اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102206065918661

رحمان عبادیوند، مدیرعامل شرکت رادین صنعت فراز:

با تمام توان در نمایشگاه حضور داریم و منتظر نظر بازدیدکنندگان هستیم

کد: 140102206065918661

https://bit.ly/3P76n2i

، (اخبار رسمی): بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، از سوم تا ششم خردادماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. یکی از مهمانان ویژه این نمایشگاه، شرکت رادین صنعت فراز است.

با تمام توان در نمایشگاه حضور داریم و منتظر نظر بازدیدکنندگان
با تمام توان در نمایشگاه حضور داریم و منتظر نظر بازدیدکنندگان هستیم

شرکت رادین صنعت فراز علاوه بر تولید تجهیزات تهویه مطبوع همچون هوارسان، ایرواشر، چیلر هوایی، چیلر آبی، فن کوئل و برج های خنک کننده به صورت تخصصی، تولید‌کننده دستگاه های هایژنیک برای استفاده در کارخانجات داروسازی، بیمارستان ها، صنایع غذایی، تجهیزات ابزار دقیق و… نیز است. محصولاتی که بسیاری از آنها در خلال نمایشگاه، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

رحمان عبادیوند، مدیرعامل شرکت رادین صنعت فراز، با اشاره به این نکته که شرکت زیرمجموعه‌اش تاکنون، موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی CE، GMP، ISO  شده است،‌ می‌گوید: «همین موفقیت‌های ما، نشان دهنده کیفیت محصولات و مطابقت آنها با استانداردهای جهانی است.»

عبادیوند می‌گوید: «کیفیت محصولات ما به گونه‌ای است که مدتی است صادرات خود به کشورهای همسایه مانند عراق،  افغانستان، آذربایجان و ترکمنستان را آغاز کرده‌ایم.»

مدیر عامل رادین صنعت فراز، با اشاره به این نکته که در نمایشگاه تجهیزات پزشکی، صرفا تولیدات مخصوص به مراکز درمانی به نمایش گذاشته می‌شود، می‌گوید: «این شرکت همواره در اکثر نمایشگاه ها حضوری فعال داشته و اعتقاد دارد که نمایشگاه تنها فرصت مناسب برای ارتباط با دیگر صنعتگران و نیز کارفرمایان است.»

این فعال اقتصادی می‌گوید: «این نمایشگاه، هم فرصتی برای توسعه بازار هدف برای تولیدکنندگان و هم فرصتی ایده آل برا کارفرمایان به‌منظور انتخاب محصولات با کیفیت و مقایسه آنها از نزدیک است.»

رشد وتوسعه صنعت ساختمان و توجه ویژه به آسایش بیشتر در مراکز درمانی و از همه مهم تر مصرف بهینه انرژی، باعث افزایش استفاده از سیستم های تهویه مطبوع نوین در این صنعت شده است. همچنین استفاده از انواع سیستم های تهویه مطبوع در صنایع مختلف نیز با رشد چشمگیری مواجه بوده، خصوصا در صنایعی که دارای سیستم های هایژنیک چون بیمارستان‌ها هستند. همین موضوع ما را برآن داشت تا با استناد به استانداردهای بین المللی و استفاده از روش های نوین، محصولاتی با کیفیت را در اختیار مراکز درمانی قرار دهیم تا همزمان با ایجاد آسایش بیشتر، دغدغه های تعمیرات مداوم را نیز نداشته باشند.

عبادیوند ضمن بیان مطالب فوق، در تشریح بیشتر شرکت رادین صنعت فراز پارس می‌گوید: «این شرکت در سال 1392 تاسیس شد. تکیه بر دانش و تخصص که منجربه ساخت محصولات با کیفیت شده، یکی از اهداف همیشگی ما بوده و هست. موضوعی که کمک کرده تا استانداردهای معتبر و بین المللی را به دست آوردیم و علیرغم حضور به‌عنوان یک پیشرو در بازارهای داخلی، محصولاتمان را به کشورهای همسایه صادر کنیم.»

این کارآفرین حوزه صنعت ضمن اشاره به این نکته که این شرکت، محصولاتی همچون هواسازهای رطوبت گیر برای مراکز درمانی را نیز در سبد محصولات خود دارد، می‌گوید: «این شرکت به‌عنوان تنها سازنده ایرانی در این صنعت مطرح است و هدف ما تولید محصول و ارائه همزمان خدمات شایسته در تمام مراحل با بالاترین کیفیت است. »

عبادیوند می‌گوید: «ما با تمام توانمان در این نمایشگاه حضور داریم و از کلیه بازدیدکنندگان خواهشمندیم که نظرات سازنده خود را از ما دریغ نکنند. »

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]