اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101235812216134

قیمت و خرید گوسفند زنده در دامداران پاک

کد: 140101235812216134

https://bit.ly/3JOfDoj

، مشهد , (اخبار رسمی): با استفاده از دامداران پاک در کمترین زمان و با قیمت مناسب گوسفند مد نظر خود را سفارش دهید

اگر به دنبال خرید گوسفند زنده و قیمت گوسفند زنده هستید، دامداران پاک راهنمای جامع خرید در هنگام خرید گوسفند زنده را برای شما آماده کرده است. همراه ما باشید.

شما به راحتی می‌توانید قیمت گوسفند زنده در تهران را از گروه دامداران پاک که به صورت شبانه روزی و در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد بپرسید. تنها با یک تماس با ما خرید گوسفند زنده را به همراه قصاب و با کمترین هزینه  از ما بخواهید. دامداران پاک بزرگترین مجموعه فروش گوسفند زنده در تهران است که بهترین دام ها را با وزن واقعی در سراسر تهران به فروش می‌رساند. همچنین برای رفاه حال شما به دلخواه مشتری خرد کردن گوشت هم بر عهده قصاب می باشد. قیمت گوسفند زنده وابسته به نژادهای مختلف در قیمت های مختلفی ارائه میشود.

 تماس با شعبات دامداران

  • شمال تهران: ۲۲۳۵۷۰۶۳
  • شمال تهران: ۲۲۱۸۶۶۳۱
  • شهرک غرب و سعادت آباد: ۸۸۹۱۷۸۱۶
  • ملاصدرا، ونک و محدوده: ۸۸۶۹۹۱۲۵
  • غرب تهران: ۴۴۷۴۹۶۷۱
  • مرکز تهران: ۸۸۶۹۹۱۲۵
  • شمال غرب تهران: ۴۴۴۹۶۳۹۳
  • مدیریت: ۰۹۱۲۶۲۷۳۸۲۶
  • گله داری و مشاوره: ۰۹۱۴۹۷۷۷۹۸۶
  • قصاب شبانه روزی: ۰۹۳۹۶۲۷۳۸۲۶

امروزه با توجه به حجم زیاد دست فروشان و دلالان در معابر و خیابان های تهران در جهت فروش گوسفند زنده اقدام به جذب مشتری می نمایند  و با قیمت بالاتر از اتحادیه، دام غیر بهداشتی یا شکم پر به فروش می رسانند. به همین علت ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال چنین دلالان و خرید های شما نداریم.

گروه دامداران پاک خرید گوسفند زنده در تهران و گوشت گوسفند  را برای مشتریان خود فراهم کرده است،شما می توانید در کمترین زمان با مراجعه به ابتدای همین صفحه از قیمت  گوسفند زنده در تهران ، از قیمت دام زنده مطلع شوید و در صورت تمایل ثبت سفارش کنید. ارسال دام به صورت شبانه روزی با قصاب ماهر در تهران و کرج انجام می شود.

کافی است با یکی از شماره های زیر تماس و پس از دریافت قیمت دام زنده  بر اساس نیاز خود دام مورد نظر تان را تهیه کنید و ما دام را همراه با باسکول به محل شما ارسال می کنیم،همچنین قصاب ما موظف است دام را برای شما تمیز کرده و آن را آماده تحویل دهد.

قیمت گوسفند زنده امروز| قیمت روز گوسفند زنده

باتوجه به نوسانات قیمتی که در سراسر کشور برای تمامی کالاها، مواد غذایی و … رخ داده است. گروه دامداران پاک در تلاش است تا با ثابت نگه داشتن قیمت‌های خود خیال مشتریان را از جهت قیمت‌های گوسفندان تا حدی راحت کند و با تخفیف ‌های مختلف شرایط خرید گوسفند و گوشت گوسفندی را برای شما عزیزان فراهم کند.

قیمت گوسفند زنده و قیمت دام زنده  توسط دامداران پاک به صورت رسمی اعلام میشود و شما عزیزان میتوانید از قیمت روز گوسفند زنده اطلاع داشته باشید. برای اطلاع دقیق از قیمت نژادهای مختلف با این شماره تماس بگیرید: ۰۹۱۲۶۲۷۳۸۲۶

خرید گوسفند زنده در تهران

جهت سهولت و آسایش همشهریان گرامی با تماس با یکی از شماره های عنوان شده می توانید خدمات ما را به صورت حضوری در محل خود دریافت کنید..قصاب ما موظف هست گوشت را برای شما خرد، سیرابی آن را کامل تمیز نموده و کله آن را بصورت پاک شده به شما تحویل دهد. بعد از تماس با شماره های فوق و اعلان آدرس، زمان دریافت، وزن دام، بره یا گوسفند انتخابی شما توسط ما در ساعت تعیین شده همراه با باسکول و قصاب مجرب ارسال می نماییم.

 

تخفیف ویژه عروسی و عقیقه

در تمام شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان جهت مراسمات عروسی و عقیقه هستیم و در کمترین زمان دام مد نظر شما را به همراه قصاب ارسال می شود.

مدیریت شبانه روزی

قسمت مدیریت ۲۴ ساعته با شماره تلفن ۰۹۱۲۶۲۷۳۸۲۶ آماده پاسخگویی است.

قیمت مناسب و ارزان

دام های زنده را با بهترین قیمت از مجموعه دامداران پاک سفارش دهید

تجربه کاربری بالا

با ۱۱ سال سابقه درخشان و تجربه در حوزه خرید و فروش دام آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

زیر نظر دامپزشک

تمامی دام ها از ابتدا تا هنگام کشتار،زیرنظر دامپزشک می باشند و در منطقه ی قرنطینه کشتاره نگهداری می شوند.

کلیه امور قصابی در محل

گوسفند زنده همراه قصاب و با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال میشود،خرد کردن گوشت به عهده ی قصاب ما می باشد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار