اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102216068118661

نمایشگاه ایران‌هلث و شرکت یک گروه صنعتی فعال متفاوت

عرضه چرخ‌های بیمارستانی مرغوب برای تجهیز بخش درمان کشور

کد: 140102216068118661

https://bit.ly/3kXPNE3

، (اخبار رسمی): در محیط‌های بیمارستانی، به دلیل وجود احتمالی راهروهای باریک، وجود چرخ‌هایی با قابلیت چرخش 360 درجه لازم است که حرکت اجسام را در تمام جهت‌ها میسر می‌کنند و مانع از ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌شوند. این چرخ‌ها در دو نوع ترمزدار و بدون ترمز طراحی شده‌اند که در خلال نمایشگاه به عموم عرضه می‌شوند.

عرضه چرخ‌های بیمارستانی مرغوب برای تجهیز بخش درمان کشور
عرضه چرخ‌های بیمارستانی مرغوب برای تجهیز بخش درمان کشور

یکی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه امسال، گروه صنعتی ولی زاده است که در تولید محصولات متنوع ساچمه و چرخ‌های مختلف بیمارستانی فعال است. این چرخ‌ها در تمام تجهیزات بیمارستانی مانند کمدهای کنار بیمار، پایه‌های سروم، گاری‌های حمل اکسیژن، اتاق عمل و …. استقاده می‌شوند.

صادق ولی زاده، مدیرعامل گروه صنعتی ولی‌زاده، در توضیح بیشتر محصولات چرخ‌های پلاستیکی با طراحی مدرن مخصوص تجهیزات پزشکی، مبلمان اداری، مبلمان منزل و سیستم‌های حمل و نقل می‌گوید:«چرخ‌های بیمارستانی تمام پلاستیک است و ترمز راست کفی آن‌ها از مواد مرغوب صنعتی ساخته شده است. این نوع چرخ‌ها دارای قابلیت تعویض سریع، مقاومت بالا، ضد سایش، بی صدا، روان، انعطاف پذیر و ماندگاری زیادی هستند.»

ولی‌زاده ضمن اشاره به این موضوع که دوام و طول عمر یک محصول در محیط‌های بیمارستانی باید همواره به عنوان یک اصل در تولید مطرح باشد، می‌گوید:«روکش چرخ‌های پلاستیکی ما، از لاستیک ارتجاعی ترموپلاستیک و مقاوم در برابر ضربه ساخته شده اند که کاربری بسیار بالایی در مراکز درمانی دارند.»

این تولید کننده موفق ایرانی، اهداف خود از شرکت در نمایشگاه ایران هلث را اینگونه تشریح می‌کند:«می‌آییم تا از دانش دیگران استفاده کنیم امیدواریم شاهد تغییر و استقبال فکری صنعتگران و مردم نسبت به تولید ملی و کالای ایرانی باشیم. خوشبختانه با حمایت از کالای ایرانی در این سال‌ها، پیشرفت و بهبود کیفیت اجناس داخلی و عدم محصولات وارداتی را شاهدیم.»

وی ادامه می‌دهد:‌ «یکی از افتخارات ما این است که در مقایسه با رقبا می‌توانیم به مواردی چون برخورداری از 18 نمایندگی فعال در اکثر استان‌های ایران و فعالیت تعداد چشمگیری از نیروهای کار به عنوان کارآفرین افتخار داشته باشیم.»

از نظر این کارآفرین ایرانی شرکت در نمایشگاه به منزله پایدار بودن یک مجموعه در چندین سال متوالی است و این نمایشگاه‌ها جهت آشنایی مشتریان با تامین کنندگانی برگزار می‌شوند که در گذشته تنها به صورت غیر حضوری با یکدیگر تماس داشته اند و اکنون می‌توانند با حضور در نمایشگاه‌ها و بازدید از آن با اطلاعات کامل تری جهت خرید اقدام کنند.»

گفتنی است که گروه صنعتی ولی زاده، با برند تجاری چرخ پارس، در سال 1360 به صورت سهامی خاص تاسیس شده و هم اکنون در ردیف معدود شرکتهای برتر این صنعت به شمار می‌آید، این گروه صنعتی همچنین دارنده افتخارات و عناوین لوح کارآفرین برتر در سال 1396 است.

شایان ذکر است که بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، از تاریخ سوم تا ششم خردادماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

از دیگر محصولات بیمارستانی مجموعه‌ فوق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:‌

  •    چرخ‌های بیمارستانی تمان پلاستیک ترمز راست پیچی.
  •        چرخ‌های بیمارستانی در قلوی پیچی.
  •    چرخ‌های بیمارستانی ورقی دوقلوی پیچی.
  •    چرخ بیمارستانی آبکروم پیچی.
  •    چرخ بیمارستانی آنتی استاتیک.
  •    چرخ بیمارستانی ترمز مرکز.
  •    چرخ بیمارستانی مرکز قابدار.
  •    چرخ بیمارستانی خورشیدی پیمی.
  •    چرخ بیمارستانی خورشیدی پیچی.
  •    چرخ بیمارستانی خورشیدی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]