اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۴***** - ۰۹۳۳۵۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102206065218685

مقایسه فروشگاه های تجهیزات زیبایی ایرانی با خارجی در 2022

کد: 140102206065218685

https://bit.ly/3KU7G1e

، تهران , (اخبار رسمی): رخدادی اجتناب‌ ناپذیر که برای تمام افراد پیش می‌آید، پیری است. چه بخواهیم و چه نخواهیم با افزایش سن اتفاقات بسیار زیادی برای بدن می‌افتد

مقایسه فروشگاه های تجهیزات زیبایی ایرانی با خارجی در 2022
مقایسه فروشگاه های تجهیزات زیبایی ایرانی با خارجی در 2022

جوانسازی پوست از زمان های بسیار قدیم در میان مردم وجود داشته و افراد به شکل های مختلفی پوست خود را زیبا می کردند. آسیب های ناشی از نور آفتاب، اختلالات پوستی، افزایش سن و حتی وراثت، همگی زمینه احساس نیاز به استفاده از انواع روش‌ های درمانی و جوانسازی پوست را شدت می‌بخشد.

این موارد شامل بی نظمی های بافتی مانند چین و چروک و اسکار آکنه، تغییرات رنگدانه مانند کک و مک، لکه های خورشیدی یا رگ های خونی قابل مشاهده است. علاوه بر این، پوست ممکن است رنگ خود را از دست بدهد، احساس سفت شدن کمتری داشته باشد و همچنین دیگر آن درخشش و شادابی قبل را از دست بدهد.

با توجه به گفته های بالا، پی میبریم که تهیه محصولات زیبایی و جوانسازی با کیفیت و اصل چقدر میتواند در جوانسازی و ماندگاری نتایج آن و همجنین کاهش عوارض موثر باشد. به همین دلیل، قصد داریم در این مقاله 3 فروشگاه معتبر و بزرگ در عرصه فروش تجهیزات زیبایی با کیفیت رو به شما عزیزان معرفی کنیم.

فروشگاه تجهیزات زیبایی ایلیسونز ELLISONS فروشگاه Ellisons یک تامین کننده پیشرو و بزرگ حوزه انواع تجهیزات زیبایی و جوانسازی پوست برای سالن های زیبایی در انگلستان می باشد که مجموعه ای از مارک های مورد اعتماد را برای سالن ها، اسپاها و مشاغل مرتبط در سراسر جهان ارائه می دهد. فروشگاه ایلیسونز که در سال 1930 تأسیس شد، از تجربه و دانش خود برای ارائه آخرین نوآوری ها، مارک های منحصر به فرد و خدمات استثنایی به مشتریان خود استفاده می کند. از آموزش حرفه ای گرفته تا بازسازی و توسعه، این شرکت به هر نیاز مشتری پاسخ می دهد و هدف آن حمایت از متخصصان مو و زیبایی در هر جنبه ای از زندگی تجاری آنهاست.

ایلیسونس یک تجربه خرید آنلاین عالی را ارائه می دهد. مشتریان می توانند از وب سایت www.ellisons.co.uk خرید کنند. ارزش ها و شعار های این شرکت عبارتند از:

پرشور و متعهد

ما متعهد به مشتریان، سهامداران و یکدیگر هستیم.

ارائه خدمات صادقانه

ما تلاش می کنیم در هر کاری که انجام می دهیم شفاف باشیم و در قبال اعمال خود پاسخگو باشیم.

خلاقانه

ما پرشور و مبتکر و در حال پیشرفت هستیم.

اخلاقی

ما به محیط خود و وظیفه خود برای به حداقل رساندن تأثیر خود بر آن احترام می گذاریم.

حمایت کننده

ما می دانیم که موفقیت متقابل ما ناشی از حمایت و احترام به یکدیگر است.

حرفه ای

ما در هر کاری که انجام می دهیم بالاترین استاندارد را برای خود تعیین می کنیم.

دلایل خرید با الیسونز

با بیش از 90 سال تجربه در صنعت مو و زیبایی، ما اهمیت برآورده کردن نیازهای روزافزون مشتریان شما را درک می کنیم. با در نظر گرفتن نیازهای حرفه ای شما، هدف ما ارائه یک تجربه خرید راحت، با در دسترس بودن محصول، خدمات استثنایی و دانش محصول در قلب همه کارهایی است که انجام می دهیم.

تحویل کارآمد: تحویل رایگان برای سفارش‌های بیش از 50 پوند†. سفارش آنلاین تا ساعت 18* برای تحویل روز بعد

طیف گسترده محصولات: بیش از 10000 محصول حرفه ای مو و زیبایی از برندهای پیشرو جهان

مشاوره آگاهانه محصول : پشتیبانی محصول خبره در پلتفرم‌های دیجیتال و مرکز مشاوره ما نشان داده شده است

امور مالی در دسترس: گزینه های مالی در سفارشات بیش از 1000 پوند موجود است

آموزش: پزشکان بین المللی پزشکی جامع (IPHM) آموزش آنلاین معتبر با آکادمی و مربیان منطقه ای ارائه دهنده مهارت های خاص و CPD

برنده جایزه :  برندگان جوایز ملی زیبایی 2018. بهترین تامین کننده تجهیزات، برندگان جوایز عالی انجمن 2018: بهترین خدمات وب

فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است؛ همچنین این فروشگاه با بهترین مواد اولیه اقدام به تولید محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و گن های پزشکی بعد از عمل نموده تا سبد کالایی مورد نیاز پزشکان زیبایی از جمله گن های مخصوص بعد از عمل لیپوساکشن و لیپولیز و ابدومینوپلاستی و سوتین های مخصوص بعد از عمل ماموپلاستی را با قیمت های بسیار مناسب جهت همکاری هرچه بیشتر و گسترده تر فراهم آورد.

تجهیزات زیبایی که از فروشگاه شفا می توانید تهیه کنید، در ادامه عنوان شده اند:

انواع دستگاه میکرودرم انواع دستگاه هایفو انواع دستگاه آر اف انواع دستگاه پلاسماجت و پلاسماپن انواع اتوی صورت دستگاه پلاژن تراپی انواع ماسک های جوانسازی صورت (ماسک پودری و ماسک ورقه ای) انواع دستگاه هیدودرمی و هیدروفیشیال دستگاه های میکرونیدلینگ (درماپن و درمارولر) انواع گن های لاغری مردانه و زنانه و بعد از عمل تونل های ال ای دی انواع دستگاه بخور سرد و گرم خانگی و سالنی

شما می توانید انواع تجهیزات زیبایی بالا را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا به آدرس ptzmed.com خریداری نمایید.

فروشگاه تجهیزات زیبایی بیوتی ترید شرکت "Kongress" - Trademark BeautyTrade و AlviBalt دارای بزرگترین و بیشترین تنوع محصولات زیبایی حرفه ای در جهان است.

شریک رسمی همه برندهای محبوب دنیا به BeautyTrade یک مزیت منحصر به فرد می دهد - ارائه محصولات زیبایی حرفه ای با قیمت مناسب برای استفاده حرفه ای و خانگی. مهمتر از همه، می تواند آنها را بسیار سریع برای شما ارسال کند زیرا همه محصولات موجود هستند.

استفاده خانگی و حرفه ای

چه یک متخصص زیبایی باشید و چه فقط محصولاتی را برای استفاده خانگی خریداری می کنید، ما شما را تشویق می کنیم که شخصاً محصولاتی برای مو، صورت، بدن، بازوها، پاها و ناخن ها: لوازم آرایشی، لوازم جانبی و لوازم الکتریکی.

تجهیزات حرفه ای

ما به شما فرصت خرید تجهیزات سالن، مبلمان، لوازم برقی را پیشنهاد می کنیم. کارکنان آگاه ما به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد و خوشحال خواهند شد که شما را در مورد نیازهای شما راهنمایی کنند.

مشتریان شرکت بیوتی ترید چه کسانی هستند؟

افرادی که به محصولات زیبایی باکیفیت و حرفه ای علاقه دارند و برای سلامتی خود ارزش قائل هستند. مادران، پدران و فرزندان آنها، متخصصان زیبایی، فروشگاه های تخصصی، سالن ها، سالن های مو، مراکز SPA، استودیوهای برنزه کردن، موسسات آموزش حرفه ای، موسسات پزشکی و توانبخشی، داروخانه ها، فروشگاه های خرده فروشی و زنجیره ای. ما امیدواریم که با شما نیز همکاری کنیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات زیبایی شفا

فروشگاه شفا با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است؛ همچنین این فروشگاه با بهترین مواد اولیه اقدام به تولید محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و گن های پزشکی بعد از عمل نموده تا سبد کالایی مورد نیاز پزشکان زیبایی از جمله گن های مخصوص بعد از عمل لیپوساکشن و لیپولیز و ابدومینوپلاستی و سوتین های مخصوص بعد از عمل ماموپلاستی را با قیمت های بسیار مناسب جهت همکاری هرچه بیشتر و گسترده تر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۴***** - ۰۹۳۳۵۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی