اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101295924618596

معرفی سه سایت معتبر در زمینه فروش کالا های لوکس و آنتیک

کد: 140101295924618596

https://bit.ly/3jP7OUz

، (اخبار رسمی): آنتیک در لغت به معنی عتیقه و اجناس لوکس و قدیمی است. به طور کلی به اجناسی که عمر آن ها به بالای 100 سال می‌رسد عتیقه و آنتیک می گویند. بسیاری از افراد علاقه زیادی به خرید و جمع آوری این کالاهای لوکس و آنتیک دارند.

معرفی 3 سایت معتبر در زمینه فروش کالا های لوکس و آنتیک
معرفی سه سایت معتبر در زمینه فروش کالا های لوکس و آنتیک

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن دکوراسیون ها و لوازم منزل، اهمیت و زیبایی کالاهای لوکس و آنتیک بیشتر به چشم می آید.

نکته ای که تمام افراد علاقمند به آنتیک با آن درگیر هستند انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید لوازم آنتیک است. کالاهای لوکس و آنتیک که قدمت بالایی دارند و بسیار با ارزش هستند با قیمت های بالا در بازار به فروش می رسند و این موضوع باعث شده تا افراد سود جو کالاهای فیک و بی ارزش را به جای اجناس با ارزش و اورجینال با قیمت بالا به علاقمندان اجناس آنتیک می فروشند.

به همین علت خرید از فروشگاه های معتبر ارزش خیلی بالایی دارد وقتی از یک فروشگاه معتبر با قدمت بالا خریداری می کنید می توانید اطمینان حاصل کنید که کالای اورجینال و با ارزش را خریداری کرده اید.

در این مطلب به معرفی و بررسی سه سایت و فروشگاه آنلاین فروش عتیقه و اجناس آنتیک می پردازیم. این سایت ها با بررسی و تحقیق بین سایت های دیگر انتخاب کرده ایم و به اعتبار و  قدمت این سایت ها اطمینان داریم.

سایت Love Antiques

اولین فروشگاه آنلاین معتبر در زمینه فروش کالای آنتیک سایت Love Antiques.com است. این سایت بیش از 25 سال است که در زمینه فروش عتیقه جات و کالاهای لوکس فعالیت دارد. بسیاری از افراد کلکسیون دار لوازم خود را از این سایت خریداری کرده اند.

این سایت به صورت بین المللی فعالیت می‌کند و جزء برگزار کنندکان نمایشگاه های فروش عتیقه در اروپاست.

در این سایت انواع اجناس آنتیک از جمله : ساعت های آنتیک و قدیمی، ظروف نقره، صندلی و مبلمان، آینه های آنتیک، جواهرات و ... به فروش می‌رسند و تنوع محصولات در این سایت بسیار بالاست. شما می‌توانید با هر سلیقه ای از این سایت خرید خود را انجام دهید.

این سایت یک بخش برای فروش نیز دارد. به این صورت که افرادی که علاقمند به فروش اجناس آنتیک هستند می توانند در این سایت ثبت نام کنند و محصولات خود را پس از تایید اصالت در سایت برای فروش قرار دهند. به این صورت این سایت یک بستر بسیار عالی برای علاقمندان به خرید و فروش عتیقه تبدیل شده است و به عنوان اولین سایت در لیست معرفی ما قرار گرفته است.

سایت مستر آنتیک

سایت مستر آنتیک دومین سایتی است که در لیست قرار داده ایم. این سایت با سابقه شش ساله در زمینه فروش اجناس آنتیک و لوکس اروپایی فعالیت دارد. محصولات این فروشگاه همگی خاص بوده و از بهترین برندهای اروپایی هستند، مستر آنتیک به دو صورت حضوری و آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام محصولات خود را به فروش می رساند. علاقمندان می توانند با مراجعه به این گالری محصولات را از نزدیک مشاهده نموده و با دریافت مشاوره از مدیر مجموعه خرید خود را انجام دهند.

گالری مستر آنتیک محصولات لوکس و قدیمی را بدون واسطه از کشورهای اروپایی وارد می کند و با قیمت مناسب نسبت به ارزش کالا به فروش می رساند.

از محصولات موجود در این گالری می توان به مجسمه دکوری آنتیک، ساعت رومیزی آنتیک، ساعت های دیواری لوکس، بوفه بول فرانسه، ظروف سیلور و برنز و ست‌های پذیرایی از برندهای معروفی مثل رویال آلبرت اشاره کرد.

از مزایای این فروشگاه برگزاری مزایده به صورت آنلاین است که رقابت جذابی بین علاقمندان عتیقه و کالاهای لوکس ایجاد می کند.

جذاب ترین ویژگی این سایت، عکس های بسیار زیبا، خلاقانه و منحصر به فرد است، از تمامی محصولات سایت با وسواس بالا و از زوایای مختلف عکس برداری شده است و اطلاعات دقیق از ابعاد و مارک هر محصول نوشته شده است. همین امر خرید اینترنتی را برای علاقمندان راحت می کند.

سایتsellingantiques

سومین سایتی که برای معرفی در نظر گرفتیم سایت www.sellingantiques.co.uk است. این سایت نیز با سابقه چندین ساله در زمینه فروش عتیقه فعالیت دارد. در این سایت اجناس آنتیک و لوکس با بازه قیمت 100 دلار تا 250000 دلار موجود است و علاقمندان می توانند با توجه به بودجه خود کالای مور نظر خود را انتخاب وخریداری کنند.

این سایت نیز همانند سایت اول بستری برای فروش کالای آنتیک فراهم کرده است و کلکسیون دار ها می توانند در صورت علاقمندی اجناس خود را در این سایت به فروش برسانند. از جمله کالاهای لوکس موجود در این فروشگاه می توان به : ساعت های مچی قدیمی، تابلو های آنتیک، گلدان های آنتیک، جواهرات و... اشاره کرد.

سخن پایانی

علاوه بر سه سایتی که معرفی کردیم، سایت های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند که می توانید پس از تحقیق کردن و کمک گرفتن از افراد کارشناس، خرید خود را از این سایت ها انجام دهید.

علاوه بر فروشگاه های آنلاین کالاهای عتیقه و لوکس در بازار نیز به فروش می‌رسند می توانید با مراجعه به بازار تهران از کالاهای آنتیک دیدن فرمایید. پیشنهاد می کنیم اگر در زمینه شناخت کالاهای آنتیک خبره نیستید از یک راهنما و کارشناس برای شناسایی کالای اورجینال از تقلبی کمک بگیرید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید سپاس گزاریم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل