اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101295923316866

تزئین اتاق خواب کودک با وسایل ساده و ارزان

کد: 140101295923316866

https://bit.ly/3jNYVus

، سبزوار , (اخبار رسمی): برای تغییر حس و حال دکوراسیون اتاق خواب کودک خود می توانید تغییراتی در کل اتاق یا حتی تنها در گوشه ای از دکوراسیون آن ایجاد کنید تا دوباره تبدیل به فضایی جذاب شود. اگر می خواهید با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق خواب کودک خود را تغییر دهید و فضایی شاد و مهیج برای او ایجاد کنید، با ما همراه باشید.

تزیین اتاق خواب کودک با وسایل ساده و ارزان
تغییر در دکوراسیون اتاق خواب کودک

تغییر در دکوراسیون اتاق خواب کودک خود را می توانید با دیوارهای آن شروع کنید.

 

دکوراسیون اتاق خواب کودکان بعد از مدتی می تواند برای آنها خسته کننده شود و آنها دیگر علاقه ای به بازی کردن در آن نشان ندهند.

برای تغییر حس و حال دکوراسیون اتاق خواب کودک خود می توانید تغییراتی در کل اتاق یا حتی تنها در گوشه ای از دکوراسیون آن ایجاد کنید تا دوباره تبدیل به فضایی جذاب شود. اگر می خواهید با کمترین هزینه دکوراسیون اتاق خواب کودک خود را تغییر دهید و فضایی شاد و مهیج برای او ایجاد کنید، با ما همراه باشید.

1)  استفاده از استنسیل ها (شابلون ها) برای تزئین دیوار: شما برای تغییر در دکوراسیون اتاق خواب کودک خود  می توانید با دیوارهای آن شروع کنید. یکی از گزینه های پیش روی شما استفاده از استنسیل ها است. برای این کار می توانید از شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک خود یا طرح ستاره، گل و دیگر اشکال متناسب با دکوراسیون اتاق خوابش بهره بگیرید. هر وقت کودک شما بخواهد طرح های جدیدی روی دیوار اتاقش داشته باشد، می توانید طرح های قبلی را با رنگ کردن دیوار محو کنید و استنسیل های جدیدی را امتحان کنید.

2)  نقاشی ها و کاردستی های کودک برای تزیین دیوار اتاق: شما با استفاده از نقاشی ها و کاردستی های کودک در دکوراسیون اتاق خوابش حس بسیار خوبی به او می دهد و او را به تلاش بیشتر تشویق می کند. از جمله این موارد می توان به  نقاشی هایی که در مهد کودک یا مدرسه می کشد یا آنچه با خمیر بازی یا کاغذ درست می کند، اشاره کرد. می توانید آنها را از دیوار اتاقش آویزان کنید یا قاب بگیرید و روی دیوار نصب کنید و به مرور زمان با بهتر شدن کاردستی ها و نقاشی های آنها آثار جدید تر را جایگزین قبلی ها کنید.

3) استفاده از ستاره و ماه های شبرنگ برای سقف اتاق کودک: کودکان قبل از خواب معمولا به خیال پردازی می پردازند. سقف اتاق خواب کودکان می تواند به این خیال پردازی های آنها کمک کند و تبدیل به یکی از جذاب ترین بخش های دکوراسیون آن شود. یکی از مناسب ترین طرح ها برای سقف اتاق خواب کودکان، آویزان کردن عناصری به شکل سیارات کهکشان راه شیری و استفاده از طرح ستاره ها در سقف آبی رنگ آن است.

4) استفاده از استیکر دیواری در اتاق خواب کودک: شما می توانید از استیکر های دیواری محبوب کودک خود برای تنوع بخشیدن به دکوراسیون اتاق خواب او کمک بگیرید، بدون اینکه نگران چسبیدن آنها به دیوار برای همیشه باشید. این استیکرها قابل جدا شدن هستند و هر وقت که بخواهید قادر به حذف آنها از دکوراسیون اتاق خواب کودک خود خواهید بود. از آنجا که این استیکر ها در بی نهایت شکل و رنگ موجود هستند، قطعا در پیدا کردن طرح مورد علاقه کودک خود که متناسب با دکوراسیون اتاق خوابش نیز باشد، دچار مشکل نخواهید شد. البته لازم است بدانید اجرا کردن این ایده برای تزیین اتاق خواب کودک هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. شما می توانید برای خرید انواع استیکر دیواری به فروشگاه اینترنتی بلج سر بزنید و طرح محبوب کودک خود را برای او خریداری کنید.

5) جان بخشیدن به وسایل قدیمی اتاق خواب کودک: گاهی وسایل اتاق خواب کودک خیلی سریع رنگ و روی خود را از دست می دهند و تبدیل به عنصری نامتناسب در دکوراسیون آن می شوند. در این مواقع خرید یک نوع جدید از آن وسیله تنها راه حل موجود نیست؛ شما می توانید با رنگ کردن بسیاری از این وسایل، جان دوباره به آنها ببخشید. به عنوان مثال اگر دراور لباس اتاق کودک شما آن عنصر قدیمی است، می توانید کشوهای آن را رنگ بزنید و حتی از استیکر و استنسیل ها برای بخشیدن جلوه ای متفاوت به آن استفاده کنید.

6) استفاده از سطل های رنگی برای مرتب نگه داشتن اتاق کودک: یکی از مشکلاتی که همیشه در اتاق خواب کودکان با آن روبه رو هستیم، کمبود فضای در دسترس است. از جمله کارهایی که هم در راستای تغییر دکوراسیون اتاق خواب و هم ایجاد فضای بیشتر می توان انجام داد، نصب سطل های رنگی در شکل های مختلف روی دیوار اتاق خواب کودک است. از این سطل های رنگی می توان برای جمع کردن اسباب بازی کوچک تر از کف اتاق یا قرار دادن مداد رنگی ها و دیگر وسایل کودک درون آن استفاده کرد. گروهی از این سطل ها را در ارتفاعی پایین تر نصب کنید و از خود کودک بخواهید تا وسایلش را درون آن بگذارد. به این طریق مرتب نگه داشتن اتاقش تبدیل به یک کار لذت بخش برای او می شود.

7) استفاده از تخته سیاه یا آهن ربایی در دکوراسیون اتاق خواب:  یکی از کارکردهای دکوراسیون برای کارهای آموزشی اتاق خواب کودکان، افزایش قوه خلاقیت آنها است. تخته های آهن ربایی یا تخته سیاه و وایت برد فضای بسیار خوبی برای کودکان ایجاد می کنند تا در آن به آزمون و خطا بپردازند. از تخته آهن ربایی می توانید برای یاد دادن اعداد، حروف و کلمات به کودکان نیز بهره ببرید. با اختصاص دادن یکی از دیوارهای اتاق خواب به آن، قادر خواهید بود از آن یک نقطه ی کانونی در دکوراسیون اتاق خواب کودک خود بسازید.

8) خرید یک کتابخانه دیواری برای محیط مطالعه کودک: همه ی ما به دنبال داشتن کودکانی کتابخوان هستیم، کودکانی که کتاب ها را به عنوان بهترین دوست خود بپذیرند. برای اینکه آنها را به این کار تشویق کنید، گوشه ای از اتاق خواب شان را برای مطالعه کتاب آماده کنید. در این راستا به یک میز و صندلی با یک کتابخانه دیواری نیاز دارید. برای کتابخانه ی دیواری می توانید از چند قفسه معلق در ارتفاعی پایین استفاده کنید تا هم در دسترس کودک باشد و هم جلوه ای مدرن به دکوراسیون اتاق خوابش بدهد. همچنین اگر خواستید کمی بیشتر از آماده کردن چند قفسه برای اتاق خواب کودکتان هزینه کنید به شما پیشنهاد می کنید به خرید شلف دیواری فکر کنید. شلف های دیواری در بیشتر مواقع از کتابخانه ها کاربردی تر و زیبا تر هستند.

تزئین اتاق خواب کودک با وسایل ساده و ارزان: حال شما با دانستن این هشت ایده ایده کاربردی و ارزان می توانید به راحتی و در هر زمان در دکوراسیون اتاق خواب تنوع ایجاد کنید و از یکنواختی آن جلوگیری کنید. به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله  را برای خود ذخیره کنید و هر زمان که به آن نیاز داشتید، آن را مرور کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فوکاچوب

برند فوکاچوب از سال ۸۵ با پشتوانه ای ۱۰ ساله پا به عرصه تولید محصولات چوبی گذاشته و در این مدت همراه با تزریق سرمایه، جذب نیروهای متخصص و متعهد، طراحان خوش ذوق، ماشین آلات مدرن و استفاده از دانش روز در تولید این محصولات بر آن شد تا مصمم تر از گذشته به تامین نیازهای بازار بپردازد. هم اکنون فوکاچوب جهت هرچه بهتر تحقق بخشیدن به شعار شرکت و نیاز مشتریان عزیز فصلی نو را در دنیای مبلمان و دکوراسیون آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل