اطلاعات تماس
  • 093085*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102196063618777

بهترین روتین مراقبت از پوست صبحگاهی زنان پرمشغله چیست: راهنمای گام به گام

کد: 140102196063618777

https://bit.ly/3sUxOmn

، (اخبار رسمی): با یک جستجوی ساده در مورد روتین مراقبت از پوست صبحگاهی، خواهید فهمید، چقدر از خانم ها به دنبال روتینی سالم و آسان هستند. به نظر می رسد همه به روتین مراقبت از پوست خود اطمینان دارند. بنابراین واقعا، نمی‌توان گفت “بهترین روتین مراقبت از پوست صبحگاهی برای زنان پرمشغله چیست؟”

بهترین روتین مراقبت از پوست صبحگاهی زنان پرمشغله چیست: راهنمای گام به گام
بهترین روتین مراقبت از پوست صبحگاهی زنان پرمشغله چیست: راهنمای گام به گام

با وجود بسیاری از نکات و توصیه های موجود، مردم هنوز در مورد روتین مراقبت از پوست صبحگاهی خود سردرگم هستند. و اگر شما یک زن پرمشغله هستید، این سطح از پیچیدگی بیشتر شما را اذیت می‌کند.

با یک جستجوی ساده در مورد روتین مراقبت از پوست صبحگاهی، خواهید فهمید، چقدر از خانم ها به دنبال روتینی سالم و آسان هستند. به نظر می رسد همه به روتین مراقبت از پوست خود اطمینان دارند. بنابراین واقعا، نمی‌توان گفت “بهترین روتین مراقبت از پوست صبحگاهی برای زنان پرمشغله چیست؟”

روتین مراقبت از پوست صبحگاهی زنان پرمشغله

و با وجود بسیاری از نکات و توصیه های موجود، مردم هنوز در مورد روتین مراقبت از پوست صبحگاهی خود سردرگم هستند. آیا از تونر استفاده کنم؟ آیا باید سرم به روتین خود اضافه کنم؟ کرم ضد آفتاب چطور؟. اول کرم ضد آفتاب یا اول مرطوب کننده؟ سوالات بی پایانی وجود دارد. و اگر شما یک زن پرمشغله هستید، این سطح از پیچیدگی نشان دهنده فاجعه است.

مراقبت از پوست موثر همه چیز را ساده می کند

وقتی می‌خواهید برای جلوگیری از ترافیک دیوانه‌کننده در یک روز کاری، زود از خانه خارج شوید. چه کسی می تواند شما را سرزنش کند؟ و شاید سردرگمی در مورد روتین مراقبت از پوست صبحگاهی آخرین چیزی است که باید به آن فکر کنید.

با این حال، حتی اگر تمام وقت دنیا را نیز اختیار داشتید. مطمئنا نمی خواستید یک روتین ۲۰ مرحله ای مراقبت از پوست صبحگاهی داشته باشید. فقط کافیست تلاش برای پیدا کردن بهترین محصول و پول هزینه شده روی آن محصولات را تصور کنید. و اگر به فکر آن پوست ضعیفی که زیر لایه لایه مواد خفه شده را نیز در نظر بگیریم. آن وقت بدون شک می‌خواهید یک روتین ساده صبحگاهی داشته باشید. در این مقاله، به یک روتین ساده مراقبت از پوست صبحگاهی پرداخته ایم. که برای هر نوع پوستی از جمله خانم‌هایی که برنامه کاری شلوغ دارند، کارآمد است.

پاکسازی، آبرسانی و محافظت از پوست همه در یک روتین صبحگاهی، به همین سادگی

در حالی که می توانید یک روتین مراقبت از پوست متشکل از محصولات زیادی بسازید. در پایان روز، روتین اولیه صبحگاهی که برای پوست خود نیاز دارید فقط شامل ۳ مرحله است: پاکسازی، آبرسانی و محافظت. صرف نظر از این که روتین های مراقبت پوستی چند مرحله دارد. همه روتین های مراقبت از پوست با این ۳ اصل اساسی شروع می شوند.

مرحله ۱: پاکسازی در روتین مراقبت از پوست صبحگاهی

روتین مراقبت از پوست صبحگاهی معمولا بر پیشگیری و محافظت تمرکز دارد. در حالی که روتین مراقبت از پوست هنگام عصر بر ترمیم پوست متمرکز است. بنابراین برای شروع صبح خود، از تمیز کردن صورت خود با آب شروع کنید. زیرا شما با استفاده از محصولات درمانی سنگین تر در جریان روز یا عصر، باید محصول پاک کننده ملایم صورت را شب هنگام استفاده کنید. پس از آن هنگام صبح نیاز دارید تا صورت خود را بشویید.

پاکسازی اولین مرحله از روتین شما است. زیرا اگر صورت کثیف داشته باشید، هیچ یک از محصولات مراقبت از پوست آن گونه که می‌خواهید فوق العاده عمل نمی‌کند. و مواد فعال آن ها نیز به درستی به پوست شما نفوذ نمی کند.

مرحله ۲: آبرسانی برای روتین صبحگاهی زنان پرمشغله

همه انواع پوست حتی اگر پوست چرب دارید به مرطوب کننده نیاز دارند. هدف از مرحله ۲ در روتین مراقبت از پوست، آبرسانی به پوست است. بنابراین مهم است که مرطوب کننده ای پیدا کنید که نیازهای آبرسانی پوست شما را برآورده کند. به عنوان مثال، اگر پوست شما بسیار خشک است، مرطوب کننده ای را در نظر بگیرید که حاوی مواد مرطوب کننده (جذب آب) باشد. و شاید حتی یک تونر را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید تا رطوبت پوست خود را بهبود بخشید.

مرحله ۳: محافظت از پوست

یکی از بزرگترین دشمنان پوست خورشید است. اشعه ماوراء بنفش با آسیب رساندن به پوست ما را زودتر از موعد پیر می کند. و باعث ایجاد مشکلاتی مانند چین و چروک، رنگدانه، آفتاب سوختگی و بدتر از همه سرطان پوست می‌شود. اطمینان حاصل کنید که در روتین مراقبت از پوست خود صبح ها به جای ضد آفتاب شیمیایی، یک ضد آفتاب فیزیکی بگنجانید. یک ضد آفتاب فیزیکی در عمل به عنوان یک مانع محافظ فیزیکی است. که مسیر انعکاس اشعه ماوراء بنفش مضر برای پوست را مسدود می کند. کرم ضد آفتاب فیزیکی خود را بعد از مرطوب کننده بمالید.

چیزهای بیشتری هم وجود دارد

این سیستم ۳ مرحله ای اساسی اما ضروری، یک روتین عالی مراقبت از پوست صبحگاهی است که مناسب همه انواع پوست است. آن قدر آسان و ساده است که کل روتین باید کمتر از ۵ دقیقه طول بکشد. و اگر حرفه ایی تر باشید ممکن است زمان کمتری هم ببرد. اما اگر کمی وقت بیشتری دارید یا می خواهید چند محصول مراقبت از پوست دیگر را به روتین خود اضافه کنید چه؟ این باعث خوشحال شما خواهد شد که بدانید این امر به راحتی قابل دستیابی است. شما همچنان می توانید روتین صبحگاهی خود را حتی با اضافه کردن محصولات دیگر ساده و موثر نگه دارید.

تونینگ؛ روتین مراقبت از پوست صبحگاهی زنان پرمشغله

اگر می‌خواهید آبرسانی بیشتری به پوست خود انجام دهید. یا به مواد فعال موجود در محصولات مراقبت از پوست کمک کنید تا بهتر به پوست شما نفوذ کنند. می‌توانید یک تونر را به برنامه صبحگاهی خود اضافه کنید. بیایید این مرحله را 1.1 بنامیم زیرا بلافاصله پس از پاکسازی، یک تونر را روی پوست خود بمالید. قبلا، مردم از تونرها برای “کوچک کردن منافذ” استفاده می کردند. در حقیقت، تونرها از نظر فیزیکی چیزی را کوچک نمی‌کنند و منافذ را از بین نمی‌برند. وظیفه اصلی تونرها متعادل کردن pH پوست است. آن ها همچنین به عنوان یک سیستم تحویل برای پوست شما عمل می‌کنند. در واقع کمک می‌کند مواد مغذی سرم ها به عمق پوست شما نفوذ کند.

ممکن است بعضی ها فکر کنند تونر باری پوست صورت مفید نیست اما این تونرها جز آن دسته ایی است که حاوی الکل است. اما البته، اکنون ما انتخاب های زیادی داریم زیرا تونرهای مبتنی بر ترکیب آب به راحتی در فروشگاه ها در دسترس هستند. اما اگر پوست نسبتا سالمی دارید. و اگر از یک پاک کننده ملایم و مناسب استفاده می کنید. افزودن یک تونر به روتین مراقبت از پوست شما ضروری نیست.

اگر به هر حال بخواهم از تونر استفاده کنم چه؟

اطمینان حاصل کنید که تونر مبتنی بر آب را انتخاب کنید که حاوی الکل نباشد. ما گلاب ارگانیک زیبا یا آب اسطوخودوس را به عنوان تونر توصیه می کنیم. به سادگی آب معطر گل را روی صورت تمیز خود اسپری کنید. صادقانه بگویم، این کار در واقع بسیار لذت بخش است. آب اضافی گل را با یک دستمال به آرامی پاک کنید و تا وارد مرحله بعد شوید.

درمان بهتر پوست با سرم صورت

سرم‌های صورت روغن‌های غلیظی با مواد مغذی هستند. که برای درمان مشکلات خاص پوست مانند کاهش چین و چروک و مبارزه با آلاینده‌های مضر طراحی شده‌اند.

رادیکال ها

انواع مختلفی از سرم های صورت برای انتخاب وجود دارد. برای ساده نگه داشتن کار، سرم احیا کننده ای را توصیه می کنیم که به اندازه کافی ملایم باشد و در اکثر مواقع استفاده شود. این نکته مهم است، زیرا برخی از سرم‌های صورت، در عین حال که خوب هستند، باید فقط در شب و دور از نور خورشید روی پوست استفاده شوند. تا از حساسیت به نور جلوگیری شود. برای پوست های چرب، سرم هایی را در نظر بگیرید که حاوی روغن دانه شاهدانه و دانه انگور هستند. و برای پوست های خشک، سرم های حاوی روغن آووکادو و هسته انگور را امتحان کنید.

چگونه از سرم صورت استفاده کنم؟

از آن جایی که سرم ها غلیظ هستند و بنابراین گران، فقط باید هر بار چند قطره از آن استفاده کنید. بهترین زمان برای استفاده از سرم زمانی است که صورت خود را پاکسازی کرده اید. به عبارت دیگر، شما نباید سرم خود را روی محصولات مراقبت از پوست مانند ضد آفتاب بمالید. زیرا این کار به معنای واقعی یعنی هدر دادن سرمی که پول زیادی برای آن خرج کرده اید. چون هر مواد پوستی مانع تاثیر سرم بر پوست شما می‌شود.

برای استفاده از سرم صورت، چند قطره از سرم مورد علاقه خود را بین کف دست خود گرم کنید. و سپس به آرامی روی پوست خود بمالید. پس از آن پوست خود را با یک مرطوب کننده آبرسانی کنید.

روتین مراقبت از پوست را ساده اما موثر انتخاب کنید

همانطور که می بینید، روتین مراقبت از پوست هنگام صبح می تواند ساده و در عین حال موثر باشد. پاکسازی، آبرسانی و محافظت همیشه اساس هر روتین مراقبت از پوست صبحگاهی را تشکیل می دهد. هنگامی که این ۳ مرحله ضروری را انجام دادید، سپس می توانید به روتین خود دیگر محصولات مراقبت از پوست را با دقت انتخاب و اضافه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093085*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی