کد: 140101255815818607

راهنمای خرید شیر آلات

کد: 140101255815818607

https://bit.ly/38Wp5ZW

، اصفهان , (اخبار رسمی): به گزارش هیتبار صنعت انتخاب و راهنمای خرید شیرآلات آب ممکن است مشکل به نظر برسد زیرا تنوع سبک ها، مدل ها، مواد اولیه و قیمت ها بسیار زیاد است. احتمالاً مدت زیادی شیر آلات جدید خود را خواهید داشت، بنابراین مهم است که آن را دوست داشته باشید و کارایی درستی داشته باشد.

راهنمای خرید شیر آلات
راهنمای خرید شیر آلات

به گزارش هیتبار صنعت انتخاب و راهنمای خرید شیرآلات آب ممکن است مشکل به نظر برسد زیرا تنوع سبک ها، مدل ها، مواد اولیه و قیمت ها بسیار زیاد است. احتمالاً مدت زیادی شیر آلات جدید خود را خواهید داشت، بنابراین مهم است که آن را دوست داشته باشید و کارایی درستی داشته باشد.

به اندازه کافی هزینه کنید اما نه زیاد

در راهنمای خرید شیرآلات باید توجه داشته باشید با وجود گران شدن اجناس مهم است که مطمئن شوید پول خود را برای شیر آلاتی با کیفیت پرداخت می کنید؛ چون در غیر این صورت مجبور به تعویض دوباره آن خواهید بود. با خرید ارزان ممکن است یک شیر آب عالی را با قیمت کمی خریداری کنید، اما احتمال این که یک شیر آب بی کیفیت نصیب شما شود، بیش تر است. در صورتی هم که مدل های بسیار گران قیمت را خریداری کنید، در کنار کیفیت و دوام اولیه، برای ویژگی های ظاهری و یا برند آن نیز هزینه کرده اید. پس یک شیر با کیفیت با قیمت معقول را انتخاب کنید.

قیمت شیرآلات kwc

قیمت شیرآلات شیبه

قیمت شیرآلات کلار

ارتفاع و اندازه دهانه شیر آلات را در نظر بگیرید

دهانه های شیر آب از نظر ارتفاع و بزرگی بسیار متفاوت است و شما می توانید ظاهری را که بیش تر دوست دارید انتخاب کنید. به طور مثال اگر یک قفسه کابینت در بالای سینک خود دارید، ممکن است یک شیر بلند مناسب نباشد یا برای سینکی که سه کاسه دارد، یک شیر کوتاه باعث شود آب به همه کاسه ها نرسد. یک شیر آب حمام با ارتفاع کوتاه ممکن است باعث شود که شستن بدن سخت شود.

اگر می خواهید از داشتن شیری که چکه می کند اجتناب کنید، شیر هایی از جنس سرامیک تهیه کنید. انواع دیگر شیرها معمولاً بعد از گذشت سال ها ممکن است شروع به چکه کنند. قیمت شیر آلات سرامیکی تقریباً به اندازه شیرهای دیگر است.

راهنمای خرید شیر آلات : اواع شیر آلات

  • شیر های تک دسته (اهرمی)
  • شیر های دو دسته
  • شیر های آب کشی و ایستاده
  • شیرآلات هوشمند
  • شیرآلات دیجیتالی
  • شیرآلات پدالی
  • شیرآلات تک دسته (اهرمی)

اگر قصد دارید یک شیر آب اهرمی داشته باشید، فاصله شیر تا دیوار پشتی یا لبه پنجره را بررسی کنید، زیرا در هنگام چرخش دسته، ممکن است به هر چیزی که پشت آن قرار دارد برخورد کند. اگر سوراخ های اضافی در سینک خود دارید، می توانید یک نازل اسپری جداگانه یا دستگاه پخش صابون خریداری کنید.

مزایا: استفاده و نصب شیرآلات تک دسته آسان تر است و فضای کم تری را نسبت به شیرهای دو دسته اشغال می کند.

معایب: آن ها ممکن است اجازه تنظیم دما را به اندازه شیرهای دو دسته ای ندهند و تنظیم دمای دلخواه کمی سخت تر است.

شیرآلات دو دسته

این شیرآلات سبکی سنتی دارند و دارای دسته های آب سرد و گرم جداگانه در سمت چپ و راست شیر ​​آب هستند. شیرآلات دو دسته دارای دسته هایی هستند که می توانند قسمتی از پایه شیرآلات باشند یا به صورت جداگانه نصب شوند.

مزایا: دو دستگیره ممکن است تنظیمات دما را کمی دقیق تر از یک شیر آب یک دسته کند.

معایب: نصب یک شیر آب با دو دسته سخت تر است. برای تنظیم دما به هر دو دست نیاز دارید.

شیرهای آب کشی و ایستاده

در این مدل، دهانه شیر به شکل یک شلنگ بیرون یا پایین می آید. وزنه تعادل به شلنگ و دهانه کمک می کند تا به خوبی جمع شوند.

مزایا: هنگام شستشوی سبزیجات یا خود سینک، یک دهانه خروجی آب مفید است. شلنگ باید به اندازه ای بلند باشد که به تمام گوشه های سینک برسد.

معایب: اگر سینک کوچکی دارید، ممکن است به این ویژگی نیاز نداشته باشید.

انواع دیگری از شیرآلات نیز با توجه به امکانات و کارکردشان وجود دارند که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

شیرآلات هوشمند

شیرآلات هوشمند با نام دیگر شیرآلات چشمی شناخته می شوند که حتما تجربه استفاده از آن ها را در دستشویی های اماکن عمومی داشته اید. سطح بهداشت این شیرآلات بسیار بالا است و استفاده از آن ها راحت می باشد. همچنین، دارای مکانیسم ویژه ای جهت صرفه جویی در میزان مصرف آب هستند.

طراحی عملکرد این شیرآلات به صورتی است که، در ابتدا لازم است یک جسم ثابت در میدان دید شیر قرار بگیرد تا سنسور تعبیه شده درون آن با دریافت امواج مادون قرمز اجازه خروج آب را بدهند.

جهت تنظیم دما و مخلوط کردن آب سرد و گرم، اهرمی در کنار این شیرها تعبیه شده است. همچنین این شیر های چشمی یک وبلاتور دارند که وظیفه آن مخلوط کردن آب با هوا می باشد. این کار باعث می شود تا میزان آب کم تری از شیر خارج شود و در نتیجه به در میزان مصرف آب صرفه جویی می شود. شیرآلات هوشمند (همان چشمی) با کمک برق و باطری کار می کند که در هنگام قطعی برق باطری آن ها فعال می شود.

شیرآلات دیجیتالی

این نوع شیر از جدید ترین انواع شیرآلات لوکس و مدرن می باشند که از کشورهای خارجی وارد بازار ایران شده اند. این شیر ها مجهز به یک صفحه نمایش گر دیجیتال هستند که از طریق آن می توان قطع و وصل شدن جریان آب، شدت فشار و دمای آب را تنظیم کرد.

شیرآلات پدالی

شیرآلات پدالی نیز مثل شیرآلات هوشمند گزینه ای مناسب و بهداشتی جهت استفاده در سرویس های بهداشتی عمومی مانند دانشگاه ها، فرودگاه ها، مساجد، مدارس، مراکز خرید و غیره می باشند. تنها تفاوت آن با شیرآلات هوشمند این است که، این شیرآلات پدالی جهت کارکرد نیازی به مصرف انرژی برق یا باطری ندارد. برای وصل شدن جریان آب، تنها لازم است که فرد پای خود را روی پدال قرار گرفته در زیر روشویی فشار دهد. همچنین تنظیم فشار آب خروجی نیز متناسب با میزان فشار دادن پا روی پدال است.

این نوع از شیرآلات از آن جهت که بدون هیچ گونه تماسی بین دست ها با اهرم شیر آب کار می کند، امکان انتقال بیماری های ویروسی و میکروبی را به حداقل می رساند. همچنین از دیگر ویژگی های مفید این شیرآلات می توان به کاهش میزان مصرفی آب اشاره کرد؛ زیرا تنها با برداشتن پا از روی پدال، آب قطع می شود پس سرعت قطع جریان آب بالا است.

شیرهای پرکننده قابلمه

در حال حاضر این مدل شیرآلات در آشپزخانه‌های رستوران‌ها و کافه ها، جهت پرکردن قابلمه ها مورد استفاده قرار می گیرد. شیرهای پرکننده قابلمه روی دیواری در نزدیکی اجاق گاز نصب می شوند و دارای بازوهای مفصلی هستند که حرکت می کنند و در صورت عدم استفاده از آن ها جمع می شوند.

مزایا: سهولت و راحتی در استفاده، همچنین پر کردن یک قابلمه بزرگ به طور مستقیم در جایی که غذا پخته می شود؛ به این معنی که دیگر دیگ های سنگین را در آشپزخانه جا به جا نخواهید کرد.

معایب: شیر باید به منبع آب پشت اجاق گاز وصل شود. اگر آشپز حرفه ای نباشید، ممکن است زیاد به این شیر آب نیاز نداشته باشید یا از آن استفاده نکنید.

شیرهای آب بار

بسیاری از طراحی‌های پیشرفته آشپزخانه شامل سینک‌های کوچک‌تر و ثانویه هستند که می‌توانند فضای سینک اصلی شما را آزاد کنند و آماده‌سازی غذا مانند شستن سبزیجات را آسان‌تر کنند، به خصوص اگر بیش از یک آشپز در آشپزخانه وجود داشته باشد. شیرهای کوچک تر و میله ای برای این سینک ها ساخته می شوند و اغلب به سبک هایی هستند که با شیر اصلی مطابقت دارند.

مزایا: می توان آن را مستقیماً به یک دستگاه پخش کننده آب گرم فوری یا یک دستگاه پخش کننده آب سرد فیلتر شده متصل کرد.

معایب: داشتن فضای کافی باید مورد توجه قرار گیرد. در نظر بگیرید که آیا این وسیله چیزی است که شما از آن استفاده خواهید کرد یا خیر.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ما در خصوص راهنمای خرید پیکج مراجعه کنید.

منبع : هیتبار صنعت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه