اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۹*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101225809618580

فروشگاه مانتو کاندیدا عرضه کننده آنلاین پوشاک بانوان شامل مانتو، پالتو، بارانی

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی مانتو کاندیدا

کد: 140101225809618580

https://bit.ly/3ElfFmn

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف عرضه آنلاین پوشاک بانوان شامل مانتو، پالتو، بارانی و امکان خرید مانتو دخترانه و زنانه، از سایت فروشگاه مانتو کاندیدا به آدرس https://candidagroup.com/ در تاریخ 1 اسفند 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی مانتو کاندیدا
رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی مانتو کاندیدا

فروشگاه مانتو کاندیدا با ارائه ی انواع مانتو زنانه، بارانی، پالتو و کاپشن با بهترین قیمت، به بانوان امکان میدهد تا به صورت اینترنتی با بهترین قیمت اقدابه خرید اینترنتی مانتو و بارانی و.. اقدام نمایند.

به گزارش سایت فروشگاه مانتو کاندیدا، که یک سایت فروشگاه اینترنتی مانتو عرضه کننده ی انواع مانتو زنانه ، بارانی زنانه ، پالتو و کاپشن های زنانه با بهترین قیمت و تنوع بالا است، با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد عرضه آنلاین پوشاک بانوان شامل مانتو، پالتو، بارانی و امکان خرید مانتو دخترانه و زنانه را تسهیل کند.

علی کبودی، مدیر عامل فروشگاه مانتو کاندیدا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «فروشگاه مانتو کاندیدا با ارائه ی انواع مانتو زنانه ، بارانی زنانه ، پالتو و کاپشن های زنانه با بهترین قیمت و تنوع بالا، به بانوان ایرانی این امکان را میدهد تا به صورت آنلاین و اینترنتی با مناسب ترین قیمت نسبت به خرید اینترنتی مانتو و بارانی و... اقدام نمایند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « قیمت مناسب و ارزان، تحویل سریع به سراسر کشور، پشتیبانی 24 ساعته و تنوع محصول بالا»

گفتنی است فروشگاه مانتو کاندیدا، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهراه اندازی بخش خرید آنلاینکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه مانتو کاندیدا به آدرس https://candidagroup.com/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه مانتو کاندیدا

فروشگاه مانتو کاندیدا : فروشگاه اینترنتی مانتو عرضه کننده ی انواع مانتو زنانه ، بارانی زنانه ، پالتو و کاپشن های زنانه با بهترین قیمت و تنوع بالا

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۹*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی