اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010219606334761

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

کد: 14010219606334761

https://bit.ly/3Frl6ki

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران، انجمن روابط‌عمومی استان کرمان، ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، موسسه کارگزار روابط‌عمومی و با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی، انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در «تالار وحدت» برگزار می‌شود.

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» برگزار می‌شود
پوستر نخستین جشن ملی روابط عمومی
نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران، انجمن روابط‌عمومی استان کرمان، ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، موسسه کارگزار روابط‌عمومی و با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی، انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، بنیاد رودکی و کانون تبلیغاتی آسانگار در «تالار وحدت» برگزار می‌شود.

همزمان با بیست‌‌وهفتم اردبیهشت‌ماه «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی»، مراسم گرامیداشت این روز با حضور پرشور مدیران، کارشناسان و استادان روابط‌عمومی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارایه چهار سخنرانی برگزیده علمی در خصوص آخرین دستاوردهای روابط‌عمومی‌ در حوزه‌های پژوهش، مدل‌سازی و ارتباطات و همچنین روابط‌عمومی متاورس از جمله برنامه‌های این رویداد است.

از دیگر برنامه های نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» می‌توان به ارائه یافته‌های نخستین نظرسنجی علمی روابط‌عمومی در ایران و رونمایی سه عنوان کتاب جدید روابط‌عمومی که امسال و به همین مناسبت منتشر می‌شود اشاره کرد.

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به صورت حضوری در «تالار وحدت» برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی و سایر علاقمندان رایگان و آزاد است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌تلفن‌های 66570194(021)- 66943670 (021) تماس بگیرند.

در تقویم رسمی کشور روز 27 اردبیهشت برابر مصوبه جلسه ۵۹۰ مورخ 28/06/85 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» نامگذاری شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شارا

با گسترش فعالیت‌های حوزه روابط عمومی در ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی در سال‌های اخیر، روزانه حجم فراوانی از اطلاعات تولید می‌شد و وجود شبکه‌ای که بتواند اطلاع‌رسانی به موقع و منصفانه‌ای را در این حجم انجام دهد وجود نداشت. شبکه روابط عمومی (شارا)، با هدف اطلاع‌رسانی به موقع و منصفانه به جامعه روابط عمومی راه‌اندازی شد. در واقع، «شارا» ضمن انعکاس کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به روابط عمومی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، تلاش خواهد کرد تا از یکسویه شدن در این زمینه جداً بپرهیزد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]