اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103076103418661

کوتاه با یکی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی حاضر در نمایشگاه

هدف ما، خدمت به جانبازان و معلولان است

کد: 140103076103418661

https://bit.ly/3zghSz3

، (اخبار رسمی): نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، از سوم تا ششم خردادماه در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه که میزبان ۴۰۰ شرکت از ایران و جهان در زمینه تولید در این صنعت بود، شرکت جهان تجهیزات شفا نیز حضور داشت.

هدف ما، خدمت به جانبازان و معلولان است
هدف ما، خدمت به جانبازان و معلولان است

محمدرضا شفایی، مدیرعامل این شرکت در معرفی بیشتر فعالیت‌های تولیدی، ضمن اشاره به این موضوع که شرکت فوق، تولیدکننده انواع ویلچرهای میکانیکی با برند جی تی اس در ایران است، درباره چرایی حضور در نمایشگاه می‌گوید:« هدف ما، شناسایی مخاطب نهایی محصول برای ارائه خدمت به جانبازان عزیز و معلولان کشور است»

شفایی پیرامون چشم‌اندازهای آتی شرکت جهان تجهیزات شفا می‌گوید:« ما آمده‌ایم تا با قدرت زیاد بتوانیم جای خالی محصولات اصیل را پر کنیم و کشور را در رمینه تولیداتی از این دست، به خودکفایی برسانیم. گفتنی است که فعالیت شرکت ما از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و ما توانستیم در سال ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای لازم، تولید ویلچرهای مدرن را کلید بزنیم»

این تولیدکننده تجهیزات پزشکی در پایان می‌گوید:« هدف اصلی ما اشتغال‌زایی برای هموطنان بوده و دغدغه‌ امروز ما، همین نوسانات قیمت است که هم مصرف‌کننده را آزار می‌دهد و هم تولیدکننده را. البته با کمک خداوند تاکنون توانسته‌ایم دوام بیاوریم و امیدواریم که بعد از این نیز مشکلی وجود نداشته باشد»

شایان ذکر است که بعد از وقفه ای یکی دو ساله، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی برای ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای مدرن حوزه تجهیزات پزشکی از سوم تا ششم خرداد ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه، علاوه بر حضور کشورهایی چون آلمان، انگلیس، ایتالیا، روسیه، عمان، افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان، سنگاپور، مالزی و... شرکت‌های تولیدکننده داخلی در زمینه تجهیزات پزشکی نیز حضور حداکثری داشتند.

استقبال گسترده شرکت‌های صنعت سلامت از ایران و سایر کشورهای جهان حکایت از آن داشت که فعالان این صنعت در نظر دارند در اولین گام و نخستین حضور جدی خود برای ارائه تجهیزات، محصولات و دستاوردهای پزشکی پس از فروکش کردن تب پاندمی کرونا بسیار جدی تر از گذشته عمل کنند و شرکت جهان تجهیزات شفا نیز یکی از این شرکت ها بود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]