اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102196063013230

راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا

کد: 140102196063013230

https://bit.ly/3KRBzz7

، اصفهان , (اخبار رسمی): امروزه با وجود رقابت شدید در صنایع و مدیریت صحیح زنجیره تامین، موفقیت در بدست آوردن حداکثر سود و رضایت مشتریان است

راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا
راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا

شرکت ساینا سیستم با بیش از 13 سال سابقه در تولید و استقرار سیستم های یکپارچه مدیریتی اقدام به استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل لجستیک ساینا در صنایع بزرگ کرده است

 لجستیک از مهمترین محرک های زنجیره تامین هستند که در رویکردهای نوین زنجیره تامین اهمیت آن دو چندان شده است، زیرا محصولات به ندرت در یک مکان تولید و مصرف می شوند.
طراحی و برنامه‌ریزی اصولی نظام مدیریت لجستیک برای مجموعه‌های بزرگ، با توجه به گستردگی جغرافیایی در سطح کشور و استفاده از روش های مختلف حمل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی و یا ترکیب چند روش در یک پروژه ، بسیار ضروری است چرا که در صورت عدم توجه و توسعه متوازن لجستیک، به‌زودی لجستیک تبدیل به یک گلوگاه برای آن مجموعه خواهد شد و اگر از آن غفلت شود، قطعاً باعث قفل شدن پروژه‌ها و هدر رفتن بخش زیادی از سرمایه‌گذاری‌ها خواهد شد.


با توجه به انبوه اطلاعات و فرآیندهای پیچیده لجستیک و حمل و نقل، مدیریت صحیح و کارآمد در این حوزه تنها از طریق سیستم های یکپارچه اطلاعاتی میسر خواهد بود. در این راستا شرکت مهندسی سایناسیستم اسپادان با اتکا به بیش از یک دهه تجربه و تخصص خود در این حوزه و ارائه راهکار یکپارچه لجستیک و حمل و نقل ساینا، قادر به طراحی، برنامه ریزی و اجرای هماهنگ و یکپارچه کلیه فرآیندهای لجستیک و حمل و نقل صنایع بزرگ است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساینا سیستم

شرکت مهندسی ساینا سیستم اسپادان (سهامی خاص) از سال ۱۳۸۸ باهدف تولید و پشتیبانی نرم‌افزار و ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات در صنایع مختلف فعالیت خود را آغاز نمود. نتیجه فعالیت چندساله ساینا سیستم تولید نرم‌افزارهای مالی، نگهداری و تعمیرات، مدیریت تعمیرگاه، سرور گزارش‌ها، داشبورد مدیریتی ، مدیریت حمل و نقل ریلی آریاز و راهکار جامع یکپارچه حمل‌ونقل ساینا Sayna ITS می‌باشد. در حال حاضر با تکیه‌بر قابلیت‌های سیستم‌های تولیدشده و تجربه موفق در صنایع مختلف، این شرکت درحال‌توسعه سیستم‌های خود جهت ارائه راهکارهای جامع نرم‌افزاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی و شرکت‌های تعمیراتی (تعمیرگاه) می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین توانمندی‌های ساینا سیستم، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات (Sayna CMMS) می‌باشد که قابلیت رقابت با محصولات بزرگ دنیا در این زمینه را دارا بوده و قابل بومی‌سازی در صنایع مختلف می‌باشد. با توجه به ارتباط یکپارچه آن با سایر سیستم‌های ساینا، این شرکت سعی در تبدیل آن به یکی از مطرح‌ترین سیستم‌های جامع مدیریت دارایی فیزیکی (EAM) را در آینده نزدیک دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید