اطلاعات تماس
  • 021666*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101155794718424

خرید یو پی اس و آشنایی با انواع یو پی اس

کد: 140101155794718424

https://bit.ly/3u4EGyw

، (اخبار رسمی): در دنیای امروز کمتر کسی پیدا می شود که با وسایل الکتریکی و الکترونیکی سرو کار نداشته باشد و یا از آنها استفاده نکند. با پیشرفت تکنولوژی و حساسیت این تجهیزات که روز به روز گرانتر هم می شوند بحث محافظت از آنها پیش می آید.

خرید یو پی اس و آشنایی با انواع یو پی اس
خرید یو پی اس و آشنایی با انواع یو پی اس

در دنیای امروز کمتر کسی پیدا می شود که با وسایل الکتریکی و الکترونیکی سرو کار نداشته باشد و یا از آنها استفاده نکند. با پیشرفت تکنولوژی و حساسیت این تجهیزات که روز به روز گرانتر هم می شوند بحث محافظت از آنها پیش می آید.

بنابر اعلام شرکت پویا توسعه افزار، شما در منزلتان شاید نوسان برق ورودی یخچالتان را با محافظ برق تا حدودی کنترل کنید ولی در یک شرکت یا اداره، کارخانه، بیمارستان و… که تجهیزاتی به مراتب حساس تر و با توان هایی با قدرت بالا دارند، دیگر نمی توانید از یک محافظ استفاده کنید. اینجاست که نیاز شما برای خرید یو پی اس ضروری می شود. البته نوسان گیری یکی از مزایای یو پی اس است. بیایید با هم نگاهی به عملکرد یو پی اس بیاندازیم .

یو پی اس چیست ؟

یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه است که علاوه بر گرفتن نوسانات و نویزهای برق شهری و جلوگیری از آسیب رساندن به تجهیزات شما در هنگام قطع برق بدون اینکه وقفه ای ایجاد شود برق لازم و سالم نیاز دستگاه شما را تامین می کند.

وظیفه ups و روش کار آن

هدف و وظیفه اصلی یو پی اس تامین برق بدون وقفه برای دستگاهی است که از آن در برابر برق و اختلالات شهری محافظت می کند. نحوه کار یو پی اس: از دو منبع انرژی برای تامین برق استفاده می کند.

هنگامی که برق اولیه یعنی برق شهری قطع می شود، دستگاه مصرفی به سرعت خاموش می شود، در این لحظه یو پی اس وظیفه تامین برق دستگاه را دارد، حالا چطور؟ یو پی اس در صورت نبودن برق اولیه یا برق شهری از برق ثانویه برای روشن کردن دستگاه مصرفی استفاده می کند. به این منبع ثانویه باتری گفته می شود که انرژی را به صورت ذخیره شده در خود نگه می دارد.

مزایای استفاده از UPS

۱ - برق برای تجهیزات دستگاه مصرفی در هنگام قطعی برق را تامین می کند.

۲ - از دستگاه مصرفی در برابر بی ثباتی فرکانس های برق محافظت می کند.

۳ -  از نویزها و اختلالات وارده از برق شهری به دستگاه مصرفی جلوگیری می کند.

۴- محافظت و جلوگیری از خسارت های ناشی از قطع شدن ناگهانی برق و اسیب های سخت افزاری.

۵ -  داشتن برق به صورت بی وقفه که باعث راحتی کار می شود.

انواع یو پی اس:

یو پی اس های آفلاین یا لاین اینتر اکتیو:

به زبان ساده در این نوع  از UPS ها تا زمانی که قطعی برق صورت نگرفته یا ولتاژ ورودی برق شهری در بازه تعریف شده یوپی اس باشد، UPS فقط با ایزوله کردن و رفع نویز و رگوله کردن نوسانات احتمالی، مستقیم به خروجی دستگاه وصل می شود . در این حالت هرگاه جریان متناوب برق شهری وصل گردد و شرایط نرمال استفاده از آن مهیا شود با زهم یوپی اس بطور اتوماتیک سوئیچ خود را به روی برق شهری تغییر داده و از آن تغذیه می نماید.این یوپی اس ها برای مصارف خانگی و ادارات و تجهیزاتی که حساسیت بالایی ندارند مثل کامپیوتر ها بسیار مناسب هستند چه از لحاظ قدرت نوسان گیری و چه به لحاظ قیمت؛ تعداد باتری کم از مزایای این یو پی اس می باشد. شرکت پویا توسعه افزار با سابقه ای ۳۰ ساله تولید کننده یوپی اس های لاین اینتر اکتیو سری PA  در توان های ۱ تا ۱۰ کیلو ولت آمپر می باشد.

یو پی اس های آنلاین :

این UPS ها به یوپی اس های دائم کار نیز شهرت دارند.یو پی اس های آنلاین نسبت به یوپی اس های لاین اینتر اکتیو از قدرت نوسان گیری و بازدهی بالاتری برخوردارند. این یوپی اس ها از برق شهر برای شارژ باتری ها استفاده نموده و دائما از باتری برای تغذیه و برق خروجی استفاده می کنند. به همین خاطر وقتی برق شهر قطع شود هیچ وقفه ای در سیستم بوجود نخواهد آمد. دقت و حساسیت بالای این دستگاه موجب شده تا برای تجهیزات با حساسیت بالا مثل سرورها، دستگاهها ی لیزر، تجهیزات آزمایشگاهی، بیمارستان ها و تجهیزات پزشکی از این یو پی اس ها استفاده شود.

باتری یو پی اس :

به طور کل تکنولوژی ساخت باتری یو پی اس با باتری خودرو متفاوت می باشد، اگر به صورت ساده بخواهیم توضیح دهیم تکنولوژی ساخت باطری یو پی اس  ساکن مشخص می باشد که با باتری یو پی اس باید در محل ثابتی قابل استفاده باشد، اما  خودرو در اکثر مواقع در حالت حرکت بوده باتری یوپی اس برای خودرو مناسب نمی باشد.

از جمله دیگر محصولات شرکت پویا توسعه افزار باتری سیل لید اسید با تکنولوژی نانو ژل می باشد که برای یو پی اس بکار می رود می باشد. شرکت پویا توسعه تحت برند ثبت شده و انحصاری خود واردات باتری یو پی اسی را در دستور کار خود قرار داده و سال هاست که باتری هایی با کیفیت بسیار بالا را به مشتریان عزیز ارائه نموده است. طول عمر این باتری ها عموما بیش از ۸ سال بوده و گارانتی یک ساله نیز دارند .

شرکت پویا توسعه افزار به جهت راحتی و احترام هر چه بیشتر به مشتری اقدام به تهیه محفظه باتری ها با ابعاد مختلف و برحسب نیاز مشتریان نموده است .

تلفن تماس با پویا توسعه افزار  ۰۳–۸۸۳۴۵۶۰۱ -۰۲۱

منبع: pta-com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحان سیستم پایا

ما راه و رسم حضور در دنیای اینترنتی را می شناسیم، پله ی اول طراحی سایت و پیاده سازی آن است. اگر به دنبال آن هستید، شک نکنید که وب مب می تواند در این راه همراه شما باشد.

اطلاعات تماس
  • 021666*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش