اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101245812813230

استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا در شرکت خدمات توکا کشش

کد: 140101245812813230

https://bit.ly/3EbjB97

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت مهندسی ساینا سیستم اقدام به نصب و استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا (Sayna CMMS) در شرکت خدمات توکا کشش در ابتدای سال جاری نموده است.

نگهداری و تعمیرات در شرکت های حمل و نقل ریلی

چالش اصلی در تمام انواع حمل ونقل، سالم بودن تجهیزات و کارکردن ناوگان حمل ونقل جهت جابجایی بار و مسافر در زمان مقرر و کیفیت قابل رقابت با سایر رقیبان است.واضح است که کاهش هزینه های سربار خدمات و افزایش ضریب آماده بکاری تجهیزات و اطمینان از عملکرد آن ها در حمل و نقل، نقش مهمی در بهای تمام شده و سطح کیفی خدمات ارائه شده خواهد داشت؛ که این امر منجر به افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان می گردد.

خودکار سازی و برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

هر نوع از ناوگان حمل و نقل نیازهای نگهداری و تعمیرات متفاوتی دارند. یک نیاز مشترک در همه انواع حمل و نقل، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه است. نگهداری ممکن است فقط یک تعویض روغن و یا تعویض قطعات به علت خوردگی یا حادثه باشد.

ابزارهای زیادی برای کمک به مدیران و سرمایه گذاران ناوگان وجود دارند. از جمله نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات که راهی برای خودکارسازی و برنامه ریزی فعالیت های نگهداری و تعمیرات(pm) و همچنین رهگیری و پیگیری تعمیرات تا حصول اطمینان از انجام آنها هستند.

ماژول های تحویل شده در نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا به شرح زیر می باشد

  • ماژول مدیریت اطلاعات ماشین‌آلات و تجهیزات
  • ساختار ماشین‌آلات و تجهیزات (BOM)
  • امکان تعریف شناسنامه دقیق ناوگان
  • ماژول مدیریت آرشیو مستندات فنی و ضمائم
  • مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش
  • مدیریت سریالی قطعات یدکی و برند
  • ماژول مدیریت تعمیرات اضطراری EM
  • ماژول مدیریت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PM
  • ماژول بازسازی قطعات یدکی
  • ماژول مدیریت منابع انسانی
  • ماژول مدیریت پیمانکاران تعمیرات
  • ماژول مدیریت بیمه ماشین‌آلات و تجهیزات
  • ماژول معادل ساز rwmms
  • شاخص‌ها KPI (Key Performance Indicator) و گزارشات تخصصی

معرفی شرکت خدمات توکا کشش

این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال 1392 با کادری مجرب و باتجربه در زمینه حمل و نقل ریلی محصولات فله ای آغاز نمود. این شرکت زیر مجموعه هلدینگ توکا ریل بزرگترین مجموعه ریلی کشور می باشد. همچنین این شرکت با در اختیار داشتن بیش از 1000 واگن فله بر نقش مهمی در حمل و نقل ریلی کشور ایفا می کند.

استقرار نرم افزار نگهداری تعمیرات در شرکت های حمل و نقل ریلی

شرکت های حمل و نقل با استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا می توانند نگهداری و تعمیرات ناوگان خود را در جهت کاهش هزینه تعمیرات، مقابله با خرابی و از کارافتادگی ناوگان، افزایش عمر تجهیزات، افزایش ضریب آماده بکاری ناوگان و بالا بردن سطح ایمنی در عملیات حمل و نقل استفاده نمایند.

برای دریافت مشاوره رایگان و دموی نرم افزار نگهداری و تعمیرات با ما تماس بگیرید.

تلفن : ۳۶۲۶۱۸۶۳ -۰۳۱ داخلی ۲۰ – همراه : 09196949416

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساینا سیستم

شرکت مهندسی ساینا سیستم اسپادان (سهامی خاص) از سال ۱۳۸۸ باهدف تولید و پشتیبانی نرم‌افزار و ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات در صنایع مختلف فعالیت خود را آغاز نمود. نتیجه فعالیت چندساله ساینا سیستم تولید نرم‌افزارهای مالی، نگهداری و تعمیرات، مدیریت تعمیرگاه، سرور گزارش‌ها، داشبورد مدیریتی ، مدیریت حمل و نقل ریلی آریاز و راهکار جامع یکپارچه حمل‌ونقل ساینا Sayna ITS می‌باشد. در حال حاضر با تکیه‌بر قابلیت‌های سیستم‌های تولیدشده و تجربه موفق در صنایع مختلف، این شرکت درحال‌توسعه سیستم‌های خود جهت ارائه راهکارهای جامع نرم‌افزاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی و شرکت‌های تعمیراتی (تعمیرگاه) می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین توانمندی‌های ساینا سیستم، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات (Sayna CMMS) می‌باشد که قابلیت رقابت با محصولات بزرگ دنیا در این زمینه را دارا بوده و قابل بومی‌سازی در صنایع مختلف می‌باشد. با توجه به ارتباط یکپارچه آن با سایر سیستم‌های ساینا، این شرکت سعی در تبدیل آن به یکی از مطرح‌ترین سیستم‌های جامع مدیریت دارایی فیزیکی (EAM) را در آینده نزدیک دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ