اطلاعات تماس
  • 093959*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101295924918623

بهترین مارک لوازم برقی صنعتی و ساختمان

کد: 140101295924918623

https://bit.ly/3EoKW7Y

، (اخبار رسمی): امروزه شرکت های زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور، اقدام به ساخت لوازم برقی ساختمانی و و صنعتی می‌کنند. ولی اکثر مردم یا مهندسان برق و عمران که مشغول به ساخت و راه اندازی پروژه ها هستند، کمتر از لوازم برقی با مارک ایرانی استفاده می‌کنند.به نظر شما دلیل این اتفاق چیست؟

بهترین مارک لوازم برقی صنعتی و ساختمان
بهترین مارک لوازم برقی صنعتی و ساختمان

شرکت های تولید کننده ایرانی به دلیل استفاده از مواد اولیه ای که کیفیت پایینی دارند، نمی توانند قطعات مرغوب تولید کنند و طبیعتا جنس های ایرانی دوام کمتری نسبت به اجناس خارجی دارند. همچنین در بعضی مواقع دیده شده است که حتی برخی از جنس های ایرانی عملکرد درستی در موقع کار ندارند.

به دلیل مشکل تحریم ها و عدم ورود مواد اولیه مرغوب، به نحوی می توان گفت که این اختلاف کیفیت، امری طبیعی است و برند های ایرانی نمی توانند با برند های خارجی مثل اشنایدر الکتریک و ای بی بی رقابت کنند. اگر قصد خرید بهترین مارک لوازم برقی را دارید، با ما همراه باشید تا بهترین آن ها را به شما معرفی کنیم.

تاریخچه شرکت schnider electric

این شرکت در سال 1836 توسط دو برابر به نام های جوزف و ادولف اشنایدر در یک ریخته گری متروکه بنا شد و از همان ابتدا، تمرکز آن بر  تولید آهن و اسلحه بود تا این که بعد از گذشت دو سال تولیدات متداول فولاد، اسم شرکت خود را به schnider & cie  تغییر دادند و بعد از آن دوره، اقدام به تولید ماشین الات سنگین کردند که هم درصد بالایی از خط تولید و هم درصد بالایی از نیاز اآن زمان بود. بعد ازآن، مرلین گرین که یکی از تولید کنندگان بزرگ صنایع برقی  بود، توجه برادران اشنایدر را به خود جلب کرد و مدتی بعد، یعنی در سال 1997 دوباره تمرکز این شرکت بر روی تولید لوازم برقی و الکتریکی معطوف شد و همین امر باعث شد تا نام این شرکت به اشنایدر الکتریک (schnider electric) تغییر نام دهد.

سپس در سال 2010 برای حمایت از استارتاپ های حمایت از محیط زیست، شرکت اشنایدر الکتریک با همکاری شرکت الستوم(alstom) اقدام به تولید استارت آپ Aster  کردند. از آن جایی که این شرکت برای رشد خود بسیار به داشتن همکار و شریک معتقد بود، در سال 2014 شروع به همکاری با یک شرکت تولید لوازم برقی به نام RWE  کرد تا بتواند مسیر رشد را برای خود هموار تر کند.

با وجود این که محدودیت های زیادی برای واردات در کشور ما وجود دارد ولی محصولات اشنایدر از جمله برند هایی است که محصولات آن، با دردسر کمتری وارد کشور می شود. از این رو نمایندگی های مختلفی در سطح کشور دارد تا افرادی که به دنبال خرید محصولات این شرکت هستند، به راحتی و با خیالی آسوده این کار را انجام دهند.

همانطور که گفته شد، نمایندگی های مختلفی در سطح کشور وجود دارد و این نمایندگی‌ها، گارانتی های مختلفی نیز، بین 12 تا 18 ماه به مشتریان خود عرضه می‌کنند. یکی از نمایندگی هایی که تمام محصولات آن دارای گارانتی 18 ماهه است، نمایندگی tehranschneider.com است .

تاریخچه شرکتABB

شرکت  ABB یک شرکت دو رگه است که حاصل ادغام دو شرکت سوییسی و سوئدی است که در سال 1987 با یکدیگر ادغام شده اند. روند صعودی این شرکت به قدری خوب بود که توانست در همان سال های اول به درآمد 18 میلیارد دلاری و جذب 160 هزار کارمند در سراسر دنیا برسد. طبق آخرین آماری که به دست آمده، این شرکت هم اکنون به درآمد بالای 32 میلیارد دلار و 130 هزار پرسنل رسیده است. همچنین این شرکت به مدت 130 سال است که در زمینه انرژی فعالیت داشته و جزو یکی از پیشگامان و نوآوران این عرصه به شمار می‌رود.

برخی از نو اوری های شرکت ABB

سال ۱۹۹۰: عرضه Azipod؛ ABB  سیستم های پیشران برقی را راه اندازی کرد که بر روی کشتی های بزرگ نصب شده و امکان کنترل بهینه مصرف سوخت آنها را فراهم می ساخت.

سال ۱۹۹۸: ساخت ربات  FlexPicker که برای صنایع و بسته بندی کاربرد فراوانی داشت.

سال ۲۰۰۰: ساخت اولین بندر الکرتیکی تجاری در گوتنبرگ سوئد که این امکان را برای کشتی های تجاری فراهم می کرد که در زمان لنگر گرفتن در ساحل بتوانند موتورهای خود را خاموش کنند.

سال ۲۰۰۴: ساخت سیستم اتوماسیون ۸۰۰xA؛ یک سیستم کنترلی پیشرفته برای صنایع تولیدی و فرآوری کننده.

سال ۲۰۱۴: پرده برداری از یک ربات محصول مشترک با نام YuMi که با دو بازوی کنترلی کاربرد فراوانی را در بسیاری صنایع تولیدی ایفا کرد.

سال ۲۰۱۸: رونمایی از شارژر توان بالای Terra برای شارژ خودروهای برقی. این دستگاه قادر است در مدت زمان هشت دقیقه یک ماشین الکتریکی را برای پیمایش مسافت ۲۰۰ کیلومتری شارژ کند  و بسیاری از نو آوری های دیگر که نمی توان به تمامی آن ها در یک مقاله اشاره کرد.

تاریخچه شرکت Siemens

شرکتSiemens  اولین بار در سال 1847 توسط ورنر فون زیمنس و با ساخت یک پوینتر تلگرام کار خود را اغاز کرد و این طراحی با هدف ساخت تلگراف های الکترونیکی انحام شد. همچنین تعداد کارکنان این شرکت در سال 1847و در ابتدای کار تنها 10 نفر بود.

اولین خط تولید این شرکت در سال 1853 در سنپترزبورک ساخه شد که ابتدا نام این شرکت Siemens & Halske نام گرفت. امضای قرار داد این شرکت برای تاسیس خط تلگراف ورشو تا پورس بود.

مانند تمامی شرکت هایی که قصد گسترش کسب و کار خود و بالا بردن فروش خود را داشتن زیمنس هم در این راستا در سال 1858 اقدام به تاسیس که دفتر کار مستقل  در لندن کرد که تمرکز اصلی این شرکت بر روی بازاریابی محصولات خود و فروش و شبکه بودوهمچنین اولین کارگاه تولیدی کابل را نیز در نزدیکی لندن در سال 1863 بنا کردند تا دیگر نیازی به بقیه تولید کننده ها نداشته باشند.

اولین تحول جهانی برق صنعتی در سال 1866 رخ داد، زمانی که زیمنس روش ساخت دینام را از فردی به نام مایکل فارادی یاد گرفت و اقدام به تولید دینام کرد.

مقایسه ABB,Siemens,schnider electric از نظر محصولات تولیدی

این سه شرکت از نظر تولیدات لوازم برقی در سطح جهانی شناخته شده هستند و دارای اعتبار بسیار بالایی نیز در زمینه صنعت برق هستند. اما مطلبی که این جا وجود دارد این است که اگر شما یک مهندس برق یا عمران هستید و می خواهید برای پروژه های خود که معمولا ساختمان های نیمه کاره یا ساختمان هایی برای بازسازی هستند، لوازم و تجهیزات برقی مانند کنتاکتور یا کلید مینیاتوری یا تجهیزاتی از این قبیل تهیه کنید، قطعا بهترین انتخاب و به صرفه ترین انتخاب برای شما، برند اشنایدر الکتریک است.

دو برند نام برده شده دیگر نیز می توانند مناسب باشند ولی تفاوت هایی دارند. از این تفاوت های می توان به قدمت اشاره کرد که اشنایدر از همه قدیمی تر است و تمام این سالیان تمرکز خود را بر روی تولید این جور تجهیزات برق ساختمان و صنعتی و همچنین تولید تجهیزات شبکه کرده است و در این زمینه حرف اول را می‌زند.

دو شرکت دیگر هم شناخته شده هستند ولی مانند اشنایدر، تخصصی بر روی محصولات خود کار نکرده اند و سبد محصولات آن ها گسترده است و به همین دلیل ممکن است کیفیت محصولات اشنایدر را در این زمینه نداشته باشند.

دلیل دیگر این مسئله، قابل دسترس بودن در ایران است که خوشبختانه با وجود مشکلات زیاد در زمینه واردات صادران و مشکلات تحریم ها محصولات اشنایدر بسیار راحت تر از دو شرکت نام برده شده به ایران وارد می شوند و به همین دلیل از قیمت به صرفه تری هم برخوردار اهستند و بهتر در دسترس ما قرار می‌گیرند.

بهترین نمایندگی برای خرید محصولات اشنایدر

بهتر است اگر قصد خرید محصولات اشنایدر را دارید، خرید خود را توسط نمایندگی های اشنایدر در تهران و ایران انجام دهید. یکی از بهترین نمایندگی های اشنایدر،نمایندگی تهران اشنایدر است که تمامی محصولات شرکت اشنایدر را دارد و تمام محصولات را با گارانتی 18 ماهه به شما ارائه می دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093959*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل