اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101205803816866

راهنمای خرید میز تحریر کودک

کد: 140101205803816866

https://bit.ly/3jmZQlu

، سبزوار , (اخبار رسمی): ما میتوانیم با ایجاد فضای مطالعه ای جذاب و استاندارد در اتاق خواب کودک، به شکل گیری عادات مطالعه خوب در کودکانمان کمک کنیم. اما سوال مهم این است که چه بخشی از اتاق خواب کودکان را به فضای مطالعه آنها اختصاص دهیم؟ یا اینکه آیا لازم است اتاقی مجزا برای مطالعه کودک خود اختصاص دهیم؟

راهنمای خرید میز تحریر کودک
راهنمای خرید میز تحریر کودک

فوکاچوب یکی از بهترین گزینه ها برای خرید یک میز تحریر استاندارد است. در این مجموعه شما علاوه بر میز تحریر میتوانید هر چیزی که برای دیزاین اتاق خواب لازم دارید را تهیه کنید و البته به صورت اقساطی!!

ما میتوانیم با ایجاد فضای مطالعه ای جذاب و استاندارد در اتاق خواب کودک، به شکل گیری عادات مطالعه خوب در کودکانمان کمک کنیم. اما سوال مهم این است که چه بخشی از اتاق خواب کودکان را به فضای مطالعه آنها اختصاص دهیم؟ یا اینکه آیا لازم است اتاقی مجزا برای مطالعه کودک خود اختصاص دهیم؟

مهم ترین اصل برای داشتن دیزاینی کاربردی و دوست داشتنی در اتاق کودک عناصر مورد استفاده در آن است که میز تحریر کودک یکی از کلیدی ترین وسایل اتاق خواب آنها محسوب می شود. وقتی میز مطالعه کودکان راحت باشد و ویژگی های مورد نظر آنها را داشته باشد، کودکان ما هم علاقه بیشتری به استفاده از آن نشان خواهند داد.  اما قبل از خرید یک میز تحریر کودک خوب چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم؟ در ادامه با راهنمای خرید میز تحریر کودک همراه شما خواهیم بود و با هم نکات مهمی که باید در خرید انواع میز تحریر کودک در نظر بگیریم را بررسی خواهیم کرد. اگر شما هم قصد خرید یک میز تحریر کاربردی و ارزان دارید، این مقاله را از دست ندهید.

 

قبل از انتخاب مدل میز تحریر، به ابعاد اتاق فکر کنید  

قطعا یک میز تحریر بزرگ تر فضای بیشتر و راحت تری برای کودک شما فراهم می کند اما نباید فراموش کرد که به همان نسبت بخش بیشتری از اتاق خواب را به خود اختصاص می دهد و این موضوع در صورت کوچک بودن محیط، آشفته شدن دیزاین و کوچک تر به نظر رسیدن اتاق خواب را به دنبال خواهد داشت. همچنین فراموش نکنید که پشت میز تحریر باید به اندازه 75 الی 90 سانتی متر فضای خالی وجود داشته باشد، تا رفت و آمد برای کودک شما راحت باشد. اگر اتاق خواب فرزند شما فضای محدودی دارد، میز تحریر کنجی از مناسب ترین گزینه ها برای اتاق خواب کودک شما خواهد بود.

تناسب میز تحریر با جثه کودکتان را هم در نظر داشته باشید کودکان خیلی سریع رشد می کنند. میزی با ارتفاع 60 سانتی متر که برای امسالش مناسب است، سال بعد می تواند حسابی کوچک محسوب شود. بیشترین میزان تمرکز کودک مربوط به زمانی است که پشت میز تحریرش احساس راحتی کند؛ بنابراین جثه کودک نقش مهمی در انتخاب اندازه میز تحریرش ایفا می کند.

قبل از خرید به این نکته که قرار است چند سال کودک شما از میز تحریر استفاده کند نیز توجه کنید تا میز تحریرش در طول این مدت نیز پاسخگوی نیازش باشد. سطح میز تحریر کودک باید 20 سانتی متر بالاتر از قسمت نشیمن گاه صندلی اش باشد. این فاصله به کودک کمک می کند که حالت طبیعی بدنش در زمان نشستن حفظ شود. در این راستا فراموش نکنید که ارتفاع صندلی باید به اندازه ای باشد که کف پاهای کودک بطور کامل روی زمین قرار گیرد تا زاویه ی 90 درجه زانوهای او تغییر نکند.

با خرید یک میز تحریر جادار کودکتان را منظم تربیت کنید میزتحریر کشودار به کودک کمک می کنند که بتواند سطح میزش را مرتب و خلوت نگه دارد. یک میز تحریر شلوغ می تواند باعث زده شدن فرزند شما از گذراندن وقت خود پشت آن شود پس داشتن کشوهایی در زیر سطح میز یا روی آن را هم در لیست اولویت های خود قرار دهید. اگر میز تحریری خریداری کرده اید که فضای ذخیره ی کافی در اختیار کودک قرار نمی دهد، می توانید با نصب انواع شلف دیواری در قسمت بالایی آن این مشکل را رفع کنید و جلوه ای مدرن به فضای مطالعه اش ببخشید.

البته علاوه بر انواع شلف و باکس دیواری برای سازماندهی اتاق خواب کودکتان می توانید به داشتن یک میز تحریر کتابخانه دار یا یک کمد جادار با طبقه بندی استاندارد هم فکر کنید. همه این وسایل کاربردی را برای اتاق خواب کودک خود می توانید به راحتی در فروشگاه اینترنتی فوکاچوب  (fooka.ir) پیدا کنید. گروه تولیدی فوکا چوب تولید کننده تخصصی انواع لوازم مخصوص دکوراسیون اتاق خواب است که سابقه درخشانی در تولید و طراحی محصولات کمجا نیز دارد و به شما می تواند در راه خرید میز تحریر کودک کمک به سزایی کند.

 

میز تحریر چوبی با کشوی مخفی

در انتخاب میز تحریر برای کودک خود هوشمندانه عمل کنید اگر قرار است میز تحریر کودک شما بیشتر از یک سال مهمان اتاقش باشد، علاوه بر توجه به کیفیت و دوام آن، به قابل تغییر بودن سایز پایه های آن نیز توجه داشته باشید تا بتواند پا به پای کودک تان رشد کند و کارایی خود را بعد از یک سال از دست ندهد.

از حفظ هارمونی سبک میز تحریر با دیزاین اتاق غافل نشوید تک تک عناصر موجود در دکوراسیون اتاق خواب در جلوه کلی آن سهم دارند و یک ناهمخوانی می تواند انسجام طراحی داخلی فضا را متاثر کند. میز تحریر هم اگر متناسب با نوع سبک دکوراسیون اتاق خواب کودک انتخاب نشود، تبدیل به عنصری ناسازگار در دیزاین آن خواهد شد. به عنوان مثال یک میز تحریر مدرن قطعا گزینه مناسب تری برای یک دیزاین مدرن است تا کلاسیک.

 

میز تحریر پایه دار و مدرن

میز تحریر دیواری، انتخابی هوشمندانه برای اتاق خواب کوچک یکی از مدرن ترین انواع میزتحریر، نوع دیواری آن است که مناسب ترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک است. این میزها در عین حال که پاسخگوی نیازهای کودک شما هستند، به دلیل طراحی متفاوتی که دارند برای آنها جذاب بوده و تبدیل به یکی از دوست داشتنی ترین عناصر دکوراسیون برای آنها خواهند شد.  تنوع بالای طرح و رنگ میز تحریر های دیواری باعث شده برای هر سلیقه ای و هر نوع سبک دکوراسیونی بتوان گزینه خوبی پیدا کرد.

 

میز تحریر دیواری تاشو و مدرن

میز تحریر، یک عنصر دکوری در اتاق هم محسوب میشود بله میز تحریر علاوه بر کاربردی که به عنوان عنصری مهم در فضای مطالعه کودک دارد، سهم زیادی در زیبایی جلوه دیزاین اتاق نیز دارد. این سهم با کشوها و شلف های روی آن که می توان از آن به عنوان فضایی برای قرار دادن آثار دکوری، قاب عکس یا گلدان های کوچک استفاده کرد، بیشتر هم می شود.

 

ست میز تحریر کودک و کتابخانه

رنگ و طرح میز تحریر کودکتان را اصولی انتخاب کنید رنگ میز تحریر کودک هم طبق قانون10-30-60 جزء آن 30 درصد بوده و در نتیجه تاثیر قابل توجهی بر پالت رنگ دکوراسیون خواهد گذاشت. اگر برای پس زمینه دیزاین اتاق کودک تان از رنگ های خنثی استفاده کرده اید، با انتخاب میزی به رنگی قوی و برجسته قادر خواهید بود از آن یک نقطه ی کانونی بسازید. اگر هم در دیزاین اتاق کودکتان به اندازه کافی از رنگ های برجسته استفاده شده، می توانید با انتخاب میزی به رنگی خنثی همچون سفید، کرم و... ، تعادل را به فضای آن هدیه دهید. برای این که بتوانید راحت تر رنگ مورد نظر خود را برای دیوار ها یا وسایل اتاق خواب کودک خود، انتخاب کنید برای شما یک پیشنهاد ویژه مطالعه داریم. لطفا حتما به مقاله " طراحی رنگ اتاق خواب با توجه به قوانین 2020 " سر بزنید.

در این مقاله به بررسی نکاتی که در زمان خرید میز تحریر نیاز است مورد توجه قرار دهید، پرداختیم تا با مدنظر قرار دادن آنها فضای مطالعه ای جذاب، منحصربه فرد و کاربردی برای کودک عزیزتان فراهم کنید، فضایی که او بخواهد درصد زیادی از وقتش را در آنجا بگذراند. از این که تا پایان این مقاله همراهمان بودید بسیار خوشحالیم. همچنین از شما خواهشمندیم که با نوشتن نقطه نظرات یا دیگر نکاتی که در این مقاله به آن ها اشاره نشده است، در بخش نظرات همین صفحه، ادامه دهنده این مطلب باشید

مجموعه ای از برترین مدل های میز تحریر کودک در این مطلب با هم مفصل درباره میز تحریر کودک و فوت و فن های خرید آن صحبت کردیم. الان هم نوبت این است که به شما بگوییم بهتر است میز تحریر کودکتان را از کجا بخرید. فروشگاه اینترنتی فوکاچوب یکی از بهترین گزینه ها برای خرید یک میز تحریر استاندارد برای شماست. البته در این مجموعه شما علاوه بر میز تحریر میتوانید هر چیزی که برای دیزاین اتاق خواب لازم دارید را تهیه کنید و البته به صورت اقساطی!!

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فوکاچوب

برند فوکاچوب از سال ۸۵ با پشتوانه ای ۱۰ ساله پا به عرصه تولید محصولات چوبی گذاشته و در این مدت همراه با تزریق سرمایه، جذب نیروهای متخصص و متعهد، طراحان خوش ذوق، ماشین آلات مدرن و استفاده از دانش روز در تولید این محصولات بر آن شد تا مصمم تر از گذشته به تامین نیازهای بازار بپردازد. هم اکنون فوکاچوب جهت هرچه بهتر تحقق بخشیدن به شعار شرکت و نیاز مشتریان عزیز فصلی نو را در دنیای مبلمان و دکوراسیون آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش