اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۹*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109026835718580
در دسترس نیست

بهترین و متنوع ترین مدل مانتوهای پاییزه 1401

کد: 140109026835718580

، تهران , (اخبار رسمی): انواع مانتو در طرح ها و مدل های متنوع توسط تولیدکنندگان مختلف تولید می شود که یکی از جذاب ترین مدل های مانتو، مدل مانتو پاییزه 1401 است. در این مطلب به بررسی انواع مدل مانتو پاییزه به همراه تصاویر مانتو پاییزی میپردازیم.

بهترین و متنوع ترین مدل مانتوهای پاییزه 1401
بهترین و متنوع ترین مدل مانتوهای پاییزه 1401

به نقل از سایت مانتو کاندیدا:

مدل مانتو پاییزی

انواع مانتو در طرح ها و مدل های متنوع توسط تولیدکنندگان مختلف تولید می شود که هر فردی می تواند با توجه به سلیقه خود مانتوی مناسبی انتخاب کند. یکی از مدل های مانتو، مدل مانتوی پاییزه است؛ در حال حاضر که کم کم به فصل پاییز نزدیک می شویم استقبال از خرید مانتو پاییزی افزایش می یابد.

برای انتخاب یک مانتو پاییزی زنانه مناسب با توجه به ترکیب اندام و اندازه قد باید نکات مهمی را مدنظر قرار داد. مدل مانتو پاییزی جدید باید از پارچه ای با ضخامت و جنس مناسب تهیه شده باشد تا بتواند فرد را از سرما حفظ کند. در مرحله بعد باید به سایز مانتو پاییزه جدید دقت کرد تا متناسب با ظاهر و اندام انتخاب شود و شما را آراسته و زیبا نشان دهد.

پارچه های مناسب برای مانتو پاییزه

بسیاری از افراد تنها انتظارشان از یک مانتو پاییزه ، داشتن جنس ضخیم و گرم است که بتواند آن ها را از سرما در امان نگه دارد. برای این افراد جذابیت و شیک بودن مانتو پاییزی مهم نست؛در صورتی که شیک بودن یک مانتو پاییزی جدید نیز در کنار گرم بودن آن اهمیت دارد و جنس پارچه آن می تواند باعث جذابیت و شیک بودن آن شود.

برای اینکه نیازی به پوشیدن چند لایه لباس در فصل های سرد روی یکدیگر نداشته باشید باید بتوانید مانتو پاییزه با جنس پارچه مناسبی را انتخاب کنید. در ادامه پارچه های مناسب برای تولید مدل مانتو پاییزه 1401 را معرفی می کنیم.

پارچه فاستونی برای تولید مدل مانتو پاییزی

پارچه های فاستونی دارای کیفیت بالایی هستند و برای تولید مانتو پاییزی دخترانه مورد استفاده قرار می گیرند. این پارچه از ترکیب مواد پلی استر، کرک و پشم تولید می شود و دارای طرح ها و الیاف متنوعی است. پارچه فاستونی نخستین بار در کشور آمریکا تولید و به تدریج وارد ایران شد و در کشور بریتانیا برای چندین سال این پارچه فقط برای تهیه لباس برای طبقه مرفه استفاده می شد.

مانتو پاییزی که با این پارچه تهیه می شود اگر پشم بیشتری در بافت آن به کار رفته باشد می تواند لطیف تر باشد. در هنگام خرید مانتو پاییزی 1401 باید به این نکته توجه کرد تا بتوان مانتویی گرم و در عین حال با پارچه ای نرم خریداری کرد.

پارچه مخمل برای تولید مدل مانتو پاییزه مخمل

پارچه های مخمل از دسته پارچه های اشرافی هستند و از ترکیب ابریشم و پنبه و کتان تولید می شود. به این دلیل که قسمت بیشتری از الیاف این پارچه را پنبه تشکیل می دهد، بسیار لطیف و نرم هستند. برای دوخت مدل مانتو پاییزه مخمل می توان از پارچه مخمل کبریتی استفاده کرد؛ زیرا این نوع پارچه ضخامت بیشتری نسبت به سایر پارچه ها دارد و مقاومت خوبی در برابر نفوذ سرما دارد. نوع دیگری پارچه مخمل، پارچه مخمل سوییت است که طرفداران خاص خود را داشته و برای تولید مانتو پاییزی دخترانه استفاده می شود.

پارچه پلار مدل مانتو پاییزی کوتاه

این نوع پارچه دارای الیافی ترکیب از کرک مصنوعی، پنبه و پلی استر است و مقاومت بالایی در برابر سرما دارد. از ویژگی های مهم پارچه پلار این است که سرعت خشک شدن آن بسیار بالا بوده و اگر در هوای سرد پاییزی خیس شود به سرعت خشک می شود. به همین دلیل برای دوخت مانتو پاییزی جدید می تواند گزینه ای ایده آل باشد.

پارچه کشمیر برای مدل مانتو پاییزه با پارچه کشمیر

از دیگر پارچه های مناسب برای تولید مانتو پاییزه استفاده از پارچه کشمیر است که از موی بز کشمیر به دست می آید. این پارچه بافتی مقاوم و لطیف دارد که می تواند سرما را از بدن دور کند و سازگار با پوست باشد. پارچه کشمیر بسیار سبک بوده و اگر در صورتی که مدل مانتو پاییزه با پارچه کشمیر از پارچه اصل کشمیر تولید شود به هیچ عنوان پرز نمی دهد. مدل مانتو پاییزه جدید که با این پارچه تهیه می شود دارای طرح های متنوعی است که برای هر سلیقه ای مناسب است.

پارچه ابریشم برای دوخت مانتو پاییزه 

بیشترین مصرف پارچه ابرایشم برای دوخت لباس های رسمی و مجلسی است؛ زیرا این نوع پارچه بسیار مرغوب و گران قیمت می باشد. نگهداری لباس هایی که با این پارچه تولید می شوند کمی مشکل است و نیاز به دقت و توجه بالا دارد. دو نوع ابرایشم طبیعی و مصنوعی وجود دارد که برای تولید انواع مدل مانتو پاییزه 1401 استفاده می شوند.

نکات مهم در خرید مانتو پاییزه

برای خرید مانتو پاییزه زنانه نکات مهمی را در ادامه بیان می کنیم تا بتوانید متناسب با قد و سایز خود مانتو پاییزی شیک و جذاب و در عین حال گرمی را انتخاب کنید.

برای اینکه قد شما از حالت عادی کمی بلندتر نشان داده شود می توانید مانتویی از بالا تا پایین تک رنگ بپوشید؛ این گونه لباس ها خطی یک دست ایجاد می کنند و قد بلند تر دیده می شود.

مانتو پاییزی دخترانه که ساده و قالب تن باشد برای افراد ریزاندام و کوتاه قد مناسب است.

پوشیدن مانتو پاییزه که دامن خیلی گشاد و کلوش دارد برای افراد با قد کوتاه مناسب نیست.

افراد درشت اندام و چاق باید مدل مانتو پاییزی جدید را انتخاب کنند که دوخت آن مناسب اندام شان باشد.

برای تولید مانتو پاییزه 1401 از رنگ هایی استفاده می شود که با رنگ های طبیعی در پاییز همخوانی داشته باشد. این رنگ ها شامل خردلی ،پرتغالی، زیتونی ،آبی ، خاکستری و شتری هستند.

در صورتی که قصد دارید مدل مانتو پاییزی کوتاه طرح دار خریداری کنید باید آیتم های استایل خود را در نظر بگیرید و از شلوغ کردن استایل تان اجتناب کنید.

مانتوهای پاییزی بلند در حال حاضر طرفداران زیادی دارد؛ چرا که استایل جذابی برای فرد ایجاد می کند. این مدل مانتو پاییزی برای افراد قد بلند بسیار مناسب است.

افراد دارای قد کوتاه نباید مانتو پاییزه بلند بپوشند زیرا این مدل مانتو پاییزی آن ها را کوتاه تر نشان می دهد.

محبوب ‌ترین مدل مانتو پاییزی 1401

انواع مدل مانتو پاییزه جدید در حال حاضر وارد بازار می شود که از تنوع و زیبایی زیادی برخوردار هستند و می توانند انتظارات هر سلیقه ای برآورد.

1.مانتو پاییزی کتان

لباس هایی که با پارچه های با الیاف طبیعی تولید شده اند برای سلامت انسان بهتر هستند. پارچه کتان یک پارچه طبیعی است؛ زیرا از الیاف گیاه کتان تهیه می شود و در مقایسه با پارچه های دیگری چون میکرو اولویت دارد. پارچه کتان دارای تنوع رنگی زیادی است، دوام و استحکام بالایی دارد و در ضخامت های گوناگون تولید می شود؛ بنابراین برای تولید انواع مدل مانتو پاییزی جدید از پارچه کتان با ضخامت بالا استفاده می گردد.

2.مدل مانتو پاییزه جین

مانتو پاییزی جین از محبوب ترین مدل مانتو پاییزه 1401 بوده و خوبی این مانتو این است که در هیچ زمانی از مُد نمی افتد. برای مثال یک مانتو مدل کلاسیک را برای سال ها می توان استفاده کرد بدون اینکه مدل جدیدی از سری آن به بازار بیاید. پارچه جین یا لی در انواع مختلف شامل لی کاغذی، لی کشی، لی کلاسیک و لی ضخیم وجود دارد که برای تولید مانتو پاییزه جدید پارچه لی کلاسیک یا ضخیم بسیار مناسب خواهد بود.

3.مانتو پاییزی بافت

بافت ها از مدل مانتو پاییزه رایج و محبوب هستند که تفاوت در  تراکم بافت و جنس نخ آن ها باعث می شود این مدل مانتو پاییزی با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی عرضه شود. این مدل مانتو پاییزه جدید در مدل های مختلف مثل مدل جلوبسته، مانتو جلوباز، شنل، پانچ و سارافون در بازار وجود دارد و معمولا بافت ظریف و سبکی دارند. از ویژگی های مهم این مانتو پاییزه جدید سبکی و راحتی آن و گرمای کافی بافت است.

4.مدل مانتو پاییزی جدید میکرو

تولید مانتو پاییزه با پارچه میکرو می تواند هر سلیقه ای را به خود جذب کند؛ زیرا این نوع پارچه ظاهری جذاب و متفاوتی دارد. این پارچه از الیاف پلی استر تهیه می شود که بافت ظریف و زیبایی داشته و خاصیت ضد آب دارد. همین ویژگی ها سبب شده این پارچه یک گزینه عالی برای دوخت مانتو پاییزی 1401 انتخاب شود. نوع بافت در این پارچه دارای منفذ کاملا بسته است که قطرات آب نمی توانند از آن عبور کنند.

جمع بندی

با شروع فصل پاییز بسیاری از افراد به فکر خرید مانتو پاییزی می افتند که بتوانند در سرمای پاییز خود را گرم نگه دارند. در این مقاله نکات خوبی را برای خرید بهترین مدل مانتو پاییزی جدید بیان کردیم و انواع پارچه مناسب برای دوخت مانتو پاییزه 1401 را معرفی نمودیم.

منبع:

https://candidagroup.com/%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%88-%d9%be%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%b2%d9%87/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه مانتو کاندیدا

فروشگاه مانتو کاندیدا : فروشگاه اینترنتی مانتو عرضه کننده ی انواع مانتو زنانه ، بارانی زنانه ، پالتو و کاپشن های زنانه با بهترین قیمت و تنوع بالا

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۹*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس