پرنیان گستر پرتو سنج، تولیدکننده تجهیزات لیزر و زیبایی:

در حوزه لیزر و زیبایی، حدود ۷ میلیارد دلار در داخل کشور سرمایه گذاری می‌شود

کد: 140103216128418661

https://bit.ly/3ttE19j

، (اخبار رسمی): مهدی زمانیان، مدیرعامل شرکت پرنیان گستر پرتو سنج: شرکت پرنیان گستر پرتو سنج با هدف ارائه خدمات متنوع، فراگیر و مطمئن در زمینه تجهیزات لیزر پزشکی با کادری مجرب در عرصه پزشکی، اپتیک و لیزر، فوتونیک، مکانیک، کنترل و الکترونیک در سال 1393 تاسیس شد

در حوزه لیزر و زیبایی، حدود ۷ میلیارد دلار در داخل کشور سرمایه گذاری می‌شود
در حوزه لیزر و زیبایی، حدود ۷ میلیارد دلار در داخل کشور سرمایه گذاری می‌شود

مهدی زمانیان، مدیرعامل شرکت پرنیان گستر پرتو سنج، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و دارویی (ایران هلث 401) که با حضور صدها شرکت معتبر داخلی و بین المللی و همچنین با حضور پرنیان گستر پرتو سنج تشکیل شده بود، با بیان اینکه تولید کننده لیزرهای پزشکی در حوزه پوست و مو هستیم تصریح کرد: «شرکت پرنیان گستر پرتو سنج با هدف ارائه خدمات متنوع، فراگیر و مطمئن در زمینه تجهیزات لیزر پزشکی با کادری مجرب در عرصه پزشکی، اپتیک و لیزر، فوتونیک، مکانیک، کنترل و الکترونیک در سال 1393 تاسیس شد.»

وی در خصوص حضور پرنیان گستر پرتو سنج در نمایشگاه بین المللی ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: «نمایشگاه ایران هلث بزرگترین گردهمایی حوزه سلامت است. از آنجایی که حوزه تولید مغفول مانده و نیاز به توجه بیشتری دارد. لازم بود که در این نمایشگاه حضور   پیدا کنیم و به عنوان یک تولید کننده موفق خدمات ۱۰ ساله خود را در معرض دید فعالان صنعت درمان کشور و بازار مخاطب خود قرار دهیم.»

 وی درباره چشم انداز شرکت پرنیان گستر پرتو سنج گفت: «در تجهیزات پزشکی به خصوص حوزه لیزر و زیبایی، چیزی حدود ۷ میلیارد دلار در داخل کشور سرمایه گذاری می‌شود که بخش عمده‌ای از آن در حال واردات است. ما به عنوان تولیدکننده چشم انداز خوبی از این بازار داریم؛ چرا که روی محصولات با کیفیت تمرکز کردیم. محصولاتی نیز وجود دارند که برندهای خارجی فوق العاده گرانی دارند و خدمات ضعیفی و گرانی را مشتریان دریافت می‌کنند.»

به گفته مهدی زمانیان از نظر پرنیان گستر پرتو سنج، حضور این شرکت در نمایشگاه به منزله این بود که بتوانیم دستگاه‌های مشابه خارجی را با کیفیت و خدمات ارزان به مشتریان خود ارائه دهند تا بتوانند بازار بسیار خوبی داشته باشند.

وی در خصوص چالش‌ها و مشکلات تولیدکنندگان گفت: «با توجه به اینکه شرکت ما دانش بنیان است و نیروهای متخصصی در این شرکت مشغول به کار هستند، مسیر هرچه هموارتر باشد فضا برای رشد بیشتری دارد. حوزه اپتیک، مهندسی پزشکی و لیزر از شاخه های کاری پرطرفداری هستند که تولید محصولات در این حوزه ها اجازه خروج ارز نمیدهد. البته باید ارگان‌های مربوطه همکاری کنند تا تولید بتواند رشد کند.»

در حوزه لیزر و زیبایی، حدود ۷ میلیارد دلار در داخل کشور سرمایه گذاری می‌شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]