اطلاعات تماس
  • 021662*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102196063718776

اگر می خواهید بدانید چند نوع کانال هوا در بازار موجو است این مطلب برای شماست

انواع کانال های هوای موجود در بازار

کد: 140102196063718776

https://bit.ly/3kZHUOF

، (اخبار رسمی): در این متن به معرفی کانال های هوا موجو در بازار کشور به همراه ویژگی ها و کاربرد آن ها در زندگی امروزه خواهیم پرداخت

انواع کانال های هوای موجود در بازار
انواع کانال های هوای موجود در بازار

در این متن به معرفی کانال های هوا و ویژگی ها و کاربرد آن ها خواهیم پرداخت.  اما پیش از هرچیز باید ببینیم کانال هوا چیست؟ داخل سیستم هایی از قبیل هواساز، پکیج یا داکت اسپلیت هوای خنکی وجود دارد که باید در فضا منتشر شود. انتقال این هوای خنک به محیط به وسیله کانال های هوا انجام می شود. این مهم ترین کاربرد کانال های هواست.

به طور کلی کانال های هوا مدل های زیادی دارد ما در اینجا قصد دارم 4 مدل اصلی کانال هوایی که در بازار کشور موجود است را برایتان نام ببریم

کانال فلکسیبل

کانال فلکسیبل هوا مناسب برای فضاهای کوچک و جاهایی که از نمونه های اسپیرال و چهارگوش نمی توان استفاده کرد است. کانال های هوا همواره یکی از مهم ترین اجزای سیستم های تهویه هوا به شمار می روند؛ چرا که در خارج کردن هوای کهنه از محیط و وارد کردن هوای مطبوع به آن نقش مهمی دارند. تهویه هوا بدون وجود کانال های هوا غیر ممکن است. این کانال ها در ابعاد و اندازه های مختلف و از جنس مواد مختلفی ساخته می شوند.

کانال پیش عایق

کانال پیش عایق به طور معمول از فوم پلی اورتان با ضخامتی معادل یک الی سه سانتی متر تشکیل شده و با ورق آلومینیومی کاور می شود. این نوع از کانال های هوا معمولا به شکل مربعی یا چهارگوش می سازند و کمتر پیش می آید که بتوانید یک کانال پیش عایق اسپیرال یا گرد ببینید.

کانال اسپیرال

کانال های هوا از جمله بخش های مهم و کلیدی در سیستم های تهویه هوای ساختمان هستند. کانال اسپیرال که تحت عنوان کانال هوای گرد نیز شناخته می شود وظیفه دارد، هوای مطبوع را که توسط هواساز یا داکت و… تولید می شود؛ به محیط انتقال دهند و یا هوای انباشته شده در محیط را از آن خارج کنند. بدون وجود کانال هوا، سیستم تهویه عملا بی استفاده است. برای مشاهده نمونه کارها و آشنایی با انواع کانال اسپیرال مقاله را ادامه دهید.

کانال گالوانیزه

کانال گالوانیزه که یکی از انواع پر استفاده و محبوبدر مجموعه کانال هوا میباشد. کانال های هوا، کانال هایی هستند که در اشکال مختلف و از جنس های مختلف ساخته می شوند و وظیفه انتقال هوای مطبوع به محیط یا خروج هوای نامطبوع و دود از محیط را برعهده دارند. یکی از پر فروش ترین انواع کانال هوا، کانال گالوانیزه است. 

منبع : سازه صنعت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021662*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار