اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101205803315837

کدام نوع جک پالت برای من مناسب تر است؟

به چه مواردی برای خرید جک پالت توجه کنم

کد: 140101205803315837

https://bit.ly/3jmVdYt

، قدس , (اخبار رسمی): جک پالت ها دارای طول های شاخک متفاوتی می باشند. قبل از خرید جک پالت اطمینان حاصل کنید که جک پالت شما دارای طول مناسبی است.جک پالت ها معمولا به دو دسته شاخک کوتاه و شاخک بلند تقسیم می شوند. نوع هایی با شاخک های بلند تر به فضای بیش تری برای دور زدن نیاز دارند و شما باید این مساله را در نظر بگیرید

به چه مواردی برای خرید جک پالت توجه کنم
به چه مواردی برای خرید جک پالت توجه کنم

شما میتوانید جهت خرید انواع تجهیرات انبارداری ( ریچتراک برقی ، جک پالت دستی ، الحاقیه لیفتراک ، استاکر برقی ، پالت تراک برقی ) با واحد فروش پارت ماشین تماس حاصل فرمایید.

گران ترین یا ارزان ترین نوع؟ کدام نوع جک پالت برای من مناسب تر است؟

 

طول شاخک

 جک پالت ها دارای طول های شاخک متفاوتی می باشند. قبل از خرید جک پالت اطمینان حاصل کنید که جک پالت شما دارای طول مناسبی است.

جک پالت ها معمولا به دو دسته شاخک کوتاه و شاخک بلند تقسیم می شوند. نوع هایی با شاخک های بلند تر به فضای بیش تری برای دور زدن نیاز دارند و شما باید این مساله را در نظر بگیرید. بعضی از چنگال ها هم خیلی کوتاه هستند و ممکن است همه پالت ها را ساپورت نکنند و پالت بر روی آن ناپایدار باشد و بیفتد، پس به ابعاد پالت شما هم بستگی دارد.

 

ظرفیت باربری

هر جک پالت قادر به حمل تنها ظرفیت مجاز خود دستگاه می باشد. ظرفیت باربری از مهم ترین مواردی است که قبل از خرید باید درمورد آن بپرسید. در صورتی که بار بیشتری را نسبت به ظرفیت جک پالت حمل کنید، دستگاه خراب می شود و یا باعث شکستگی آن می شود، همچنین خطرات ایمنی قابل توجهی را برای اپراتور دارد، پس حتما جک پالت را با ظرفیتی که نیاز دارید تهیه کنید.

 

 وزن کل دستگاه

برای خرید جک پالت به وزن خود دستگاه هم توجه کنید. وزن دستگاه جک پالت نیز از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید مخصوصا وقتی در داخل کانتینر و یا وسایل باربری می خواهید از آن استفاده کنید.

 

توانایی بالابری/کاهش ارتفاع

 اگر نیاز دارید که بار را بالا ببرید اطمینان حاصل کنید که جک پالت این ارتفاع را برای شما فراهم می کند. ظرفیت جک پالت هم به این ارتفاع همیشه وابسته است و حداقل ارتفاع آن را حتما چک کنید تا دقیقا با نیاز درخواستی شما یکی باشد.

 

چرخ جک پالت

انتخاب نوع صحیح چرخ جک پالت مساله مهمی است. برای عملکرد صحیح جک پالت انتخاب صحیح چرخ، مساله خیلی مهمی است. چرخ های با کیفیت هم چنین از کفپوش شما نیز محافظت می کنند، پس در انتخاب آن دقت کنید. برای تهیه جک پالت و همچنین مشاوره برای خرید جک پالت، میتوانید با پارت ماشین تماس بگیرید.

شرکت پارت ماشین پویا پیشرو با رصد سازندگان معتبر  انواع تجهیزات انبارداری (ریچتراک،جک پالت،پالت تراک،لیفتراک و...) در بازارهای جهانی اقدام به خرید و واردات انواع جک پالت از معتبرترین سازندگان در سطح جهان نموده است. لذا فروش جک پالت دستی ( فروش لیفتراک دستی ) یکی از تخصص های این شرکت در بازار ایران می باشد.با توجه به واردات از کارخانه سازنده بدون واسطه، قیمت جک پالت این شرکت با توجه به کیفیت بسیار بالای آن مناسب می باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پارت ماشین پویا پیشرو

شرکت پارت ماشین پویا پیشرو، نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک و ماشین آلات انبارداری (جک پالت،ریچتراک،پالت تراک، استاکر برقی) ، ارائه دهنده خدمات و تعمیرات لیفتراک و تامین کننده قطعات و لوازم یدکی لیفتراک می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی