اطلاعات تماس
  • 021420*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102055938418634

ثبت شرکت در عمان

نحوه ثبت شرکت در عمان

کد: 140102055938418634

https://bit.ly/3MAGQwx

، تهران , (اخبار رسمی): کشور عمان دارای دسترسی‌های مناسبی به اقتصادهای بزرگ مانند عربستان و امارات از طریق راه آهن، جاده، دریا و همچنین راه هوایی است. در عین حال کشور عمان از نظر ثبات سیاسی و اقتصادی نیز دارای شرایط مطلوبی در منطقه است و معاملات تجاری در عمان به سهولت انجام می شود

نحوه ثبت شرکت در عمان
ثبت شرکت در عمان

ثبت شرکت در عمان به دلیل سیاست های بسیار مناسب این کشور برای جذب سرمایه گذاران خارجی و دسترسی های مناسب به اقتصادهای بزرگ، مورد توجه بسیاری از تاجران ایرانی و خارجی قرار گرفته است.

کشور پادشاهی عمان دومین کشور بزرگ در شبه جزیره عربستان، از نظر مساحت است. این کشور در شرق شبه جزیره عربستان قرار دارد. عمان از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان محدود می شود.

این کشور از جنوب با یمن و از غرب با عربستان سعودی و امارت متحده عربی همسایه است. نام عمان به خاطر انتساب آن به شخصی به نام عمان است که او را فرزند قحطان یا از نوادگان ابراهیم (ع) می دانند. عمان سال ها قبل از طلوع اسلام به این نام موسوم بوده است.

کشور عمان دارای دسترسی‌های مناسبی به اقتصادهای بزرگ مانند عربستان و امارات از طریق راه آهن، جاده، دریا و همچنین راه هوایی است. در عین حال کشور عمان از نظر ثبات سیاسی و اقتصادی نیز دارای شرایط مطلوبی در منطقه می باشد و معاملات تجاری در عمان به سهولت انجام می شود. شرایط برای سرمایه گذاران در عمان به نحوی طراحی شده است که کارآفرینان بدون هیچ مشکلی از راه دور کار می کنند و در واقع قانونگذاران کشور عمان همواره در تلاش هستند در یک محیط دوستانه به تجارت و کسب و کار بپردازند.

بطور کلی کشور عمان سیاست های بسیار مناسبی را برای جذب سرمایه گذاران خارجی اتخاذ از جمله ایرانیان نموده است که برخی از آنها عبارتند از:

  • با ثبت شرکت در یکی از مناطق آزاد عمان (در ادامه این مناطق را بطور کامل معرفی خواهیم کرد) شما به مدت 50 سال از پرداخت مالیات معاف خواهید بود.
  • امکان افتتاح حساب برای افراد خارجی با ثبت شرکت در عمان.

در این کشور سیاست هایی اتخاذ شده است تا امکان تامین نیروی انسانی و یا حتی محل کار با هزینه مناسب برای سرمایه گذاران فراهم شود.

مزایای ثبت شرکت در عمان 

  • اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در عمان
  • افتتاح حساب بانکی بین المللی
  • اتباع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس GCC مجاز به مالکیت 100 درصد ثبت شرکت در عمان است.
  • عمان دارای سه منطقه آزاد تجاری برای ثبت شرکت در این کشور و چندین ناحیه صنعتی است که به شرکت های خارجی، حق مالکیت خارجی، تا 50 سال معافیت مالیاتی، حمایت های ویژه زیرساختی ارائه می دهد.
  • ثبت شرکت در عمان با مسئولیت محدود LLC متحمل پرداخت مالیات تکلیفی، سود سهام، اموال یا مالیات بر ارزش افزوده نیست.
  • عمان مایل به تکرار موفقیت دبی است و به ادامه آزاد سازی و رشد 7% برای آینده قابل پیش بینی پرداخته است.
  • مخارج دولتی نمایانگر 32% از کل تولید داخلی این کشور است. اخذ قراردادهای دولتی می تواند فوق العاده پرسود باشد. شرکت های خارجی مجری قراردادهای دولتی می تواند 100% مالکیت خارجی داشته باشند.
  • هزینه های نیروی کار و هزینه های ثانویه از قبیل دفترکار کمتر از دوبی است.

در صورتی که مایل به ثبت شرکت در عمان هستید، مجموعه ثبت شرکت فکر برتر با سالها تجربه در زمینه ثبت شرکت های داخلی و خارجی می تواند امور ثبت شرکت در عمان را برای شما به انجام برساند. کارشناسان خبره ما در این مجموعه این خدمات را با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت به شما ارائه می نمایند. توجه داشته باشید که هزینه ثبت شرکت در عمان توسط موسسه حقوقی فکر برتر با کفیل 90 میلیون تومان می باشد، در صورتی که در حالت عادی برای متقاضیان، بالای 400 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. بنابراین این فرصت را برای راه اندازی این کسب و کار بین المللی از دست ندهید."

انواع شرکت هایی که در کشور عمان به ثبت می رسند عبارتند از:

  • 100% سهامدار عرب

در صورت ثبت شرکت در عمان با این روش یک نفر تبعه عمان به عنوان مالک اسمی شرکت انتخاب می گردد. این روش شامل دریافت دو ساله کارت عمان و افتتاح حساب بانکی و کلیه امور مالی و کاری از طریق ثبت شرکت می شود. به واسطه وکالت نامه تام الاختیار از فرد عمانی به شما واگذار می شود هزینه ثبت در این روش نسبت به سایر روشها بسیار معقول تر و مطمئن تر است.

  • سهامدار ایرانی

در این روش 3 نفر به عنوان سهامدار می توانند وارد شرکت شوند و از کلیه مزایای ثبت شرکت در عمان برخوردار شوند. به واسطه این نوع ثبت شرکت در عمان، سهامداران می توانند برای افراد خانواده اقدام به دریافت کار اقامت کنند.

  • 70%عرب و 30 % ایرانی

یک نفر سهامدار ایرانی وارد شرکت شده و کارت اقامت یکساله دریافت می کنند و از کلیه مزایای ثبت شرکت و افتتاح حساب بهره مند می شوند. به واسطه اقامت در عمان شما می توانید بحث ویزای شینگن و ویزای انگلیس و کانادا را به راحتی بگیرید. مدت زمان انجام این کار یک هفته طول می کشد.

منبع: موسسه ثبت شرکت فکر برتر (ثبت شرکت - ثبت برند)مرکز تجارت بین الملل فکر برتر سامانه تخصصی ثبت شرکت و برند در ایران و عمان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت شرکت فکر برتر (ثبت شرکت-ثبت برند)

ارائه کننده خدمات در زمینه ثبت انواع شرکت ایرانی و خارجی، ثبت برند

اطلاعات تماس
  • 021420*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون