اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101215806418526

معرفی چهار شرکت معتبر در زمینه طراحی و اجرا انواع پارتیشن شیشه ای و اداری

کد: 140101215806418526

https://bit.ly/3uqUD2r

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه استفاده از پارتیشن های شیشه ای و پارتیشن های اداری، بیش از هر زمان دیگری در اداره ها و دکوراسیون داخلی منازل رواج پیدا کرده است. دلیل این اتفاق هم سادگی در نصب و متنوع بودن مدل های پارتیشن اداری و شیشه ای می باشد.

معرفی 4 شرکت معتبر در زمینه طراحی و اجرا انواع پارتیشن شیشه ای و اداری
معرفی چهار شرکت معتبر در زمینه طراحی و اجرا انواع پارتیشن شیشه ای و اداری

شرکت های معتبری همچون شرکت تتراجام (Tetrajam)، شرکت کورنینگ (Corning INC) و شرکت صنایع پی پی جی (PPG Industries )و شرکت ای جی سی (AGC Group) در زمینه ساخت و طراحی انواع شیشه برای پارتیشن شیشه ای و اداری فعالیت می کنند.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با این 3 شرکت معتبر در حوزه صنایع شیشه آشنا کنیم. تا بتوانید بهترین انتخاب را برای نصب و اجرا پارتیشن شیشه ای داشته باشید. پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

شرکت Corning INC کرنینگ Corning Inc

این شرکت، یک شرکت معتبر در زمینه تولید شیشه است که در نیویورک مستقر است. مراکز تحقیقاتی این شرکت در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی واقع شده اند. شیشه های تولید شده توسط این شرکت در صنایع مختلفی مانند لوازم الکترونیکی مصرفی، حمل و نقل، مخابرات و علوم زیستی مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه هایی که شرکت کرنینگ Corning INC تولید می کند، در برابر انواع آسیب های حرارتی، صوتی و ضربه مقاوم است. همچنین نمایندگی های فعال این شرکت در سراسر جهان پراکنده است و تقریباً در 130 کشور در سراسر جهان واقع شده است. تا به امروز حدود 30 هزار نفر در شرکت شیشه Corning INC مشغول به کار هستند.

از خدمات شرکت Corning می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه صفحه نمایش گوشی های موبایل (LCD MOBILE)
  • صفحه نمایش تلویزیون
  • تولید انواع شیشه خودرو و اتوموبیل و ... .

شرکت شیشه تتراجام Tetrajam

شرکت شیشه تتراجام tetrajam.com ، یکی از معتبرترین شرکت ها و با بیش از 10 سال تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و تولید و اجرا انواع پارتیشن شیشه ای و پارتیشن های اداری و انواع مدل های مختلف شیشه رنگی و لاکوبل و ... در ایران است.

یکی از فاکتورهای مهم طراحی در فضای اداری، پارتیشن شیشه ای است. بهترین روش برای انعطاف پذیری و بیشترین استفاده از فضای کاری، استفاده از پارتیشن اداری است. هزینه و طول عمر ساخت یک پارتیشن اداری بسیار مقرون به صرفه تر از راهکارهای قدیمی تجهیز فضای اداری است. همچنین پارتیشن بندی یکی از اصلی ترین المان ها در چیدمان فضای اداری است. طراحان و مهندسان شرکت تتراجام با به کارگیری بهترین و به روز ترین مدل های طراحی پارتیشن اداری، توانسته اند از فضاهای مختلف، به بهترین شکل برای طراحی و نصب پارتیشن اداری استفاده کنند.

دفتر شرکت شیشه تتراجام در تهران و خیابان هنگام واقع شده است. انواع پارتیشن شیشه ای و اداری که توسط شرکت تتراجام طراحی و اجرا می شوند عبارتند از:

  • پارتیشن شیشه‌ ای
  • فریم لس پارتیشن‌ های شیشه‌ ای
  • فریم دار پارتیشن شیشه‌ ای
  • دوجداره پارتیشن شیشه‌ ای
  • تک جداره پارتیشن‌ های اداری
  • متحرک پارتیشن شیشه‌ ای
  • رنگی انواع پارتیشن اداری

استفاده از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای به طراحان این امکان را می دهد تا بدون آنکه میزان انتشار نور یا فضای طبقه کاهش پیدا کند ، یک محیط را تقسیم کنند. استفاده از این دیوار‌ها در محیط‌های کاری و اداری بسیار‌  ایده‌آل است. به همین دلیل دیوار‌های شیشه‌ ای از ساده‌ترین روش‌های به روز‌ رسانی برای فضا‌های اداری و تجاری هستند.

شرکت شیشه تتراجام با به کارگیری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و بکارگیری از پرسنل مجرب توانسته تا به عنوان یک واحد تولیدی نقش مثبتی را در حوزه صنایع شیشه و آینه ایفا کند.

شرکت صنایع پی‌پی‌جی PPG

سومین شرکت در لیست، شرکت صنایع پی‌پی‌جی PPG Industries است. PPG، یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه رنگ، رزین‌های صنعتی، مواد شیمیایی، شیشه رنگی، تجهیزات اپتیک و فایبرگلاس است. شعار این شرکت، " we protect and beautify the world " است. صنایع پی پی جی در سال ۱۸۸۳ میلادی تأسیس شد و اکنون دفتر اصلی شرکت در پیتسبورگ پنسیلوانیا قرار دارد.

همچنین جالب است بدانید این شرکت در ۷۰ کشور جهان مشغول به فعالیت می‌باشد و نمایندگی فعال دارد. شرکت پی‌ پی‌ جی در سال ۲۰۱۳ با فروشی بالغ بر ۱۱٫۴۸۰ میلیارد دلار توانست پس از شرکت هلندی اکزونوبل، جایگاه دوم بزرگترین شرکت‌های سازنده رنگ و پوشش‌های محافظ را به خود اختصاص دهد.

از خدمات و محصولات صنایع پی پی جی می توان به موارد زیر را نام برد:

  • فایبرگلاس 
  • رنگ نقاشی
  • انواع شیشه پوشش های فناوری هوافضا
  • پوشش های معماری
  • مواد شیمیایی
  • پوشش‌های صنعتی

شرکت ای جی سی AGC گروه AGC یکی از بهترین شرکت های تولید شیشه در جهان است. این شرکت بدلیل تولید شیشه های با کیفیت و درجه یک شناخته شده است. زمینه فعالیت این شرکت به چهار حوزه اصلی عملیات - شیشه، الکترونیک، سرامیک و مواد شیمیایی تقسیم می شود. از خدمات شرکت شیشه AGC می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیشه فلوت
  • شیشه ضد گلوله
  • شیشه خودرو
  • شیشه پانورما (ضد حرارت و ضد آب)
  • انواع شیشه هوشمند

از محصولات این شرکت در بخش های الکترونیکی و برای لوازم خانگی، فریت شیشه و شیشه کوارتز مصنوعی استفاده می کنند. AGC در بیش از 30 کشور شعبه و نمایندگی فعال دارد. همچنین تقریبا 15200 نفر در این شرکت کار می کنند و استخدام شده اند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. ما سعی کردیم شما را با 4 شرکت مطرح در زمینه تولید و اجرا انواع شیشه برای پارتیشن اداری و شیشه ای و همچنین با خدمات و محصولاتشان آشنا کردیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شیشه تتراجام

شرکت صنایع شیشه و آینه تتراجام، با بیش از یک دهه تجربه حرفه ای در تولید و ساخت انواع شیشه رنگی لاکوبل و آینه دکوراتیو سابقه ای درخشان در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. این مجموعه توانسته به لطف خدا و اعتماد شما عزیزان بیش از هزاران پروژه موفق در کشور را با کیفیت و حساسیت بالا آماده و تحویل به کارفرمایان محترم دهد. شرکت تتراجام با بکارگیری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و بکارگیری از پرسنل مجرب توانسته تا به عنوان یک واحد تولیدی نقش مثبتی را در حوزه شیشه و آینه ایفا کند. از خدمات این شرکت می توان به ساخت و تولید کابین دوش، حمام شیشه ای، دوردوشی شیشه ای، نرده شیشه ای، دیوایدر شیشه ای، درب شیشه ای، درب شیشه ای رنگی، میز خم شیشه ای، ساخت و نصب انواع آینه، شیشه های رنگی، پارتیشن اداری نام برد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]