اطلاعات تماس
  • 013335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101215805817356

بررسی خرید VPS سرور مجازی امارات بلوسرور

کد: 140101215805817356

https://bit.ly/3jq8Juq

، (اخبار رسمی): کاربران داخل کشور برای دسترسی به حساب های بین المللی مانند paypal یا دسترسی به پنل سایت گوگل ads و انجام فعالیت های ترید نیاز به IP کشور خارجی دارند. بر همین اساس برای دسترسی به آی پی این کشور نیاز به استفاده از سرور مجازی امارات است. سرور مجازی امارات بلوسرور بسیار مورد توجه کاربران است

کاربران داخل کشور برای دسترسی به حساب های بین المللی مانند paypal یا دسترسی به پنل سایت گوگل ads برای ارسال تبلیغات در گوگل، یا انجام فعالیت های ترید نیاز به IP کشور خارجی دارند. بر همین اساس برای دسترسی به آی پی این کشورها نیاز به استفاده از سرور مجازی دارند، سرور مجازی امارات ( دبی )، یکی از سرورهای کشورهایی است که بسیار مورد توجه کاربران ایرانی است و برای همین فعالیت ها استفاده میشود.

کاربران از سرور مجازی امارات بلوسرور برای افتتاح و دسترسی به پرداخت های بی المللی پی پال و سایر کارت های بانکی استفاده میکنند، آی پی VPS امارات دارای شرایطی است که بصورت ثابت و قابل تمدید بوده.

از دیگر ویژگی های سرور مجازی VPS امارات، افتتاح حساب گوگل ادز است که کاربران برای ارسال تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل از این سرویس استفاده میکنند و اکانت گوگل ادز را با هویت اماراتی ایجاد و پرداخت آنرا به درهم انجام میدهند، بخاطر همین برای داشتن هویت این کشور، نیاز به سرور مجازی امارات بلوسرور خواهد بود.

وقتی وارد محیط ویندوز سرور مجازی امارات بلوسرور میشید، هویت و IP شما در سایت هایی که موقعیت جغرافیایی را نشان میدهند، به عنوان شهروند این کشور شناخته میشود، بر همین اساس با داشتن هویت این کشور در VPS میتوانید در هر سایتی که نیاز به خرید، ثبت نام، فعالیت های ترید دارید اقدام کنید.

سخت افزار سرور مجازی دبی که بلوسرور (Blueserver) ارایه میدهد، از CPU های جدید، هارد nvme است، سرور بصورت فیزیکی در خود شهر دبی قرار دارد، از دیگر مزایای VPS دبی، سخت افزار با منابع ram, cpu, hdd بالاتر و قیمت ارزان تر آن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلوسرور

بلوسرور از ارایه دهندگان خدمات VPS سرور مجازی از بیش از 40 کشور از جمله، سرور مجازی ایران، آلمان، فنلاند، هلند، امارات، فیلیپین و ... است.

اطلاعات تماس
  • 013335*****
[نمایش اطلاعات]