اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۴***** - ۰۹۳۳۵۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102206065418685

آشنایی با سه غول فروشگاه تجهیزات زیبایی و جوانسازی در جهان

کد: 140102206065418685

https://bit.ly/37uYJOe

، تهران , (اخبار رسمی): تمایل به زیبایی و داشتن پوستی زیبا و جوان، در هر فردی وجود دارد. از این رو اهمیت خرید تجهیزات زیبایی و پاکسازی پوست، از اهمیت ویژه ای برخوردار است

آشنایی با 3 غول فروشگاه تجهیزات زیبایی و جوانسازی در جهان
آشنایی با سه غول فروشگاه تجهیزات زیبایی و جوانسازی در جهان

در این مطلب قصد داریم تا شما را با 3 تا از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های تجهیزات زیبایی در جهان یعنی تجهیزات زیبایی شفا ، فروشگاه تجهیزات زیبایی سالی و تجهیزات زیبایی سالنی آشنا کنیم. پس با ما تا انتها این مطلب همراه باشید.

فروشگاه تجهیزات زیبایی سالی تجهیزات زیباییSally Beauty Supply  به عنوان یک فروشگاه تجهیزات جوانسازی و پاکسازی پوست در نیواورلئان در سال 1964 فعالیت خود را آغاز کرد. ارزش های تجهیزات زیبایی سالی مبنی این است که چگونه به هدف خود عمل می کنند. شرکت Sally Beauty Holdings, Inc  بزرگترین توزیع کننده محصولات زیبایی حرفه ای در ایالات متحده بر اساس تعداد فروشگاه است. این شرکت عمدتاً از طریق دو بخش تجاری، عرضه زیبایی سالی و گروه سیستم های زیبایی (BSG) فعالیت می کند.

 

ویژگی ها و مشخصات این فروشگاه در زیر آمده است:

50  سال در تجارت پیشرو در کانال عرضه زیبایی حرفه ای پایدار و رو به رشد. دفتر مرکزی در دنتون، تگزاس 27000 کارمند تمام وقت و پاره وقت در 12 کشور کار می کنند. بیش از 5000 فروشگاه در سراسر جهان. بیش از 3.9 میلیارد دلار فروش در سال 2018 عملیات در سراسر ایالات متحده و پورتوریکو، بریتانیا، بلژیک، کانادا، شیلی، مکزیک، پرو، فرانسه، ایرلند، اسپانیا، آلمان و هلند. دسته بندی محصولات شامل رنگ مو، مراقبت از مو، سشوار و لوازم آرایش مو، مراقبت از ناخن و پوست و سایر محصولات زیبایی است.

خدمات تجهیزات زیبایی سالی Sally Beauty Holdings عبارتند از:

خدمات جوانسازی مو

ما در تلاش هستیم تا هر آنچه را که نیاز دارید برای ایجاد چشم انداز شما بر روی موهای مشتریان خود ارائه دهیم. از سفید کننده و رنگ گرفته تا قیچی، هر آنچه را که برای قسمت موی کسب و کار خود نیاز دارید را با ما بیابید.

خدمات زیبایی

از برنزه کردن تا رفع موهای زائد، ماساژ تا رنگ کردن. ما لوازم آرایشی سالن را داریم که برای اداره کسب و کار زیبایی خود در سالن یا در جاده ها نیاز دارید.

خدمات کاشت ناخن

ما می دانیم که برای ایجاد یک مانیکور عالی نیاز به ابزارهای مناسب است، به همین دلیل است که همه چیزهایی را که برای اداره کسب و کار خود نیاز دارید در یک مکان داشته باشید. با Salon Services رنگ‌ها، ابزارها و موارد دیگر را بیابید.

آرایشگری

Barbering with Basin Street at Salon Services شامل ابزارها و محصولاتی است که کسب و کار شما برای اجرای روان نیاز دارد. از گیره ها و موبرها گرفته تا شامپوها و مراقبت های بعد از اصلاح.

تجهیزات و دستگاه های زیبایی

با توجه به متنوع وبدن تجهیزات فروشگاه ما، می توانید انواع وسایل زیبایی و تجهیزات را به صورت آنلاین از فروشگاه خریداری کنید. یا نگاهی به مجموعه کامل ما در کاتالوگ تجهیزات ما با مارک هایی مانند REM و Lemi بیندازید.

شعار شرکت Sally Beauty Holdings : قیمت پایین محصولات با بالاترین کیفیت - فقط در دسترس حرفه ای ها! با بیش از 5000 محصول از برندهای پیشرو

فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا ptzmed فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است؛ همچنین این فروشگاه با بهترین مواد اولیه اقدام به تولید محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و گن های پزشکی بعد از عمل نموده تا سبد کالایی مورد نیاز پزشکان زیبایی از جمله گن های مخصوص بعد از عمل لیپوساکشن و لیپولیز و ابدومینوپلاستی و سوتین های مخصوص بعد از عمل ماموپلاستی را با قیمت های بسیار مناسب جهت همکاری هرچه بیشتر و گسترده تر فراهم آورد.

تجهیزات زیبایی که از فروشگاه شفا می توانید تهیه کنید، در ادامه عنوان شده اند:

انواع دستگاه میکرودرم انواع دستگاه هایفو انواع دستگاه آر اف انواع دستگاه پلاسماجت و پلاسماپن انواع اتوی صورت دستگاه پلاژن تراپی انواع ماسک های جوانسازی صورت (ماسک پودری و ماسک ورقه ای) انواع دستگاه هیدودرمی و هیدروفیشیال دستگاه های میکرونیدلینگ (درماپن و درمارولر) انواع گن های لاغری مردانه و زنانه و بعد از عمل تونل های ال ای دی انواع دستگاه بخور سرد و گرم خانگی و سالنی

فروشگاه تجهیزات زیبایی beauty salon equipment شعار این شرکت این است" به مشتریان خود تجربه ای در سالن بدهید که فراموش نخواهند کرد!"

تجهیزات زیبایی BES ، مدرن ترین و کار آمدترین تجهیزات سالن زیبایی را در بازار ارائه می دهد. دفتر مرکزی این شرکت در انگلستان واقع شده است. تجهیزات زیبایی فروشگاه بیوتی سالن که به طور خاص برای سالن‌های حرفه‌ای در سراسر دنیا طراحی شده‌اند، مشتریان را برای مدت طولانی راحت نگه می‌دارند و در عین حال، بهترین روش‌های زیبایی پوست را ممکن می‌سازند. از ویژگی های وسایل و محصولات این فروشگاه می توان به تمیز کردن و نگهداری آسان و همچنین دوام بالا آن ها اشاره کرد.

تجهیزات سالن این فروشگاه بسیار بادوام و کاربردی هستند و نیاز مشتری را به خوبی برطرف می کند.

تجهیزات زیبایی سالن های جوانسازی این شرکت با طرح‌های شیک و رنگ‌های زیبا، فضایی پیچیده و آرامش ‌بخش را در سالن شما ایجاد می‌کنند - فضایی که مشتریان دوست دارند.

امیدواریم با خواندن این مقاله، مراکز تجهیزات زیبایی را بشناسید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات زیبایی شفا

فروشگاه شفا با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است؛ همچنین این فروشگاه با بهترین مواد اولیه اقدام به تولید محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و گن های پزشکی بعد از عمل نموده تا سبد کالایی مورد نیاز پزشکان زیبایی از جمله گن های مخصوص بعد از عمل لیپوساکشن و لیپولیز و ابدومینوپلاستی و سوتین های مخصوص بعد از عمل ماموپلاستی را با قیمت های بسیار مناسب جهت همکاری هرچه بیشتر و گسترده تر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۴***** - ۰۹۳۳۵۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی