اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102155956118228

عرضه صندلی مسافرتی ساحلی

کد: 140102155956118228

https://bit.ly/3kTPkmg

، (اخبار رسمی): شاید تصور حمل یک صندلی سبک و راحت برای استراحت کنار ساحل برای شما سخت باشد. اما صندلی مسافرتی ساحلی این تصور را برای شما آسان می کند

صندلی مسافرتی ساحلی
عرضه صندلی مسافرتی ساحلی

صندلی مسافرتی ساحلی

شاید تصور حمل یک صندلی سبک و راحت برای استراحت کنار ساحل برای شما سخت باشد. اما صندلی مسافرتی ساحلی این تصور را برای شما آسان می کند. بسیاری از افراد تنها بدلیل عدم یافتن مکان مناسب در کنار سواحل، از سفر خودداری کرده و حسرت یک سفر لذت بخش به همراه خانواده را به همراه دارند. استفاده از صندلی مسافرتی جهت استراحت در طبیعت از گذشته نیز در میان مردم مرسوم بوده و با گذشت زمان و تغییر در شکل ظاهری و متریال اولیه، تغییراتی در ساختار اصلی صندلی مسافرتی بوجود آمده است. برای آشنایی با نحوه تولید و جزئیات ساختاری صندلی مسافرتی ساحلی در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

صندلی مسافرتی یا پیک نیک

صندلی تاشو، سفری، میز مسافرتی یا پیک نیک، صندلی های تاشو و قابل حمل مسافرتی نام هایی آشنا برای افراد اهل سفر هستند. اگر اهل گشت و گذار در دامان طبیعت باشید؛ به مکان مناسبی برای استراحت و نشستن نیاز دارید. بسیاری از افراد نشستن در کنار آتش بر روی زمین را نوستالژی دانسته و حس خوبی نسبت به آن دارند. این در حالی است که بسیاری از افراد این شیوه سنتی را منسوخ دانسته و برای راحتی در سفر از امکانات جدید مانند صندلی تاشو استفاده می کنند. صندلی مسافرتی برحسب نوع کاربرد و موقعیت قرارگیری، انواع مختلفی داشته به طور مثال، صندلی مسافرتی ساحلی نمونه ای پرکاربرد از صندلی های سفری تاشو بوده که افراد به جهت استراحت از آن استفاده می کنند.

انواع صندلی ساحلی

هنگامی که قصد خرید یک صندلی مسافرتی ساحلی دارید؛ بهتر است به نوع جنس بدنه آن ها دقت کنید. جنس و متریال به کار رفته در ساختار صندلی ساحلی، نقش به سزایی در کیفیت نهائی محصول و دوام و ماندگاری آن دارد. صندلی های ساحلی به لحاظ جنس بدنه به سه دسته فلزی، آلومینیومی، پلاستیکی تقسیم بندی می شود. توجه داشته باشید که نوع چوبی صندلی های تاشو سفری مناسب برای محیط های مرطوب نبوده و برای استفاده به عنوان صندلی ساحلی پیشنهاد نمی شود.

پلاستیکی

این نوع صندلی تاشو از جنس پلاستیک مستحکم و فشرده ساخته شده که در برابر وزن بالا و شرایط محیطی نامساعد، از مقاومت بالائی بهره مند است. این نمونه از صندلی های تاشو از وزن کمتری در مقایسه با نمونه های فلزی و آلومینیومی برخوردار بوده و فضای کمتری اشغال می کند. رویه صندلی ساحلی پلاستیکی از جنس فایبرگلاس یا برزنت بوده که در برابر آب و رطوبت مقاومت بالائی دارد. ظرافت دوخت پلی استر یا برزنت لایه رویی صندلی و قسمت پشتی تکیه گاه، بر روی قیمت نهائی محصول تاثیر گذار بوده و رابطه مستقیمی دارد. پشتی سر از قسمت پلی اورتان تشکیل شده که مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و انعطاف پذیری خوبی دارد.

اگر برای مسافرت های ساحلی خود به یک صندلی راحت و کم جا نیاز دارید؛ صندلی پلاستیکی تاشو ساحلی بهترین گزینه برای خرید است. گروه تولیدی ویراسفر، در حوزه طراحی و تولید انواع مختلف صندلی ساحلی پلاستیکی در ابعاد و رنگ های متنوع همراه با درج مشخصات الزامی و حداکثر وزن قابل تحمل، مشغول فعالیت بوده و به عنوان یکی از برندهای معتبر صندلی مسافری در کشور شناخته می شود.

فلزی

برخی از افراد توجهی به وزن صندلی مسافری نکرده و تنها به جهت استحکام از نمونه های فلزی برای مسافرت های خود استفاده می کنند. صندلی فلزی ساحلی از فلزاتی شبیه آهن طراحی شده که امکان زنگ زدگی در مجاورت رطوبت و آب دارند. عدم استفاده از این نوع صندلی در مناطق مرطوب به عمر بالای محصول کمک شایانی خواهد کرد.

آلومینیومی

بدنیال یک صندلی ساحلی مسافرتی سبک و با مقاومت بالا می گردید؟ آلومینیوم نوعی دیگر از متریال مورد استفاده در ساخت صندلی ساحلی بوده که مقاومت و استحکام را در کنار سبکی وزن به همراه دارد. ضد زنگ بودن آلومینیوم سبب شده تا این سبک از صندلی های سفری به عنوان صندلی چند فصل شناخته شده و در تمامی شرایط آب و هوایی کاربری داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح