اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102045936318185

با این راهکارها هزینه کتاب های کنکور خود را تا 50 درصد کاهش دهید

پنج روش برای کاهش هزینه کتاب های کنکور و کمک درسی

کد: 140102045936318185

https://bit.ly/3EMYbiY

، (اخبار رسمی): در این مقاله، پنج روش مهم که باعث کمتر شدن هزینه خرید کتاب کنکور و کمک درسی می شود را ذکر و توضیحاتی را جهت اجرای هر چه بهتر هر یک از آن ها ارائه می‌دهیم. روش هایی که با کمک آن ها می توانید ضمن برخورداری از بالاترین کیفیت محتوایی، کمترین هزینه را برای آن بپردازید.

5 روش برای کاهش هزینه کتاب های کنکور و کمک درسی
5 روش برای کاهش هزینه کتاب های کنکور و کمک درسی
5 روش برای کاهش هزینه کتاب های کنکور و کمک درسی
دریافت کد تخفیف یا کارت هدیه خرید کتاب کنکوری
5 روش برای کاهش هزینه کتاب های کنکور و کمک درسی
مشورت با مشاوران رتبه برتر هنگام خرید کتاب کنکور

ارسال سریع و به موقع کتاب بصورت رایگان، مشاوره تخصصی و رایگان خرید کتاب های کنکور، تخفیفات بالا، خدمات پس از فروش و رفع مشکلات ناشی از نقص چاپ از ویژگی های یک فروشگاه کنکوری است.

اهمیت کتاب کمک درسی برای کسب رتبه برتر در کنکور

در سال های اخیر یکی از عوامل مهم موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری استفاده از کتاب های کمک درسی انتشارات مختلف بوده است. و همه ساله دانش آموزانی که به دنبال کسب رتبه ای مناسب و پذیرش در دانشگاه های مهم هستند این کتاب ها را جهت پیشرفت بیشتر خود تهیه می کنند. اما یکی از موارد مهم در خرید کتاب هزینه آن است که سعی داریم با راهکاری های زیر این هزینه هارا برایتان به حداقل برسانیم.

خرید کتاب انتشارات مختلف به صورت یک جا بجای خرید جداگانه

اولین روش در کاهش هزینه های خرید کتاب کنکور خرید به صورت یک جا است، فرض کنید قرار است کتاب های زیست خود را از انتشارات خیلی سبز، کتاب های فیزیک خود را از گاج مارکت و کتاب های شیمی کنکور خود را از مبتکران تهیه کنید. برای خرید این کتاب های کنکوری شما 2 راه دارید، یا اینکه این کتاب هارا بصورت جدا از هر یک از این انتشارات تهیه کنید یا به دنبال مرجعی باشید که کتاب های تمام انتشارات را بطور یک جا برایتان ارسال کنید.

بهتر است هنگام خرید کتاب های کمک درسی به جای خرید جداگانه کتاب های انتشارات مختلف، کتاب های مد نظر خود را به صورت یکجا خریداری کنید. با این روش هزینه هایی مانند هزینه ارسال را دیگر پرداخت نخواهید کرد. همچنین ممکن است به دلیل خرید تعداد زیاد کتاب در یک نوبت تخفیف های مناسبی نیز شامل شما شود.

فروشگاه اینترنتی خرید کتاب های کلیه انتشارات با کمترین قیمت 

فروشگاه های زیادی وجود دارند که می توانید برای خرید یکجای کتاب های انتشارات مختلف از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید برای خرید کتاب کمک درسی به مدابوک مراجعه کنید. علاوه بر کتاب های کنکوری شما می توانید کتاب درسی را نیز تهیه نموده و از امکاناتی نظیر تخفیف حتی بالاتر از تخفیف انتشارات، ارسال رایگان و مشاوره رایگان خرید کتاب نیز استفاده کنید.

کد تخفیف خرید کتاب های کنکوری

داشتن کارت هدیه و یا کد تخفیف برای خرید کتاب یکی از روش های دیگری است که برای کم کردن هزینه خرید کتاب های کمک درسی و کنکور قابل اجرا است. 

دریافت کد تخفیف گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو و ... به چه صورت؟!

انتشارات و مراکز فروش کتاب مانند گاج، خیلی سبز، نشر الگو، مهروماه و ... مختلف اغلب در مراسم و یا مناسبت های مختلف مانند روز دانش آموز، شب یلدا، عید نوروز و ... تخفیف های گوناگونی را برای خرید کتاب در نظر می گیرند. این تخفیف ها با توجه به نوع کتاب و انتشارات آن متفاوت است اما در مجموع می تواند هزینه قابل توجهی را از خرید های دانش آموزان کم کند.

مشورت با مشاوران رتبه برتر

مورد دیگری که توجه به آن می تواند خیلی از مشکلات و سردرگمی های دانش آموزان را برای خرید کتاب برطرف کند مشورت با یک فرد با تجربه و آگاه در این زمینه است.

مشاورانی که خود تجربه خرید و مطالعه این قبیل کتاب ها را داشته اند و هم اکنون نیز به عنوان مشاور، دانش آموزان زیادی را در این مسیر هدایت می کنند بدون شک گزینه مناسبی برای مشورت در خرید کتاب خواهند بود.

مزایای مشورت با یک مشاور با تجربه چیست؟

اولین مزیت مشورت گرفتن از یک مشاور رتبه برتر و با تجربه خرید کتاب مناسب نسبت به سطح و توانایی دانش آموز است. همچنین یک مشاور کتاب را از لحاظ محتوا و میزان کاربردی بودن آن بررسی می کند. در طول سال کنکور نسب به نقطه ای که در آن قرار دارید کتاب مناسب را به شما معرفی خواهد کرد.

به عنوان مثال بعضی از کتاب های نشر الگو برای دانش آموزان قوی تالیف شده اند و دانش آموزی که در ابتدای مسیر آموزش قرار دارد ممکن است دچار اشتباه در خرید این گونه کتاب ها شود که یک مشاور باتجربه و رتبه برتر می تواند از بروز چنین اشتباهی توسط وی جلوگیری کند.

برای یک درس نیاز به منابع زیاد ندارید اول یک منبع را تهیه و سپس به منابع بعدی رجوع کنید

یکی از اشتباهاتی که دانش آموزان هنگام خریدن کتاب های کمک درسی انجام می دهند خرید کتاب بدون آگاهی لازم است.

گاها دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی بدون هیچ مشورتی تعداد زیادی کتاب تهیه می کنند. اما این موضوع را در نظر نمی گیرند که خرید بیهوده و بدون برنامه کتاب شاید جز بالا بردن هزینه ها سود دیگری برایشان نداشته باشد.

مثلا برای بعضی از درس ها خواندن یک منبع کفایت می کند و نیاز به منابع مختلف نیست. همچنین پیش آمده است که دانش آموزان بر اثر ناآگاهی، کتاب هایی با مطالب و موضوعات مشابه را خریداری کنند در صورتی که نیازی به خرید آن نداشتند.

همانطور که در بالا هم گفته شد وجود و کمک گرفتن از یک مشاور رتبه برتر و خبره در چنین مواقعی توصیه می شود تا اطلاعات کافی را در اختیار دانش آموز قرار دهند و مانع بروز اشتباه هنگام خرید کتاب شود.

خرید به صورت گروهی با دوستان و همکلاسی ها

اما آخرین روشی که برای کاهش هزینه خرید کتاب های کمک درسی و کنکور در بین فروشگاه های کتاب جهت تخفیف خرید کتاب رایج است، خرید گروهی و به تعداد زیاد است.

به این صورت که هر دانش آموز می تواند تعدادی از دوستان و آشنایان خود را نیز در خرید کتاب شریک کند و با خرید تعداد بیشتری از یک کتاب شامل تخفیف شود.

یک فروشگاه مناسب کتاب های کمک درسی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

تمامی مواردی که بالا ذکر کردیم الزاماتی هستند که هر فروشگاهی باید داشته باشد. در آخر این نکته را در نظر بگیرید که امکان بهره گیری از تمامی این موارد و روش ها در مراکز مختلف فروش کتاب وجود ندارد و ممکن است تعدادی از این مراکز حتی هیچ کدام از موارد ذکر شده برای فروش کتاب را نداشته باشند. سایر خدماتی که یک فروشگاه باید ارائه دهند عبارتند از:

  • ارسال سریع و به موقع کتاب بصورت رایگان
  • دارا بودن بیش از 5000 هزار عنوان کتاب کمک درسی از تمامی انتشارات
  • مشاوره تخصصی و رایگان خرید کتاب های کنکور
  • تخفیفات بالا
  • خدمات پس از فروش و رفع مشکلات ناشی از نقص چاپ 
  • پشتیبانی سریع و به موقع

بنابراین قبل از تهیه کتاب ها حتما تمامی این موارد را بررسی کرده و پس از اطمینان اقدام به خرید کتاب ها کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش