اطلاعات تماس
  • 093959*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101295924718623

مقایسه سه غول قطعات الکتریکی

کد: 140101295924718623

https://bit.ly/3vrx7BE

، (اخبار رسمی): به گونه ای می توان گفت امروزه تمام زندگی ما با لوازم برقی و الکترونیکی سر و کار دارد و بدون تشکیل این لوازم زندگی ما شکل نمی‌گرفت. از این رو شرکت های معروف و قدیمی زیادی در سر تا سر دنیا اقدام به تولید لوازم برقی و اتوماسیون صنعتی و همچنین لوازم الکتریکی کرده اند.

مقایسه سه غول قطعات الکتریکی
مقایسه سه غول قطعات الکتریکی
مقایسه سه غول قطعات الکتریکی
مقایسه سه غول قطعات الکتریکی

تاریخچه اشنایدر الکتریک

 شرکت اشنایدر  در سال 1836 توسط دو برابر به نام های جوزف و ادولف اشنایدر در یک ریخته گری متروکه بنا شدو از همان ابتدا تمرکز بر رو تولید اهن و اسلحه بود تا این که بعد از گذشت دو سال تولیدات متداول فولاد، اسم شرکت خود را به schnider & cie  تغییر دادند.

بعد از آن دوره اقدام به تولید ماشین الات سنگین کردند که هم درصد بالایی از خط تولید و هم درصد بالایی از نیاز آن زمان بود. بعد از آن مرلین گرین که یکی از تولید کنندگان بزرگ صنایع برقی آن زمان بود، توجه برادران اشنایدر را به خود جلب کرد و در سال 1997 دوباره تمرکز این شرکت بر روی تولید لوازم برقی و الکتریکی معطوف شد.

همین امر باعث شد تا نام این شرکت به اشنایدر الکتریک (schnider electric) تغییر نام دهد. سپس در سال 2010 برای حمایت از استارتاپ های حمایت از محیط زیست شرکت اشنایدر الکتریک با همکاری شرکت الستوم(alstom) اقدام به تولید استارت اپ Aster  کردند. از آن جایی که این شرکت برای رشد  خود بسیار به داشتن همکار و شریک معتقد بود، در سال 2014 شروع به همکاری با یک شرکت تولید لوازم برقی به نام RWE  کرد تا بتواند مسیر رشد را برای خود هموار تر کند، پس به حوزه اینترنت اشتیاق نشان داد و وارد این حوضه شد و افدام به تولید لوازم پیشرفته این عرصه کرد و در سال 2017 این شرکت، کنترل یک شرکت تولید کننده نرم افزار های مهندسی و صنعتی را بر عهده گرفت.

قطعات و محصولات شرکت اشنایدر در کشور ما به راحتی یافت می شوند و شما می توانید برای خرید این محصولات این شرکت به نمایندگی های معتبر این شرکت در سطح کشور مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. گارانتی که نمایندگی های اشنایدر الکتریک به شما ارائه می‌دهند بین 12 تا 18 ماه است و تنها نمایندگی که محصولات اشنایدر را با گارانتی 18 ماهه به شما ارائه می‌دهد، نمایندگی تهران اشنایدر است.

تاریخچه شرکت جنرال الکتریک

پایه و اساس این شرکت توسط یکی از بهترین مخترع های تاریخ ینی توماس ادیسون در سال 1878 میلادی بنا شده است که هدف از تاسیس این شرکت فروش اختراع لامپ الکتریکی بود همچنین در کنار آن اختراعات مختلفی دیگر خود را نیز تولید و به فروش میرساند.همچنین اولین شرکت تولید لامپ توسط توماس ادیسون در سال 1890 تاسیس شد.

 شکل‌گیری این شرکت در واقع به سال ۱۸۹۲ باز می‌گردد، یعنی زمانی که شرکت ادیسون با مشارکت توماس هاستون، شرکت جنرال الکتریک را ایجاد کرد و چارلز کافین به عنوان مدیرعامل شرکت تازه تاسیس یافته تا سال ۱۹۱۲ به مدیریت آن پرداخت.

جنرال الکتریک به خاطر سابقه درخشان و کیفیت بالای کار خود در سال 1896 جزو 12 شرکت برتر این حوضه قرار گرفت و هم اکنون نیز بعد از گذشت یک قرن نیز همچنان این روند را ادامه داده و تبدیل به یک برند معروف و با اعتبار شده است.

تاریخچه شرکت ABB

شرکت  ABB یک شرکت دو رگه سویسی و سوئدی است که از ادغام دو شرکت ASEA  و BBC تشکیل شده است .شرکت ASEA شرکت سوییسی بود که در سال 1883 تتاسیس شد و تولید کننده لوازم برقی و ژنراتور ها بود و همچنین شرکت BBC در سال 1891 به عنوان شرکت تولید کننده موتور های ای سی و ژنراتور و توربین های بخار تاسیس و شروع به کار کردند و سپس در سال 1987 این دو شرکت با هم ادغام شدند  و شرکت ABB  را ایجاد کردند.

شرکت  ABB تبدیل به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده حوزه لوازم الکتریکی و برقی شد که در همان ابتدا درآمد بالای 18 میلیارد دلار و بیشتر از 170 هزار پرسنل در سر تا سر جهان داشت و در حال حاضر با پیشرفت چشمپیری که ذاشته است بیشتر از 32 میلیارد دلار و بیشتر از 135 کارمند و پرسنل را داراست. همچنین این شرکت در زمینه تجارت انرژی فعالیت داشته و یکی از بهترین ها در این حوزه است و نوآوری های فراوانی را نیزبه وجود آورده.

از نو آوری های این شرکت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ساخت رباط های پیشرفته flexpicker
  • عرصه azipod
  • طراحی و ساخت سیستم اتوماسیون 800xa

مقایسه از نظر وسعت محصولات تولیدی در عرصه های مختلف: سه شرکتی که در بالا، تاریخچه آن ها را با یک دیگر مقایسه کردیم، هر کدام به جز در صنعت تجهیزات الکتریکی در صنایع مختلف دیگری هم فعالیت دارند و اقدام به تولید قطعات می کنند.

برای گام اول می توانیم به شرکت اشنایدر اشاره کنیم که علاوه بر تولیدات برقی در زمینه های زیر نیز فعالیت می کند: وسایل کوچک و قطعات خانه های مسکونی ، اتوماسیون های ساختمان های اداری و سیستم های کنترل ، محصولات ولتاژ پایین و ولتاژ بالا ، دستگاه هایی برای تولید انرژی خورشیدی و ذخیره این انرژی ها، توزیع ولتاژ متوسط و اتوماسیون های مربوط به شبکه های کامپیوتری، خنک کننده ها و رک های مخصوص به شبکه های اجتماعی، اتوماسیون صنعتی محصولات شرکت ABB سیستم های پیشرفته حمل و نقل برای خودرو های برقی جدید،  سیستم های اتوماسیون صنعتی، سیستم های الکترو موتور و ژنراتور تجهیزاتی برای کنترل کردن رباط های پیشرفته تجهیزات قوی برای نیروگاه های فشار بالا و پر قدرت.

 محصولات شرکت جنرال الکتریک:  متاسفانه جنرال الکتریک به خوبی و گستردگی د و شرکتی که در بالا نام برده شد یعنی اشنایدر الکتریک و ای بی بی کار نکرده است و همچنین اقدام به تولید محصولات و قطعات یک حوزه خاص نکرده است و به نوعی به هر زمینه یک نیشی زده است.

اشنایدر در زمینه تجهیزات برقی بیشتر قطعات حوزه برق صنعتی را تولید کرده است ولی  زمینه ای که می توان در آن  جنرال الکتریک را بی رقیب دانست، محصولات لوازم خانگی این شرکت است که به نحوه خود در دنیا بی رقیب است. شرکت جنرال الکتریک در طول تاریخ دی دهه 1960 جزو یکی از تولید کنندگان کامپیوتر آن زمان بوده است و در ردیف هشت شرکت برتر قرار داشته است.

دلیل این که جنرال الکتریک به این رتبه رسیده است این بوده که در همان زمان یکی از شرکت هایی بوده است که بیشترین میزان استفاده از کامیوتر را داشته و بعد از کمبود تولید در آن زمان خود شروع به تولید کامپیوتر ها کرده است. حنرال الکتریک همچنین در طول تاریخ به مدت 50 سال جزو بزرگ ترین تولید کنندگان تسحیلات هسته ای بوده است. همچنین در زمان جنگ جهانی اول اقدام به تولید سوپر شارژر ها برای هواپما ها کرد و بعد از جنگ نیز این تولیدات را ادامه داد. امروزه، شرکت حمل و نقل هوایی جنرال الکتریک، با بودجه‌ای برابر با ۹۷/۱۰  بیلیون دلار در سال ۲۰۰۳، عملیات طراحی، ساخت و تولید موتورهای جت را در طیف گسترده‌ای شامل: موتورهای نظامی، تجاری، مسافربری و … انجام داده و پیشتاز در عرضه خدمات تعمیر و نگهداری موتورهای ساخته این شرکت است.

مقایسه از نظر محصولات الکتریکی و برقی:  اگر قصد مقایسه تجهیزات برقی را بین این شرکت ها داشته باشیم  می توانیم بگوییم اشنایدر الکتریک عملکرد بهتری نسبت بقیه داشته است. این شرکت به طور تخصصی اقدام به تولید قطعاتی مثل کنتاکتور مینیاتوری و دیگر محصولات مشابه کرده است. متاسفانه این گستردگی در تولید را هیچ کدام از دو شرکت ABB,General electric دارا نیستند. در کشور ما اکثرا برای تامین تجهیزات برقی ساختمان ها تجهیزات شبکه از محصولات اشنایدر استفاده می‌کنند و این برند شاخص تر از بقیه است. دیگر دلیل این که این برند در کشور ما محبوب تر است این مورد است که با توجه به مشکلاتی که در واردات و همینطور در مونتاژ وجود دارد، محصولات این برند راحت تر وارد ایران شده و  باعث قیمت مناسب تر و پایین تری شد که از نظر اقتصادی بیشتر برای ما صرف می‌کند. 

 مقایسه از نظر تعداد نمایندگی های خرید:  طبیعتا با توجه به چیزی که در بالا گفته شد، جنرال الکتریک در ایران به دلیل تحریم ها و مشکلات وارداتی نمایندگی ندارد و محصولات آن نیز بسیار کم در ایران پیدا می شوند. نمایندگی های ABB نیز در ایران بسیار کم بوده و تمامی محصولات این کشور را نمی فروشند و از نظر قیمتی نیزمحصولات این شرکت ، قیمت بالایی نسبت به اشنایدر دارند و تقریبا با جنرال الکتریک از نظر قیمتی هم رده است. اشنایدر الکتریک نیز بر خلاف دو برند دیگر، نمایندگی های زیادی در سطح ایران دارد و با وجود این برند ما مشکل واردات نداریم.  همچنین این محصولات از کیفیت بالایی برخوردارهستند.

بهترین مارک لوازم برقی ساختمانی و صنعتی برای خرید: بنابر این می توانیم نتیجه بگیریم که انتخاب محصولات اشنایدر در ایران با توجه به نمایندگی های رسمی که دارد و گارانتی که نمایندگی های مختلف بین 12 تا 18 ماه به شما اهدا می کنند عاقلانه تر است. همچنین اگر قصد خرید محصولات اشنایدر الکتریک را دارید ما می توانیم به شما نمایندگی تهران اشنایدر را پیشنهاد دهیم که یکی از نمایندگی های معتبر و خوش سابقه اشنایدر است و همچنین این نمایندگی تمامی محصولات اشنایدر را با گارانتی 18 ماهه به شما عرضه می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093959*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار