اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102045935918185

هزینه خرید کتاب های کنکور شما به حداقل می‌رسد

کتاب های درسی، کمک درسی و کنکوری خود را گران نخرید

کد: 140102045935918185

https://bit.ly/3KdBxBe

، (اخبار رسمی): در این مقاله با هفت راهکار عملی آشنا می شوید که به دانش آموزان و خانواده های آن ها کمک می کند هزینه کتاب های کنکوری و کمک آموزشی را به کمترین سطح برسانند

کتاب های درسی، کمک درسی و کنکوری خود را گران نخرید
راهکارهای عملی برای خرید کتاب های کنکور با کمترین هزینه
کتاب های درسی، کمک درسی و کنکوری خود را گران نخرید
از بین انتشارات خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، گاج و ... کدام یک بهترین قیمت را دارند؟
کتاب های درسی، کمک درسی و کنکوری خود را گران نخرید
از خرید تعداد زیادی منبع برای یک درس خاص از کنکور پرهیز کنید

چگونه از هزینه های مازاد برای خرید کتاب های درسی و کنکوری جلوگیری کنیم؟ آیا خرید کتاب کمک درسی برای همه درس ها لازم است یا می توان برای کاهش هزینه ها، برخی از کتاب های کمک درسی را تهیه نکرد؟ اگه شما هم به لحاظ مالی در تهیه این کتاب ها مشکل دارید پس با ما همراه باشید.

آیا خرید کتاب کمک درسی لازم است؟

اولین سوالی که همواره در ذهن دانش آموزان و والدین آن ها به وجود می آید آن است که آیا کتاب درسی برای کسب نمره عالی در امتحان و یا رتبه برتر شدن در کنکور کافی نیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر صرفا هدف ما کسب نمره قابل قبول در امتحان باشد و دانش آموز فرایند یادگیری را در مدرسه به درستی طی کرده باشد، کتاب درسی می تواند پاسخگوی نیاز دانش آموز باشد. اما این قضیه در خصوص امتحان کنکور سراسری صحیح نیست.

موفقیت در کنکور بدون کتاب کمک آموزشی و کنکوری

متاسفانه رقابت بالای دانش آموزان در کنکور به خصوص در رشته های تجربی و انسانی و سبک طراحی تست های کنکور سبب شده که دیگر کتاب درسی به تنهایی برای کسب رتبه خوب در کنکور کافی نباشد و دانش آموزان بدون خرید کتاب های کنکور نتوانند به خوبی به سوالات کنکور پاسخ دهند.

حداقل کردن هزینه کتاب های کنکور

حال که متوجه شدیم خرید کتاب های کنکور الزامی است چگونه می توان هزینه خرید آن هارا به حداقل رساند؟ برای کم کردن هزینه کتاب های کمک درسی حتما نکات زیر را رعایت کنید:

  • از خریدن چند منبع متفاوت برای یک درس اجتناب کنید
  • کتاب متناسب با سطح خود را با دقت انتخاب کنید. به عبارت دیگر کتابی را نخرید که برای شما مناسب نبوده و مجبور به خرید یک کتاب دیگر شوید.
  • برای خرید یک کتاب کمک درسی، انتشارات مختلف را بررسی کرده و ضمن توجه به کیفیت هرکدام، ارزان ترین کتاب را سفارش دهید.
  • قبل از خرید کتاب از مشاورین و رتبه های برتر کنکور مشورت بگیرید.
  • در زمان جشنواره های تخفیفی اقدام به خرید کتاب کنید.
  • اگر برایتان دشوار نیست از نسخه های pdf و الکترونیک آن کتاب که قیمت به مراتب کمتری دارد استفاده کنید.
  • از فروشگاه های اینترنتی که تخفیف خوبی ارائه می دهند استفاده کنید.
  •  

فروشگاه های اینترنتی کتاب کمک درسی با تخفیف بالا

برخی از فروشگاه های اینترنتی که اقدام به فروش کتاب کمک درسی می کنند تخفیف های بالا و شگفت انگیزی را ارائه می دهند. این تخفیف ها به همراه ارسال رایگان و مشاوره رایگان انتخاب منابع می تواند تجربه یک خرید مناسب را به مخاطب القا کند. شما می توانید برای خرید کتاب های کنکور به medabook.com مراجعه کرده و ضمن دریافت تخفیف بالا از امکان ارسال رایگان و مشاوره رایگان با رتبه های برتر کنکور نیز بهره مند شوید.

انتخاب انتشارات مناسب با کمترین قیمت

همانطور که می دانید انتشارات مختلف مانند خیلی سبز، گاج، مهروماه، نشر الگو، و ... اقدام به نشر کتاب های کمک درسی می کنند. یعنی شما برای یک درس مانند فیزیک انتخاب های متعددی خواهید داشت. بعضا اختلاف قیمتی زیادی بین انتشارات مختلف وجود دارد که می توانید کتابی که قیمت کمتری دارد را انتخاب کنید. البته نکته خیلی مهمی که باید به آن توجه کنید آن است که کیفیت محتوایی کتاب را فدای قیمت نکنید و یک تناسب صحیح بین قیمت و کیفیت را هنگام خرید کتاب مدنظر قرار دهید.

برای اینکه بتوانید قیمت کتاب های انتشارات مختلف در یک درس خاص را مقایسه کنید می توانید وارد فروشگاه های اینترنتی که کتاب های انتشارات مختلف را به فروش می رسانند مراجعه کنید. یک نمونه از این فروشگاه ها را در بالا به شما معرفی کردیم. در این فروشگاه ها ضمن دریافت مشاوره رایگان برای خرید کتاب می توانید کتاب های انتشارات را با هم مقایسه کرده و بهترین کتاب با کمترین قیمت را سفارش دهید.

شناسایی سطح کتاب های کنکور برای کاهش هزینه ها

یکی از مهمترین نکاتی که بسیاری از دانش آموزان به آن توجه نمی کنند عدم شناخت سطح بندی کتاب هاست. شما باید بدانید که هر یک از کتاب های کنکور برای دانش آموزان با سطح های متفاوت تالیف شده اند. برای مثال در درس زیست، کتاب ماجراهای منو درسام زیست خیلی سبز برای دانش آموزانی مناسب است که در درس زیست بسیار ضعیف هستند. در مقابل کتاب تست زیست دهم خیلی سبز برای دانش آموزان با سطح متوسط و کتاب زیست جامع آیکیو گاج یا زیست جامع خیلی سبز برای دانش آموزان با سطح بالا مناسب است. یا کتاب موج آزمون زیست نشر الگو کتابی است که برای جمع بندی کنکور به شیوه آزمون محور مود استفاده قرار می گیرد.

پس شناسایی سطح کتاب ها می تواند از هزینه های اضافی که به واسطه خرید کتاب اشتباه ناشی می شود جلوگیری کند.

خرید هنگام جشنواره و با کد تخفیف

یکی از جذابترین اتفاقات هنگام خرید، دریافت تخفیف است. فروشگاه های کتاب کمک درسی در زمان ها و مناسبت های خاص اقدام به ارائه تخفیف های شگفت انگیز و کد تخفیف می‌کنند. اگر عجله ای برای خرید کتاب ندارید می توانید تا فرارسیدن موعد جشنواره صبر کرده و کتاب هایتان را با تخفیف خریداری کنید.

دانلود pdf کتاب های کمک درسی

خرید و دانلود نسخه الکترونیک کتاب ها یکی از مواردی است که به کاهش هزینه ها کمک می کند. البته ما به هیچ وجه مطالعه دروس کنکور با pdf را توصیه نمی کنیم. استفاده از pdf برای دانش آموز کنکوری که باید حجم زیادی از مطالب را طی یک سال مطالعه کند هم سبب خستگی و ضعیف شدن چشم شده و هم دانش آموز را از امکان حاشیه نویسی روی کتاب بی بهره می کند.

در عین حال اگر اصرار به استفاده از این نسخه های الکترونیک کتاب دارید می توانید از سایت هایی مثل فیدیبو استفاده کنید. البته انتشارات نشر الگو نیز برای بعضی از دروس خود اقدام به انتشار نسخه pdf بصورت رایگان کرده است که می توانید استفاده کنید.

برای یک درس منابع زیادی تهیه نکنید

یکی از اشتباهات رایجی که بسیاری از دانش آموزان مرتکب می شوند آن است که برای یک درس چندین منبع تهیه می کنند. از طرفی با توجه به کمبود وقت اصلا فرصت مطالعه همه آن هارا پیدا نمیکنند. داشتن تعداد زیادی منبع کمکی به شما نمیکند چرا که بسیاری از کتاب های انتشارات مختلف عملا تفاوت محتوایی زیادی با هم ندارند و در واقع شما برای یک محتوای یکسان دو بار هزینه می کنید.

از مشاوران و رتبه های برتر کنکور مشورت بگیرید

کسانی که قبلا از منابع مختلف کمک درسی استفاده یا کتاب های مختلف را بررسی کرده اند به خوبی می توانند دانش آموزان را برای انتخاب بهترین منابع کنکور راهنمایی کنند. پیش از خرید کتاب سعی کنید از مشاوران و رتبه های برتر سال های گذشته مشورت گرفته تا بهترین کتاب را به شما معرفی کنند.

خرید کتاب درسی با قیمت ارزان

همانطور که می دانید شما می‌توانید کتاب های درسی پایه ای که در آن در حال تحصیل هستید را از طریق سامانه irtextbook دریافت نمایید اما پشت کنکوری ها یا کسانی که کتاب هایی غیر از پایه تحصیلی خود را نیاز دارند باید از طریق های دیگر نسبت به خرید کتاب های خود اقدام کنند.

اگر موفق به خرید کتاب های درسی خود از طریق سامانه مربوطه نشده اید می توانید خودتان آن هارا پرینت کنید. البته هزینه پرینت در این حالت بسیار زیاد خواهد بود که بجای آن می توانید از مراکز فروش کتاب درسی و سایت های فروشگاه کتاب کمک درسی نسبت به خرید آن با قیمت مناسب تر اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | حراج و تخفیف