کد: 140101235812118597

اشتغال خانم ها در سازه لوکس

انتشار وب سایت سازه لوکس

کد: 140101235812118597

https://bit.ly/3jLwhtQ

، کرج , (اخبار رسمی): وب سایت سازه لوکس به آدرس sazehlux.com در مورد ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، نماشویی ساختمان، نصب توری مرغی، آب بندی نما، بستن و پوشاندن درز انقطاع ساختمان و نورپردازی نمای ساختمان افتتاح شد.

انتشار وب سایت سازه لوکس
لوگوی گروه راپل کاران سازه لوکس

در این مجموعه راه برای کسانی که دوست دارند کار در ارتفاع را تجربه کنند به شرط داشتن قابلیت فنی، برای ورود به این شغل باز است. حتی درآمد خوبی هم دارد.

وب سایت سازه لوکس به آدرس sazehlux.com در مورد ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، نماشویی ساختمان، نصب توری مرغی، آب بندی نما، بستن و پوشاندن درز انقطاع ساختمان و نورپردازی نمای ساختمان افتتاح شد.

البته گفتنی است که راه اندازی این وب سایت مربوط به سال 1397 است؛ اما به تازگی این وب سایت سر و صدای بسیاری به پا کرده و کار خود را گسترش داده است. خدمات این شرکت مربوط میشود به انواع خدمات کار در ارتفاع و زیباسازی نمای بیرونی خانه که بدون داربست که به یاری طناب انجام میشود. این خدمات طناب را اصطلاحا خدمات راپل هم گفته میشود. یعنی متخصصان و تکنسین های این شرکت را اصطلاحا راپل کار میگویند.

اشتغال خانم ها در سازه لوکس نکته جالب و خاص در مورد تکنسین های این شرکت این است که با اینکه جزء مشاغل سخت محسوب میشود، بسیاری از تکنسین های آن خانم هستند. این مورد در میان راپل کارها و به طور کل این شغل یک موضوع نادر است. در این شرکت تکنسین های خانم که اکثرا جزء ورزشکاران خانم رشته کوهنوردی و سنگ نوردی هستند مشغول به کار هستند.

به گفته آقای شاهین جعفری مدیر عامل سازه لوکس با این که بیشتر حوزه کاری سازه لوکس در تهران و کرج است اما این گروه قابلیت دادن خدمات در تمام کشور را دارد. اما خصوصیت این تیم که باعث میشود از شهرستان های مختلف درخواست کار داشته باشد دقت و سرعت در انجام کار است.

استخدام در سازه لوکس در این مجموعه راه برای کسانی که دوست دارند کار در ارتفاع را تجربه کنند به شرط داشتن قابلیت فنی، برای ورود به این شغل باز است. حتی درآمد خوبی هم دارد و جزء مشاغل سخت اما پول ساز است. حتی بانوانی که قابلیت کار با ابزار و کار در ارتفاع را دارند هم شانس خوبی در این شغل دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | مسکن و ساختمان