اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102216069118661

دیدگاه‌های مدیران شرکت دانش بنیان آریا پروشات رایکا با نام تجاری «الکسا»

ما اولین تولید کننده دستگاه‌های ضد تعریق (یونتوفورزیس) در ایران هستیم

کد: 140102216069118661

https://bit.ly/3w3yHLC

، (اخبار رسمی): از جمله شرکت کنندگان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی که از سوم تا ششم خردادماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه تولیدات تجهیزات پیشرفته پزشکی، شرکت آیریابرناست که در این نمایشگاه حضور دارد.

ما اولین تولید کننده دستگاه‌های ضد تعریق (یونتوفورزیس) در ایران هستیم
ما اولین تولید کننده دستگاه‌های ضد تعریق (یونتوفورزیس) در ایران هستیم

مهندس مهدی عباسی، فارغ التحصیل رشته الکترونیک، مخترع تجهیزات پزشکی و طراح بردهای الکترونیکی از بنیان گذاران اصلی شرکت آریا پروشات رایکا در سال 88 است که به همراه مهدی طاهری جبلی، مدیرعامل این مجموعه با تخصص کارشناس مهندسی برق و کارشناس ارشد مدیریت شرکت دانش بنیان آریا پروشات رایکا با نام تجاری «الکسا» را بنیان نهاده اند.

این شرکت در زمینه تحقیق، طراحی و تولید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در سال ۸۸ کار خود را زیر نظر پارک علم و فناوری دانشگاه تهران آغاز کرد.

الکسا در این سالها تلاش کرده است با بهره مندی از افراد نخبه و تحصیل کرده، به ارائه خدماتی شایسته به مشتریان خود بپردازد و نیاز‌های آنان را به شکلی مطلوب پاسخ دهد.

مهندس مهدی عباسی در این باره می‌گوید: «شرکت ما اولین تولید کننده دستگاه‌های ضد تعریق (یونتوفورزیس) در ایران است که دارای گواهینامه Iso 13485 مدیریت کیفیت و مجوز Imed از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران است که همچنین در سال‌های اخیر خط تولید محصولات ضدعفونی هوا، سطوح و میوه و سبزیجات نیز به شرکت اضافه شده است.»

وی در خصوص چشم انداز شرکت در 5 سال آینده، ضمن اشاره به راه اندازی واحد صنعتی 10 هزار متری برای تولید محصولات از گسترش گسترش اندازه شرکت و کارآفرینی برای حداقل 70 نیرو و استقرار نمایندگی در کشورهای خارجی و ایجاد خطوط جدید تولید سخن به میان می‌آورد.

از سوی دیگر مهدی طاهری جبلی، مدیرعامل این مجموعه، با طرح مشکلی که صنعت تجهیزات پزشکی با آن رو به روست، به مراحل صدور مجوزها و گواهی نامه‌ها اشاره می‌کند و می‌گوید:‌ «قوانین منظم و یک دستی برای این امور وجود ندارد و گاهی صدور مجوز در ایران از صدور آن در کشورهای اروپایی سخت تر است.»

مدیر عامل آریا پروشات رایکا اضافه می‌کند:‌ «هم چنین برای آزمایش محصولات جدیدی که به بازار می‌آید آزمایشگاه‌های مشخصی برای تست گیری وجود ندارد.»

وی ضمن اظهار امیدواری نسبت به این مساله که اداره کل تجهیزات پزشکی قوانین واحدی برای صدور مجوزها در نظر بگیرد و زیر ساخت‌های لازم برای تست محصولات جدید را فراهم کند، تصریح می‌کند:‌ «مزیت رقابتی که محصول یونتوفورزیس الکسا با محصولات شرکت رقیب دارد سطح تکنولوژی بالا و منطبق با سطح جهانی است. این محصول از نظر قیمتی نیز علی رغم کیفیت بالا بسیار به صرفه است. هم چنین محصول چند کاره الکسا اولین و تنها محصول چندکاره ضدعفونی در ایران است که مجوز اداره تجهیزات پزشکی ایران را دارد.این محصول طرح برتر محصولات دانش بنیان برای مقابله با کرونا در سال 99 نیز شناخته شد.

مدیران این شرکت دانش بنیان با اشاره به این مساله که نمایشگاه تخصصی ایران، مکانی برای آشنایی با محصولات جدید تولید شده و دیده شدن محصولات یک شرکت است که به شناخت بیشتر یک برند کمک می‌کند، همچنین اعتقاد دارند که این نمایشگاه که به همت شرکت آوای موفق ایرانیان برگزار می‌شود،‌ محلی برای تجدید پیمان با مشتریان و شرکای قدیمی و همچنین پیدا کردن نمایندگان، رقبا و مشتریان جدید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]