اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102175957518661

اخبار رسمی، حامی رسانه‌ای نمایشگاه ایران هلث

حضور اولین نیوزوایر بین‌المللی ایران در کنار تولید‌کنندگان بزرگ

کد: 140102175957518661

https://bit.ly/3LSq8sr

، (اخبار رسمی): مجموعه اخبار رسمی، در قالب انعقاد یک تفاهم‌نامه با شرکت آوای موفق ایرانیان، به عنوان حامی رسانه‌ای و پوشش دهنده اخبار و رویدادهای بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران‌هلث معرفی شد.

حضور اولین نیوزوایر بین‌المللی ایران در کنار تولید‌کنندگان بزرگ
حضور اولین نیوزوایر بین‌المللی ایران در کنار تولید‌کنندگان بزرگ

 مجموعه اخبار رسمی با سابقه‌ای بیش از ۱۰ سال در امر تولید محتوا برای شرکت‌های گوناگون، طی برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و آزمایشگاهی با حضور در غرفه اختصاصی خود و استقرار تیم کارشناسی و رسانه ای، از نزدیک تحولات این رویداد مهم جهانی را رصد کرده و به تولید و انتشار اخبار نمایشگاه در سطح گسترده اقدام خواهد کرد.

علاوه بر تعامل با شرکت‌های حاضر در این رویداد جهت برون سپاری و امور پیمانکاری، تلاش برای روشنگری، در زمینه الزامات به روز رسانی دانش فنی شرکت‌های ایرانی و آشنایی با دستاورد‌های نوین صنعت برای دست‌اندرکاران شرکت‌های حاضر در این رویداد، بخشی از اهداف کمپین رسانه ای اخبار رسمی با همکاری شرکت آوای موفق ایرانیان بیان شده است.

یکی دیگر از اهداف تیم کارشناسی اخبار رسمی در این نمایشگاه که از تاریخ سوم تا ششم خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، حضور و شرکت در سمینارها و کارگاه‌های تخصصی، با هدف انعکاس نقطه‌نظرهای تخصصی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی در رسانه‌های مختلف است.

مجموعه اخبار رسمی، به عنوان نخستین نیوزوایر بین‌المللی ایران در زمینه معرفی هرچه بیشتر کسب و کارهای موفق، همچنین در نظر دارد که پوشش لحظه‌ای خبرها و رویدادهای اصلی و جنبی نمایشگاه را تا دو هفته پس از برگزاری نیز عهده‌دار باشد.

مجموعه اخبار رسمی، ضمن تعریف پکیج ویژه اطلاعات جامع نمایشگاه برای کلیه شرکت‌های حاضر، اعلام آمادگی کرده است که راهنمایی‌هایی تخصصی و مطالعه شده جهت انتشار خبرها و گزارش‌های مربوط به هر غرفه در رسانه‌های داخلی و خارجی را نیز عهده‌دار باشد.

نخستین نیوزوایر بین‌المللی که تا کنون موجبات دیده شدن اخبار فعالیت‌های کسب و کارهای ایرانی، با رقمی بالغ بر ۳۲ میلیاردبار، موثرترین سازمان جامع رسانه محور در ایران است، سابقه ارائه خدمات تبلیغاتی به بیش از ۱۵۰۰۰ کسب و کار بزرگ و کوچک را در کارنامه خود ثبت کرده است.

مجموعه اخبار رسمی که ارتباطی مستقیم و نزدیک با بیش از ۱۰۰۰ رسانه سراسری، استانی و محلی در حوزه‌های تخصصی و عمومی دارد، عمده تلاش خود را به کار گرفته است تا ضمن ارائه مشاوره‌های رایگان به دست‌اندرکاران شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی در مورد چگونگی رسیدن به جایگاهی مطلوب از طریق تبلیغات، اصول قوانینی پایه‌ای همچون برندسازی، بازاریابی یا روابط عمومی را در قالب کمپینی موثر در حوزه رسانه، برای علاقه‌مندان اجرا کند.

اخبار رسمی تا کنون روش‌هایی نوینی در زمینه تبلیغات پیشنهاد کرده است که کارآفرینان را با کارکردهای موثر حضور رسانه‌ای آشنا می‌کند و این موضوع مهم را یادآور شود که سهم صدای هر شرکت در رسانه‌ها، نسبت به دیگر رقبا چقدر است و اهمیت داشتن این سهم در چیست؟‌

شرکت‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی در نمایشگاه ایران‌هلث، ضمن ارتباط با کارشناسان مجموعه اخبار رسمی می‌توانند از کلیه خدمات و ابزارهای پیشرفته در حوزه خبر، گزارش و تولید محتواهای حرفه‌ای و استاندارد و انتشار آن در زمانی کمتر از ۲۴ ساعت در صدها رسانه استفاده کرده و محصولات خود را در معرض دید میلیون‌ها مخاطب در اقصی نقاط ایران و جهان قرار دهند و از نتایج آن بهره‌مند شوند.

از سوی دیگر، مجموعه اخبار رسمی در نظر دارد با استفاده از سامانه پربازدید آنلاین خود و دیگر مراکز خبری، یاری‌گر متقاضیان در امر آموزش اجرای کمپین‌های رسانه‌ای مقرون به صرفه باشد.

کارشناسان در این مجموعه ضمن جایگزینی تبلیغات موثر و ارزان به جای تبلیغات پرهزینه و گذرا، در پی ثبت تصویری مثبت و همیشگی از برندهای موجود در نمایشگاه هستند. حرکتی که علاوه بر کسب اعتبار برای هر شرکت، توجه افکار عمومی را به سوی یک محصول جلب می‌کند.

نمایشگاه ایران هلث،‌ بزرگترین رویداد منطقه، امسال نیز با حضور جمع کثیری از شرکت‌ها بزرگ داخلی و خارجی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت، در محل نمایشگاه‌های دائمی ایران برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]