اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101295924318596

معرفی سه سایت برتر فروش عتیقه و اجناس آنتیک

کد: 140101295924318596

https://bit.ly/3xEhBFc

، (اخبار رسمی): در این مقاله می خواهیم سه سایت برتر فروش عتیقه و اجناس آنتیک را به شما عزیزان معرفی کنیم اما قبل از معرفی این سایت ها، درباره ی عتیقه یا همان آنتیک با شما صحبت می کنیم.

معرفی سه سایت برتر فروش عتیقه و اجناس آنتیک
معرفی سه سایت برتر فروش عتیقه و اجناس آنتیک

اولین چیزی که پس از شنیدن کلمه ی عتیقه به یاد آن می‌افتید چیست؟ معمولا بعد از شنیدن کلمه  عتیقه به یاد وسایل قدیمی و زیبا می‌افتیم. عتیقه، قابل گردآوری در کلکسیون ها است. اشیا عتیقه  و آنتیک بسیار زیبا و کم یاب اند. به همین دلیل عتیقه بین افراد بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد.

کالاهای آنتیک انواع مختلفی دارد، ساعت ها، کنسول و بوفه، جواهرات،  ظروف سیلور و بسیاری از لوازمی که از آلیاژ قلع و مس ساخته شده اند، مانند انواع سینی و قوری و کتری امروزه به عنوان عتیقه، معرفی می شوند.

ریشه ی کلمه  عتیقه از کلمه  عتیق در زبان عربی گرفته شده است که به معنای قدیمی و کهنه است .لاتین این کلمه antique  است که ریشه  فرانسوی دارد. این کلمه بیشتر برای وسایل ارزشمند به کار رفته است . برای خرید و فروش عتیقه ،مغازه های عتیقه فروشی در سراسر جهان وجود دارند.

به چیزهایی که در گذشته  دور، به دست افراد هنرمند و ماهر ساخته شده باشند، عنوان عتیقه داده می شود. عتیقه جات ممکن است در زمان خود قیمتی نباشند اما به مرور زمان بسیار ارزشمند می شوند و ارزش آنها چند برابر می شود. البته ممکن است از لحاظ مالی خیلی ارزشمند نباشند اما از لحاظ معنوی بسیار برای ما ارزش داشته باشند. گاهی برخی افراد حاضرند تا چندین میلیون دلار برای یک شیء عتیقه بدهند تا به کلکسیون عتیقه جات خود بیافزایند.

بازار های عتیقه فروشی در سراسر جهان

در سراسر جهان بازارهایی برای فروش عتیقه وجود دارد که میتوان به بازار بریک لین در شهر لندن و بازار دست فروشی رزبول در  بازار عتیقه فروشان و خیابان منوچهری در شهر تهران اشاره کرد.

لوازم آنتیک در دکوراسیون خانه

بسیاری از افراد هستند که علاقه  بسیاری به خریدن وسایل آنتیک دارند و افراد زیادی هستند که درگیر این مسئله  دلنشین هستند. خرید وسایل آنتیک بستگی به سلیقه  فرد دارند. برخی از افراد با خرید لباس، عطر، گل و ... خوشحال می شوند ولی برخی از افراد با خرید عتیقه جات و لوازم آنتیک حس خوبی پیدا می کنند. اشخاص با سلیقه های متفاوت و بودجه خود، لوازم آنتیک مورد علاقه شان را می‌خرند. برای خرید وسایل آنتیک به علاقه، کیفیت، هزینه و قیمت آن دقت کنید.

وسایل قدیمی و آنتیک را از کجا بخریم؟

امروزه به راحتی توسط خرید اینترنتی می توانید عتیقه جات و لوازم آنتیک محبوب خود را خریداری کنید. سایت های مطمئن و معروف بسیاری هستند که شما با خیال راحت می توانید از آنها خرید کنید که در ادامه به معرفی سه سایت بسیار محبوب و مطمئن می پردازیم .

 

فروشگاه اینترنتی Thehoarde

سایت https://www.thehoarde.com/ یکی از برترین بازارهای بریتانیا و اروپا برای خرید و فروش عتیقه جات آنلاین است.

یافتن وسایل عتیقه ممکن است بسیار دشوار باشد. برای خرید چیزهای عتیقه  اصل باید فروشگاه های آنلاین تخصصی را بشناسید و hoarde از بهترین فروشگاه های تخصصی در این زمینه است. برای خرید آنلاین عتیقه جات در این فروشگاه، می توانید هر آنچه که دنبال آن هستید را بدون نیاز به ترک خانه تهیه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی Antiques

اگر به دنبال خرید یا فروش عتیقه جات آنلاین هستید، یکی از بهترین سایت ها برای این مورد، سایت antiques است. .این وب سایت مجموعه ای از اقلام عتیقه را به مشتریان خود ارائه می دهد و خریداران می توانند بین آنها انتخاب کنند. شما می توانید جالب ترین آنتیک ها را در این سایت پیدا کنید مانند جعبه جواهرات چوبی حکاکی شده با گل، گردنبند آویز ویکتوریا و وسایل ارزشمند دیگر. این وب سایت به فروشندگان خود اجازه می دهد تا عتیقه جات خود را برای فروش با قیمت دلخواه خود در سایت بگذارند.

شما می توانید با ارسال ایمیل خود به این سایت از جدید ترین اخبارهای عتیقه جات بهره مند شوید.

 

فروشگاه اینترنتی مستر آنتیک

گالری مستر آنتیک توسط آرمین پروین متولد سال 1360 تاسیس شده است. او در زمینه طراحی و معماری و دکوراسیون داخلی به این حرفه روی آورده است. همچنین با توجه به علایق و سوابق خانوادگی اش و گرایش به حوزه تجارت در زمینه  شناخت اجناس آنتیک و دیزاین فعالیت کرده است .

امروزه گالری مستر از معتبر ترین برند های در زمینه  فروش وسایل آنتیک است. شما می توانید خاص ترین آنتیک ها را در این گالری خریداری کنید. در این مجموعه اجناس ارزشمند و آنتیک تنوع بسیاری دارند مانند مجسمه های دیوارکوب، انواع ساعت ها، اکسسوری های آنتیک، آباژور، چراغ نفتی و ....

یادتان باشد برای خرید اینترنتی حتما از سایت های معتبر خریدتان را انجام دهید.  در سایت mrantik.shop  مشخصات هر محصول به صورت کامل همراه با عکس های واضح و واقعی در این سایت درج شده است.

یکی از مزایای دیگر گالری مستر آنتیک این است که شما امکان خرید حضوری نیز دارید این مساله باعث امنیت خاطر بسیاری افراد می شود که گالری مستر آنتیک این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل