک های عجیب و غریب این برند معروف، همیشه مورد استقبال کودکان و حتی بزرگتر ها قرار می گیرد.

Lumpin

دومین برندی که عروسک پولیشی نرم و مخملی عرضه می کند، برند عروسک لومپین است. تنوع عروسک های پولیشی لومپین باعث شده تا بتوانید برای همه سنین عروسک نرم پولیشی تهیه کنید. عروسک مخملی و پولیشی لومپین برای سنین مختلف مناسب سازی شده و علاوه بر سرگرمی جنبه آموزشی دارد. لومپین عروسک هایش را در قالب عروسک های آموزشی ارائه می کند که باعث پرورش مهارت های کودک و نوجوان می شود.

جالب است بدانید برند عروسک سازی لومپین، در ابتدا با برند تجارب وودی لند شروع به کار کرد. این شرکت فقط عروسک های چوبی عرضه می کرد. اما بعد از گذشت چند سال از فعالیتش، شروع به فروش عروسک های پولیشی کرد.

Kaloo

یکی از معروفترین برند های عروسک در دنیا، برند فرانسوی کالو است. این برند چیزی بیشتر از یک کمپانی عروسک سازی است. کالو در کنار عروسک های نرم و لطیفش، انواع کالای خواب کودک، مبلمان کودک و... هم برای کودکان ارائه می کند. عروسک کالو بسیار متنوع هستند و کیفیت بالایی دارند.

چیچیلاس

چیچیلاس یک برند تخصصی کودک است که در ایران فعالیت می کند. برند عروسک چیچیلاس یکی از برندهای معروف عروسک است که باکیفیت ترین عروسک های دنیا را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می کند. عروسک چیچیلاس تنوع بسیار بالایی دارد و تقریبا برای هر سنی عروسک های مناسب و دوست داشتنی را موجود کرده است. 

روزانه جدیدترین عروسک های نرم و لطیف را برای کودک و نوجوان و حتی بزرگسال عرضه می کند. برند ایرانی چیچیلاس به یکی از محبوب ترین برند های فروش عروسک تبدیل شده است.

Orange toys

اورنج تویز یکی دیگر از محبوب ترین برند های عروسک در دنیاست. طرح و مدل عروسک های این برند کاملا به روز هستند و جذابیت زیادی برای کودکان دارند.تمام عروسک های برند عروسک های نارنجی (Orange toys)

باکیفیت و مقرون به صرفه هستند. طراجی عروسک های این برند که بیشتر از یک دهه قدمت دارد خلاقانه و جذاب است. برند اورنج تویز مقتعد است عروسک های او فراتر از یک عروسک هستند. و تمام مراحل طراحی و ساخت و ارائه آن ها با عشق و برای شادی و لذت کودکان انجام می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح