اطلاعات تماس
  • 031365*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101205803114385

خرید ویژه انواع یخچال و تلویزیون و لوازم برقی کوچک از بانه با ضمانت اصالت کالا

قیمت تلویزیون و یخچال خارجی در بانه ( قیمت اردیبهشت 1401 )

کد: 140101205803114385

https://bit.ly/3LbyvPD

، اصفهان , (اخبار رسمی): فروش ویژه انواع تلویزیون و یخچال برندهای معتبر کره ای اصلی از قبیل ال جی، سامسونگ، بوش، سونی، بکو و دیگر برندهای مطرح جدید 2022 در فروشگاه اینترنتی بانه سولین، با ضمانت ارسال کالا و ارسال به سراسر کشور با تضمین سلامت و کیفیت محصول

قیمت تلویزیون و یخچال خارجی در بانه ( قیمت اردیبهشت 1401 )
خرید آنلاین انواع تلویزیون های ال ای دی، هوشمند و لمسی از پرفروش ترین برندهای ایرانی و خارجی با اصلی
قیمت تلویزیون و یخچال خارجی در بانه ( قیمت اردیبهشت 1401 )
خرید جدیدترین انواع یخچال و فریزر از معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی با قیمت مناسب از بانه سولین

این که چه تلویزیون و یخچالی از بازار خرید بانه تهیه کنید در نگاه اول ساده ست،اما با وارد شدن از جزییات ریز تلویزیون ها، شاید برای شما گیج کننده باشد و ما شما را برای خرید بهتر راهنمایی می‌کنیم

بانه سولین از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را در زمینه فروش انواع وسایل لوازم خانگی با توجه به استانداردها و بهترین کیفیت های روز دنیا و مد نظر قرار دادن ارزش ها و اعتماد کاربرانآ غاز کرد.

چه عواملی بر قیمت یخچال بانه تاثیر گذار است و تمایل مردم برای خرید یخچال از بانه در این چند سال اخیر چه تغییراتی داشته است؟ و سوالاتی از این قبیل، که در هنگام تصمیم گیری برای خرید یخچال از بانه ، ذهن ما را درگیر می کند؛ و از طرفی اختلاف قیمت چشمگیر و قابل ملاحظه بین یخچال بانه با یخچال دیگر مناطق؛ و از طرفی فکر تقلبی یا اصل بودن یخچال، وسوسه هایی هستند که در چنین مواقعی ذهن فرد خریدار را مشغول کرده و قدرت تصمیم گیری را از او سلب می کند.

آیا هنوز هم خرید از بانه به صرفه است؟

آیا ترفندهایی وجود دارد که بتوانیم بهترین یخچال بانه را با اطمینان از کیفیت آن از بانه بخریم؟ این ها سوالاتی است که قصد داریم در این مقاله به بررسی آنها بپردازیم. لطفا با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا به جواب خیلی از سوالات خود دست یابید.

بررسی تاریخچه یخچال

قبل از هر چیزی تاریخچه ساخت یخچال را بررسی کنیم. اولیور اوانزدر سال ۱۸۰۵ میلادی نخستین یخچال را اختراع کرد، ۴۵ سال بعد از تولید نخستین یخچال در جهان، در سال ۱۳۳۹ شمسی اولین یخچال وارد ایران شد. روند ساخت یخچال از گذشته تا به امروز شامل یخچال طبیعی، یخچال دست ساز زیر زمینی، نفتی و گازی آغاز شد و امروزه در اوج پیشرفت یخچال الکتریکی قرار داریم.

موقعیت بانه و علت تقاضای یخچال بانه

به علت موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن بانه در خطوط مرزی ، سالانه واردات زیادی در زمینه لوازم علی الخصوص یخچال صورت می گیرد. یخچال بانه به علت حذف هزینه واسطه و گمرک و به دلیل اینکه مستقیم به بازار عرضه می شود، به نسبت دیگر شرکت ها قیمت مناسب تری دارد؛ و از همه مهمتر، وجود همه برندها و کیفیت ها در کنار هم است که کمک شایانی به خریدار خواهد کرد. در واقع در انبوهی از مدل و برند ، خریدار حق انتخاب بیشتری دارد.

چرا باید یخچال بانه خرید کنیم؟

زمانی که شما یک کالا کوچک می خرید امکان دارد همین کالا، در دو فروشگاه با قیمتهای متفاوت فروخته شود؛ در صورتی که کالا از نظر کمیت و کیفیت مشابه هم هستند. در این مورد گرانی کالا به منزله دریافت آپشن های بیشتر نیست اما در مورد کالای مثل یخچال؛ اگر یخچالی را در شهر خودتان ۱۵ میلیون می خرید؛ یخچال بانه با همین قیمت، هم کمیت و کیفیت بیشتری دارد، هم اپشن های بیشتری دارد و همین می تواند دلیل خوبی برای خرید از بانه باشد.

خرید تلویزیون از بانه سولین

یکی از بهترین فروشگاه برای خرید تلویزیون فروشگاه اینترنتی بانه سولین است که انواع تلویزیون ها را با تضمین مناسب ترین قیمت ، گارانتی و بیمه معتبر ارائه می دهد. ارسال کلیه خرید های شما از بانه سولین کاملا رایگان بوده و بعد از رویت دستگاه و تست آن ، پرداخت را انجام خواهید داد.

انواع تلویزیون موجود در بازار

انواع و مارک های مختلفی از تلویزیون در بازار وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی ها و قیمت های مختلف هستند.از انواع تلویزیون در بانه سولین میتوان به تلویزیون های سونی « SONY »، سامسونگ «SAMSUNG » ، ال جی « LG » ، شارپ « SHARP » ، توشیبا « TOSHIBA » ، فیلیپس « PHILIPS » ، پاناسونیک « PANASONIC » ، هایسنس « Hisense » ، دوو « Daewoo  » و هیتاچی « hitachi »  و غیره را به فروش برساند. البته هر چند سال یکبار ، فناوری و فناوری جدیدی برای تلویزیون ها معرفی و وارد بازار می شود.

بهترین برند تلویزیون

تلویزیون ال جی ، تلویزیون سونی ، تلویزیون سامسونگ ، تلویزیون شارپ ، تلویزیون توشیبا ، تلویزیون فیلیپس ، تلویزیون پاناسونیک بهترین تلویزیون بازار هستند که در کنار امکانات بسیاری از فناوری های پیشرفته برخوردار هستند.

قیمت تلویزیون در بانه

این نکته که قیمت تلویزیون بانه کمتر از سایر شهر های دیگر است، بر کسی پوشیده نیست. عوارض گمرکی برای فروشندگان بانه در مقایسه با نمایندگان رسمی کمتر است. بنابراین فروشندگان ارزان تلویزیون در بانه محصولات اصلی را نیز با قیمت پایین به بازار عرضه می کنند. قیمت تلویزیون بانه سولین را مقایسه و سپس خریداری کنید.

اگر به دنبال یک مرکز خرید تلویزیون از بانه هستید، پیشنهاد ما برای شما مرکز خرید شهر بانه است که بزرگترین مرکز خرید لوازم الکتریکی در منطقه است.

هدف ما در این مقاله رفع چالشها و در اختیار گذاشتن اطلاعاتی در حوضه خرید تلویزیون از بانه می باشد اما قبل از اینکه به سراغ خرید تلویزیون از بانه برویم. می خواهیم گذری بر تاریخچه تولید تلویزیون این محصول فوق‌العاده داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی سایت در اصفهان

بانک اطلاعات مشاغل چیست ؟ بگذارید با زبان ساده برای شما اطلاعات مشاغل را توضیح و دلیل اهمیت بانک مشاغل در توسعه کسب و کار و افزایش فروش برای مشاغل کوچک و بزرگ را شرح بدهم. شما به عنوان یک مدیر کسب و کار خود بدنبال پیدا کردن بازار هدف جدید و مشتری جدید و در حالات پیشرفته تر نیاز به اطلاعات بازار رقبا و اطلاعات و آمار انها خواهید داشت. برای این کار شما به چندین شیوه میتوانید این اطلاعات را بدست آورید.شیوه اول جمع آوری اطلاعات بصورت میدانی و ارسال نیرو به صورت بازاریابی مویرگی در مناطق مختلف کشور و اعمال هزینه های بسیار بالا در این نوع جمع آوری اطلاعات و استحلاک و خطرات جانی ناشی از حوادث مختلف و مسئولیت نیرو و همچنین عدم زمان کافی جهت اطلاع رسانی به مشتریان در سطح تمامی استانها و شهرستانها در ایران عزیزمان هستید.ممکن است جمع آوری اطلاعات مشاغل مشتریان خود در این روش بیش از چند سال زمان ببرد که مثلما درصد بالایی از اطلاعات بخاطر گذشت زمان در این نوع جمع آوری سوخته خواهد شد. روش دوم خرید بانک اطلاعات مشاغل بروز از سایت ما یا همکاران ما می باشد که با اعمال هزینه ای معقولانه در سریعترین زمان ممکن به این اطلاعات دسترسی پیدا خواهید کرد و میتوانید از همین حالا شروع به بازاریابی یا تنظیم اهداف فروش تیم کسب و کار خود نمایید.

اطلاعات تماس
  • 031365*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید