اطلاعات تماس
  • 091336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102155955418717

مرکز تخصصی تعمیر اکسیژن ساز در ایران

کد: 140102155955418717

https://bit.ly/3kPNlQc

، (اخبار رسمی): تعمیر اکسیژن ساز و تعمیر بای پپ، جزء مهم ترین خدمات ایمان طب است. ما در این مرکز با بهره گیری از مجرب ترین تکنسین ها، تعمیر انواع تجهیزات پزشکی را به صورت 24 ساعته برای شما انجام می دهیم.

مرکز تخصصی تعمیر اکسیژن ساز در ایران
تعمیر اکسیژن ساز

شرکت ایمان طب در راستای ارتقای سلامت و با هدف تعمیر دستگاه های پزشکی در چارچوب استانداردهای ملی و بین المللی دایر شده است. ما با بکارگیری از پرسنل متخصص و با تجربه در این حوزه از جدیدترین و پیشرفته ترین روش ها برای تعمیرات تجهیزات به یاری بیماران می شتابیم.


ایمان طب تنها مرکز تخصصی 24 ساعته برای تعمیر اکسیژن ساز، تعمیر بای پپ، تعمیر دستگاه ساکشن، تعمیر ونتیلاتور و تعمیر انواع تجهیزات پزشکی در ایران است. مجموعه ایمان طب با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر تجهیزات پزشکی، به‌خصوص دستگاه اکسیژن ساز و تعمیر بای پپ مفتخر است که مشغول خدمت رسانی به شما عزیزان است. ایمان طب با دارا بودن مجرب ترین تکنسین ها سعی در ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دارد.
شما عزیزان می توانید به صورت حضوری برای تعمیر دستگاه مورد نظر خود مراجعه فرمایید. همچنین ما در ایمان طب این امکان را برای دوستانی که امکان حضور در محل را نیز ندارند فراهم کرده ایم. شما می توانید پس از مشاوره رایگان با کارشناسان ما و ارسال دستگاه خود از خدمات ما بهره مند شوید.
برای مشاوره رایگان تعمیر دستگاه های پزشکی خود می توانید با ما تماس بگیرید.
شماره تماس: 03132243707

تنها مرکز تعمیر اکسیژن ساز در ایران

خدمات مجموعه ایمان طب شامل موارد زیر است:
•    تعمیر انواع تجهیزات پزشکی
•    تعمیر دستگاه اکسیژن ساز
•    تعمیر دستگاه تعمیر بای پپ
•    تعمیر دستگاه ساکشن
•    تعمیر ونتیلاتور
ایمان طب در تلاش است با ارائه بهترین خدمات موجب سلامتی و رضایت شما گردد. به همین منظور خدمات پس از تعمیر و سرویس های دوره ای برای خدمات ارائه شده نیز از فعالیت های شایان ذکر ایمان طب است.

دستگاه اکسیژن ساز
در علم پزشکی تجهیزات و دستگاه های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از این تجهیزات نقش خاصی را در بهبود و کنترل سلامت بیمار دارند. یکی از دستگاه های مهم و کاربردی در علم پزشکی دستگاه اکسیژن ساز است که برای نفس کشیدن بیمارانی که مشکل تنفسی دارند، بسیار حیاتی است. این دستگاه توسط برندهای مختلف تولید می شود که ممکن است دارای کیفیت عالی یا متوسط باشد. با این وجود حتی اگر معتبر ترین برند باکیفیت عالی محصول را ارائه دهد ممکن است آن دستگاه به تعمیر نیاز پیدا کند.


تعمیر دستگاه اکسیژن ساز
برای تعمیرات دستگاه اکسیژن باید مراکزی را انتخاب کرد تا توسط افراد متخصص و مجرب در آن زمینه بدون آسیب به قسمت های دیگر، دستگاه تعمیر شود همچنین این افراد باید بتوانند دستگاه های اکسیژن ساز با برندهای متفاوت را تعمیر کنند.
ایمان طب واقع در اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع اداری آلا، طبقه چهارم، واحد407 به صورت تخصصی بر روی تعمیر انواع برند اکسیژن ساز های ایرانی و خارجی فعالیت می کند.

خدمات مهم تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در ایمان طب
خدماتی که در ایمان طب جهت تعمیر دستگاه اکسیژن ساز انجام می گیرد، متعدد است زیرا ابتدا باید مشکل اصلی دستگاه تشخیص داده شده و سپس حل شود. در ادامه به برخی از خدماتی که در ایمان طب انجام می گیرد، اشاره شده است:
•    بررسی فیلتر دستگاه
•    تعمیر کمپرسور دستگاه
•    بررسی و رفع مشکل قسمت غلیظ  سازی دستگاه اکسیژن ساز
•    تعویض زئولیت
•    تعویض برد دستگاه اکسیژن ساز
•    بررسی قسمت های مختلف دستگاه و صدای دستگاه اکسیژن ساز
انجام تمام این موارد و بررسی هر عیب و ایرادی که دستگاه اکسیژن ساز ممکن است پیدا کند، باید در یک مرکز معتبر با نیروهایی کارآزموده و مجرب انجام بگیرد، که در این امر تجهیزات پزشکی ایمان طب در خدمت شما عزیزان می باشد.

تعمیر دستگاه بای پپ
دستگاه بای پپ به دلیل کاربرد حیاتی خود دارای اهمیت زیادی می باشد. بنابراین، نبود این دستگاه برای افرادی که نیازمند آن هستند می تواند بسیار خطرناک باشد. نکته قابل توجه این جاست که امکان معیوب شدن دستگاه های بای پپ از هر برندی که باشد وجود دارد. متأسفانه این دستگاه ها عموما قیمت بالایی داشته و به همین دلیل امکان تعویض و خرید مجدد دستگاه جدید برای همه افراد وجود ندارد. به همین دلیل، بهترین گزینه تعمیر آن است که باید در محل های خاص تعمیر تجهیزات پزشکی و توسط افراد مجرب انجام شود.
برای تعمیر دستگاه بای پپ یا استعلام قیمت تعمیر دستگاه بای پپ می توانید از ایمان طب با پشتیبانی و خدمات 24 ساعته تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان