اطلاعات تماس
  • 091904*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102196063516281

وصل شدن به دوربین مداربسته با موبایل

کد: 140102196063516281

https://bit.ly/3FZp5F7

، تهران , (اخبار رسمی): جابجایی تصویر دوربین مداربسته یکی از مهمترین قسمتها در نصب دوربین مداربسته است به این معنی که میتوان گفت گرفتن تصاویر دوربین مداربسته این مکان در مکانی که میتوانند در هر جایی باشند نصب شده است

وصل شدن به دوربین مداربسته با موبایل
وصل شدن به دوربین مداربسته با موبایل

وصل شدن به دوربین مدار بسته با موبایل

جابجایی تصویر دوربین مداربسته یکی از مهمترین قسمتها در نصب دوربین مداربسته است به این معنی که میتوان گفت گرفتن تصاویر دوربین مداربسته این مکان در مکانی که می‌توانند در هر جایی باشند نصب شده است.

در این مقاله به شرح روش وصل شدن به دوربین مداربسته با موایل می‌ پردازیم.

انتقال تصویر دوربین مدار بسته هم از طریق اینترنت انجام می شود و هم بدون یین انجام می شود. همچنین بسته به شرایط محیطی و نیاز مشتری می توان از هر یک به طرق مختلف استفاده کرد.
انتقال تصویر دوربین مدار بسته از طریق اینترنت

انتقال تصویر دوربین مدار بسته از طریق اینترنت به دو روش انجام می شود: ۱ - از طریقی استاتیک(استاتیک) 2-از طریق ص 2ص.

۱-از طریقی پی استاتیک (استاتیک):

قبل از توضیح این روش بهتر است با کمی یین پی شنا کنید. یکا پای (ایپ), است که مخفف ترم به تا برابر برابر. اگر کد پستی برای شناسایی دستگاه (تلفن همراه p کامپیوتر و سپس به ضرب گلوله کشته و . . . ) این به شبکه متصل است-اکنون ممکن است یک شبکه محلی یا یک شبکه بین المللی باشد. این کد برای هر دستگاه در زمان اتصال دستگاه به شبکه منحصر به فرد است و به عنوان اثر انگشت انسان منحصر به فرد است.

این کد برای هر دستگاه در زمان اتصال دستگاه به شبکه منحصر به فرد است و به عنوان اثر انگشت انسان منحصر به فرد است. برای نصب دوربین مداربسته در نقاط مختلف تهران(شمال، غرب و شرق) به مقاله نصب دوربین مداربسته مراجعه کنید.

بیا پای به دو دسته تقسیم می شوند: استاتیک (استاتیک) و پویا (پویا). در حالت عادی هنگامی که شما ایرانسل و یا شرکت های, سرویس دهنده اینترنت, مانند تلفن همراه اول, خرید شارژ ایرانسل, و غیره., شاتل, و غیره. نشان دهنده شبکه, اسیاتک, پارس اینترنتی. Tel مخابرات و . . . پر جنب و جوش, مگر اینکه شما یین بخواهید به اینترنت با پی دی غوطه وری, استاتیک, که شامل برای هزینه های اضافی.

این شرکت ها تعداد محدودی y پی دارند و به یک lot ثابت اختصاص داده نمی شوند پ به ازای هر کاربر. زیرا کاربران ارمن همیشه به اینترنت متصل نیستند بنابراین وقتی قطع ارتباط می کنند می توانند پی پی را به یک شخص بدهند.

نکته: به نظر ما مصرف اینترنت در روش پی 2 پی بیشتر از روش های استاتیک ایپ است که حجم اینترنت در مقایسه با این روش استاتیک ایپ پوست همه باشد و در مکانیسم بلند مدت استاتیک ایپ مقرون به صرفه است.

هنگامی که با دینامیک ارجاع پی به اینترنت متصل میشوید هر بار که مودم ارجنپی خود را خاموش و روشن میکنید نیز تغییر میکند اگر من ایستاp پی شما همیشه ثابت بوده و از خاموش به مودم تغییر نمیکند و یا حتی با تنظیم مجدد ارمنپای شما.

اگر پی استاتیک در موارد زیر استفاده می شود:

شرکت ها و نهادهای دولتی
انتقال تصویر در دوربین های مدار بسته
ورود به چیزی برای بازی با کلمات و برخی از سایت های

مراحل انتقال تصویر دوربین مدار بسته از روش پایدار ویا-پای:

دریافت خدمات اینترنت با کلمه ص پایدار توسط شرکت شما اینترنت دارید
تنظیمات دستگاه و
برای نصب نرم افزار دستگاه و تنظیمات دستگاه بر روی نرم افزار

۲-از طریق متد2 2پ:

مخفف انگلیسی - و این به معنای همتا به همتا یا همتا به همتا است. نوعی معماری شبکه رایانه ای که رایانه این نوع شبکه را به هم متصل می کند ساده است و در عین حال سریع ترین روش شبکه سازی است. مرتب کردن بر اساس method پای روش پایدار, شما لازم نیست به گرفتن P پی استاتیک, و همین کار را با اینترنت عادی است و راحت تر از در است.

به این ترتیب مراحل زیر را برای جابجایی تصویر انجام می دهیم:

برای نصب دستگاه در برنامه بر روی تلفن همراه
تنظیمات دستگاه را در تلفن همراه اضافه کنید
نام کاربری و رمز عبور را روی دستگاه تنظیم کنید

در برخی موارد دیده شده است که برای اتصال دوربین به دستگاه سرور به دلیل محدودیت ها باید از وی پی ان استفاده شود.

انتقال تصویر دوربین مدار بسته بدون اینترنت به دو روش انجام می شود: ۱ - از طریق کابل و سیم ۲-دیگر از طریق استفاده از دستگاه های بی سیم (بی سیم)

۱-از طریق کابل و سیم:

۲-از طریق تجهیزات شبکه:

به این ترتیب وقتی محدودیت فضای باز برای انتقال یک شبکه محلی با استفاده از تجهیزات شبکه داریم رویه هایی را در محدوده خاصی ایجاد می کنیم (۱۰ کیلومتر) نیاز به اضافه کردن تجهیزات داریم این روش برای تعداد دوربین های بالا مناسب است اما اگر تعداد دوربین ها در محدوده دو یا سه باشد بهتر است از اینترنت برای مزایای سرعت بالا استفاده کنیم انتقال تصویر تلفات: فاصله انتقال محدود
اتصال دوربین مدار بسته به موبایل-رایانه ها و تبلت ها
امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد برای اطلاعات بیشتر به سایت امنیت 24 مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091904*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار