اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101215806318526

معرفی سه شرکت از بهترین شرکت های نصب و اجرا شیشه رنگی در 2022

کد: 140101215806318526

https://bit.ly/3Jsl5wA

، تهران , (اخبار رسمی): شیشه های دکوراتیو و تزئینی امروزه در همه مکان ها وجود دارند. در سال های اخیر، استفاده از انواع مدل های مختلف شیشه رنگی و شیشه لاکوبل ، به یکی از رایج ترین و متداول ترین روش های طراحی دکوراسیون داخلی منازل و اداره ها تبدیل شده است.

معرفی 3 تا از بهترین شرکت های نصب و اجرا شیشه رنگی در 2022
معرفی سه شرکت از بهترین شرکت های نصب و اجرا شیشه رنگی در 2022

در این میان، شرکت های بزرگی از جمله شرکت شیشه تتراجام (Tetrajam)، شرکت سن-گوبن (Saint-Gobain) و شرکت پی پی جی (PPG) در این صنعت فعالیت می کنند که خدمات با کیفیت و مناسبی به مشتریان ارائه می دهند. در این مطلب قرار است با 3 تا از بزرگترین شرکت های نصب و اجرا شیشه رنگی آشنا شوید.

شرکت سن-گوبن Saint-Gobain

شرکت سن-گوبن Saint-Gobain یکی از محبوب ترین و معتمدترین برندهاست که محصولات آن در هر خانواده در سراسر جهان قابل مشاهده است. این شرکت تولید کننده، طراح و همچنین توزیع کننده مواد مختلف از شیشه فتوولتائیک گرفته تا سرامیک صنعتی است. زره های مهندسی شده از یاقوت کبود را به ارتش و پلیس تفنگداران دریایی ایالات متحده ارائه می کند که به طور خاص برای بهبود شیشه های جلو ضد گلوله و در و پنجره های پرتابگر توپخانه M142 طراحی شده بود. این شرکت در 64 کشور شعبه دارد و حدود 190 هزار نیروی کار دارد.

شرکت سن-گوبن Saint-Gobain یک شرکت چند ملیتی و فرانسوی است که در حوضه تولید مصالح ساختمانی فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۶۶۵ در شهر پاریس تأسیس شد و هم ‌اکنون، شعبه های دفتر مرکزی آن، در حومه پاریس، در منطقه لدفانس و نیز در شهر کوربوآ فرانسه مستقر می‌باشد.

کمپانی سن-گوبن در ابتدا تنها یک شرکت سازنده آینه بود، ولی امروزه با گذشت بیش از ۴ قرن از آغاز فعالیت خود، تولیدکننده طیف وسیعی از مواد و مصالح ساختمانی از جمله شیشه می‌باشد.

شیشه های ساخته شده توسط سن-گوبن در خانه‌ها، ادارات، صنایع مختلف، ظروف، لوازم خانگی، وسایل نقلیه و غیره استفاده می‌شود. اگرچه، تعداد زیادی شرکت وجود دارد، اما ما باید به بهترین آنها اعتماد کنیم زیرا آنها محصولات درجه یک را ارائه می دهند. این برندهای برتر هرگز از نظر کیفیت و کارایی شما را ناامید نخواهند کرد. این شرکت ها قطعا شیشه های با کیفیت عالی را برای شما به ارمغان می آورند.

شرکت شیشه تتراجام Tetrajam

شرکت صنایع شیشه و آینه تتراجام ، با بیش از یک دهه تجربه حرفه ای در تولید و ساخت انواع شیشه رنگی لاکوبل و شیشه رنگی دکوراتیو، شیشه رنگی بین کابینتی، انواع کابین دوش و هندریل شیشه ای و ... سابقه ای درخشان در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. این مجموعه توانسته به لطف خدا و اعتماد مردم عزیز، بیش از هزاران پروژه موفق در کشور را با کیفیت و حساسیت بالا آماده و تحویل به کارفرمایان محترم دهد.

امروزه شیشه های رنگی نقش بسزایی در نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی دارند. از شیشه ها و آیینه های رنگی می توان در نمای ساختمان، پنجره ها و ساخت مجسمه استفاده کرد. شیشه های رنگی به سه دسته شیشه لاکوبل، شیشه رنگی مات و شیشه رنگی متالیک تقسیم می شوند.

شرکت تتراجام با بکارگیری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و بکارگیری از پرسنل مجرب توانسته تا به عنوان یک واحد تولیدی نقش مثبتی را در حوزه شیشه و آینه ایفا کند. از خدمات تتراجام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت و تولید کابین دوش حمام شیشه ای
  • دوردوشی شیشه ای
  • نرده شیشه ای
  • دیوایدر شیشه ای
  • درب شیشه ای
  • درب شیشه ای رنگی
  • میز خم شیشه ای
  • ساخت و نصب انواع آینه شیشه های رنگی

شرکت مورگان ادونسد متریال Morgan Advanced Materials

دفتر مرکزی شرکت MAM یا Morgan Advanced Materials در ویندزور برکشایر انگلستان واقع شده است. این شرکت مواد پیشرفته ای را برای ساخت و طراحی انواع دکوراسیون داخلی و خارجی تولید می کند که شامل مواد مبتنی بر کربن، کامپوزیت ها، انواع شیشه و سرامیک ها می شود.

شرکت MAM شیشه هایی با کیفیت بالا را عمدتاً در سه دسته مات، شفاف و نیمه شفاف تولید می کند و در صنایع و اهداف مختلف به فروش می رساند. این شرکت معتبر حدود 100 واحد تولیدی در 30 کشور دنیا دارد و بیش از 9 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

شرکت Morgan Advanced Materials ، قطعات و مصالحی را مهندسی و تولید می کند که در برابر سایش شیمیایی و فیزیکی، خوردگی و دماهای شدید بسیار مقاوم هستند و در قلب بسیاری از فرآیندهای صنعتی قرار دارند. محصولات این شرکت، به کارخانه ها ویژه آنهایی که فرآیندهای پر انرژی را انجام می دهند، کمک می کند تا مصرف انرژی، انتشار گازهای گلخانه ای و هزینه های عملیاتی را کاهش دهند.

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با 3 تا از بهترین برندهای تولید کننده شیشه و انواع آن آشنا کنیم. امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را ببرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شیشه تتراجام

شرکت صنایع شیشه و آینه تتراجام، با بیش از یک دهه تجربه حرفه ای در تولید و ساخت انواع شیشه رنگی لاکوبل و آینه دکوراتیو سابقه ای درخشان در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. این مجموعه توانسته به لطف خدا و اعتماد شما عزیزان بیش از هزاران پروژه موفق در کشور را با کیفیت و حساسیت بالا آماده و تحویل به کارفرمایان محترم دهد. شرکت تتراجام با بکارگیری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و بکارگیری از پرسنل مجرب توانسته تا به عنوان یک واحد تولیدی نقش مثبتی را در حوزه شیشه و آینه ایفا کند. از خدمات این شرکت می توان به ساخت و تولید کابین دوش، حمام شیشه ای، دوردوشی شیشه ای، نرده شیشه ای، دیوایدر شیشه ای، درب شیشه ای، درب شیشه ای رنگی، میز خم شیشه ای، ساخت و نصب انواع آینه، شیشه های رنگی، پارتیشن اداری نام برد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان