اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102105946916866

شش نکته حیاتی که در دکوراسیون اتاق خواب کودکتان باید رعایت کنید

کد: 140102105946916866

https://bit.ly/374Yjhq

، سبزوار , (اخبار رسمی): اگر کودک شما راه می‌رود، حرف می‌زند و از در و دیوار بالا می‌رود، وقت آن شده که آستین ها را بالا بزنید و محل خوابش را از کنار تختتان به اتاق خواب اختصاصی‌‌اش منتقل کنید

۶ نکته ی حیاتی که در دکوراسیون اتاق خواب کودکتان باید رعایت کنید
شش نکته حیاتی که در دکوراسیون اتاق خواب کودکتان باید رعایت کنید

در انتخاب سایز تخت خواب بسیار دقت کنید، فرزند شما به زودی بزرگتر خواهد شد و ممکن است اگر به این مساله توجه نکنید تختخواب کودکان زودتر از آنچه فکر می‌کنید بلااستفاده شود.

 داشتن اتاق شخصی نه تنها به آسایش شما کمک خواهد کرد بلکه باعث بهتر شکل گرفتن شخصیت فرزند شما خواهد شد. ما در این مطلب شش نکته مهم که برای این کار باید بدانید را برای شما آورده ایم و شما را به ادامه مطلب دعوت می کنیم

سایز مناسب تخت خواب در اتاق خواب کودک در انتخاب سایز تخت خواب بسیار دقت کنید، فرزند شما به زودی بزرگتر خواهد شد و ممکن است اگر به این مساله توجه نکنید تختخواب کودکان زودتر از آنچه فکر می‌کنید بلااستفاده شود. حواستان باشد که اتاق کودک فقط برای خواب نیست و باید فضای کافی برای بازی بچه‌ها هم در نظر بگیرید.

اگر بتوانید از تخت های بزرگتر استفاده کنید این حسن را نیز به همراه خواهد داشت که می‌توان در صورت لزوم از این اتاق به عنوان اتاق مهمان نیز استفاده کرد. راستی اگر اهل قصه گفتن برای فرزندتان پیش از خواب هستید هم تخت بزرگ کمک می‌کند تا بتوانید قصه‌گویی را در حالی که کنار فرزندتان دراز کشیده‎اید ادامه دهید.

 گاردهای محافظ تخت خواب مناسب سن کودکتان اگر دختر یا پسر شما پیش از این در گهواره میخوابیده، شاید با وجود گاردها یا نرده‌های محافظ تختخواب احساس امنیب بیشتری کند و همچنین خیال شما نیز در نیمه‌های شب بابت سقوط فرزندتان راحت‌تر باشد. اگر تختی که مد نظر دارید دارای نرده یا گارد نیست اصلاً نگران نباشید این روزها به راحتی می‌توانید این ابزار را به راحتی و به صورت جداگانه سفارش دهید.

 از سلیقه کودکتان در دکور اتاق خواب بهره ببرید برای تهیه ملحفه و کالاهای خواب و رنگ اتاق از سلیقه کودکتان کمک بگیرید. به کودکتان اجازه دهید اولین تجربه دکور کردن و تصمیم گرفتن برای تزیین محل زندگیش را داشته باشد.

به این ترتیب علاوه بر اینکه به شکل گرفتن شخصیتش کمک خواهید کرد بلکه مطمیناً فرزندتان بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد که چه رنگی بیشتر به خوشحال بودنش کمک می‌کند، البته بهتر است حواستان را جمع کنید تا تصمیمش زیاد از حد احساسی نباشد.

 آماده مشکلات شبانه برای کودکتان باشید اگر فرزندتان هنوز با مشکل کنترل ادرار در شبها دست و پنجه نرم می کند، حتماً مطمئن شوید که به میزان لازم ملحفه تهیه کنید و برای رفتن به مبارزه با مشکلات آماده‌ شوید.

 فضاهای نگهداری را با دقت در اتاق خواب فرزندتان انتخاب کنید شما به فضاهای زیادی برای نگهداری وسایل فرزندتان احتیاج دارید، اسباب‌بازی‌ها، البسه و .... دقت کنید تا قفسه‌ها و کمدها طوری باشند که فرزندتان برای دسترسی به مایحتاج روزانه‌اش با مشکل یا خطری مواجه نباشد و این نکته را هم در نظر داشته باشید که علاقمندی های کودک شما هرروز ممکن است عوض شود. بنابراین فضاها را طوری در نظر بگیرید که اگر بنا شد چوب های اسکی یا توپ بسکتبالی را جایگزین عروسکهای سابق کنید با مشکلی مواجه نشوید.

هزینه‌های گران و ارزان را برای طراحی اتاق تفکیک کنید برای محصولاتی که گران‌تر هستند از طرح های سنگین‌تر و کلاسیک‌تر استفاده کنید تا برای مدت طولانی‌تر خیالتان راحت باشد که از مد نخواهند افتاد. مثلاً به نظر منطقی نمی رسد یک فرش گران قیمت با طرح یک شخصیت کارتونی را بخرید که ممکن است چند ماه دیگر خبری از آن در ذهن کسی نباشد و برعکس در خصوص موارد ارزانتر ماجراجویانه رفتار کنید. نقاشی دیوارها و یا خرید ملحفه‌های متفاوت با طرحهای روز می‌تواند ایده جالب و هیجان انگیزی باشد

شما مخاطبین محترم هم اگر نظر و یا تجربیاتی در خصوص طراحی و دکور اتاق خواب کودک دارید خوشحال می شویم اگر آن را  با ما در میان بگذارید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فوکاچوب

برند فوکاچوب از سال ۸۵ با پشتوانه ای ۱۰ ساله پا به عرصه تولید محصولات چوبی گذاشته و در این مدت همراه با تزریق سرمایه، جذب نیروهای متخصص و متعهد، طراحان خوش ذوق، ماشین آلات مدرن و استفاده از دانش روز در تولید این محصولات بر آن شد تا مصمم تر از گذشته به تامین نیازهای بازار بپردازد. هم اکنون فوکاچوب جهت هرچه بهتر تحقق بخشیدن به شعار شرکت و نیاز مشتریان عزیز فصلی نو را در دنیای مبلمان و دکوراسیون آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش