اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102246071918799

خرید شماره مجازی آمریکا

خرید شماره مجازی آمریکا با سرویس گوگل ویس

کد: 140102246071918799

https://bit.ly/3l9Rcrx

، (اخبار رسمی): Google Voice یک شماره تلفن برای تماس، پیامک و پست صوتی به شما می دهد. می توانید از این شماره برای برقراری تماس های محلی و بین المللی از مرورگر وب و دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنید. اگر در ایالات متحده هستید، می توانید شماره خود را انتخاب کنید.

Google Voice یک شماره تلفن برای تماس، پیامک و پست صوتی به شما می دهد. می توانید از این شماره برای برقراری تماس های محلی و بین المللی از مرورگر وب و دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنید.

سرویس Google Voice یک شماره تلفن برای تماس، پیامک و پست صوتی به شما می دهد. می توانید از این شماره برای برقراری تماس های محلی و بین المللی از مرورگر وب و دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنید. اگر در ایالات متحده هستید، می توانید شماره خود را انتخاب کنید.

شماره های شخصی گوگل رایگان است. شماره های تجاری و تماس های بین المللی هزینه زیادی دارند. برای تماس از مرورگر وب خود به Google Voice بروید یا از برنامه Google Voice استفاده کنید.

شماره Google Voice به شما امکان می دهد تماس های خود را به شماره های دیگر بازارسال کنید. هنگامی که زمان خرید یک تلفن جدید یا تغییر شرکت تلفن همراه فرا می رسد، این کار مفید است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک شماره تلفن همراه جدید دریافت کنید و شماره Google Voice خود را به آن فوروارد کنید یا آن را به شماره تلفن قدیمی فعلی خود فوروارد کنید.

وقتی شخصی با شماره Google Voice شما تماس می‌گیرد، هر دستگاه مرتبط با حساب شما زنگ می‌زند. البته می‌توانید از همه این دستگاه‌ها، از جمله رایانه، تماس‌های خروجی برقرار کنید. مهم نیست از کدام دستگاه شماره گیری می کنید، شناسه تماس گیرنده شماره Google Voice جدید شما را می بیند.

شماره Google Voice به شما امکان می‌دهد در voice.google.com یا در برنامه Google Voice تماس بگیرید و دریافت کنید. اگر نمی‌خواهید با Google Voice پاسخ دهید، می‌توانید شماره تلفن‌هایی را که می‌خواهید تماس‌ها را به آنها بازارسال کنید، مرتبط کنید. وقتی بازارسال تماس را راه‌اندازی می‌کنید، تماس‌ها با شماره Google Voice شما به تلفن‌های مرتبط زنگ می‌خورد.

با شماره Google Voice خود، می‌توانید پیام‌های متنی را به‌صورت رایگان به شماره‌های ایالات متحده و کانادا ارسال کنید (به استثنای قلمروهای ایالات متحده آمریکا ساموآ، گوام، جزایر ماریانای شمالی، پورتوریکو، و جزایر ویرجین ایالات متحده).

Google Voice یک سرویس تلفن VoIP است که در سال 2009 تأسیس شد. شما می توانید از این سرویس برای برقراری و دریافت تماس های تلفنی و همچنین ارسال پیام های متنی استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای انتقال تماس ها از یک شماره به شماره دیگر استفاده کنید، بنابراین می توانید به راحتی تمام ارتباطات خود را از طریق تلفن مدیریت کنید.

هنگام برقراری تماس در Google Voice می توانید شناسه تماس گیرنده خود را پنهان کنید. همچنین می توانید شناسه تماس گیرنده را برای تماس های دریافتی تغییر دهید. اگر دسترسی به Google Voice را از دست داده اید، شماره تلفن شما به بازیابی حساب کمک می کند.

شما نمی توانید شماره تلفن ثابت را مستقیماً به Google Voice منتقل کنید. در عوض، باید شماره تلفن ثابت خود را به یک اپراتور تلفن همراه منتقل کنید. هنگامی که شماره تلفن ثابت شما به عنوان شماره تلفن همراه شناخته شد، می توان آن را به Google Voice منتقل کرد.

علاوه بر انتقال خطوط ثابت، FCC می‌گوید در صورت تعویض ارائه‌دهنده، می‌توانید همان شماره بی‌سیم را نیز نگه دارید. وب سایت آژانس دارای راهنمای مصرف کننده است تا شماره تلفن خود را با خود ببرید.

مجموعه پیشرو پرداخت, یکی از ارائه دهندگان خدمات در زمینه خرید شماره مجازی آمریکا می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]