اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103026092718799

آشنایی با خرید اکانت نتفلیکس

کد: 140103026092718799

https://bit.ly/3z9om2L

، (اخبار رسمی): Netflix یک سرویس پخش آنلاین و پخش سری است. با استفاده از حساب حق بیمه این سرویس ، می توانید تمام سریال ها و فیلم های موجود در این شبکه را بصورت آنلاین تماشا کنید

نتفلیکس یک سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال است. 
این شرکت در سال 1997 در کالیفرنیا تأسیس شد و از سال 1999 به کاربران ثبت نام شده خدمات ارائه می دهد. این سرویس اکنون بیش از 100000 عنوان فیلم و سریال ارائه می دهد.
قابلیت پخش در تمامی دستگاه ها و امکان نمایش زیرنویس فارسی در نتفلیکس از ویژگی های بارز این سرویس محبوب است.


طی سال ها سریال ها و فیلم های فوق العاده ای به این سرویس استریم اضافه شده است که منجر به افزایش چشمگیر کاربران نتفلیکس به صورت روزانه شده است. با توجه به پیشنهاد فوق العاده این سرویس، خرید اکانت این سرویس به شدت توصیه می شود زیرا دسترسی کامل به آرشیو فیلم ها و سریال های اصلی دنیا را به شما می دهد.

از آنجایی که خرید مستقیم اشتراک پنل حداقل 8.99 دلار در ماه است و بالاترین پنل پریمیوم آن 15.99 دلار است، بسیاری از ایرانیان به دلیل وضعیت دلار قادر به خرید مستقیم نیستند.

می توانید یک حساب نتفلیکس را از وب سایت، برنامه یا کانال تلویزیون کابلی آن خریداری کنید.همه ویدیوهای این سایت را می توان در هر دستگاهی که به اینترنت متصل است مشاهده کرد. در واقع شعار نتفلیکس این است که «هر زمان و هر کجا که می خواهید فیلم و سریال تماشا کنید». کاربران برای استفاده از این خدمات باید یک حساب نتفلیکس خریداری کنند. برای خرید حساب نتفلیکس باید از روش های پرداخت ارز خارجی استفاده کنید.
خبر خوب این است که می توانید نتفلیکس را با زیرنویس فارسی تماشا کنید و فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را به صورت حرفه ای تماشا کنید و از همه مهمتر با استفاده از نتفلیکس مشکلاتی مانند پیدا نکردن فیلم مورد نظر خود به جز نسخه سانسور شده، چالش، خرابی زیرنویس، خرابی فایل های فیلم و بسیاری از مشکلات دیگر.

این نوع اکانت به صورت اختصاصی برای شما ارسال می شود و امکان تغییر اطلاعاتی مانند ایمیل و رمز عبور با هماهنگی پشتیبانی فروشگاه وجود دارد. برای استفاده، می توانید 5 نمایه شخصی ایجاد کنید و 2 جریان همزمان در طرح استاندارد و 4 جریان همزمان در طرح Premium داشته باشید. این نوع اکانت نیز قابل تمدید است.
برای ایجاد یک حساب کاربری در وب سایت نتفلیکس به یک کارت اعتباری نیاز دارید که برای ایجاد مبلغ مورد نیاز برای فعال کردن حساب شما استفاده می شود، همچنین باید از یک IP خارج از کشور برای دسترسی به سایت Netflix استفاده کنید.
ورود به سیستم یا دستکاری در پروفایل های دیگر مجاز نیست و در صورت عدم مشاهده بازپرداخت حساب شما قفل می شود.ایجاد نمایه در نتفلیکس به این معنی است که می‌توانید برای اعضای خانواده خود نیز نمایه ایجاد کنید و به آن‌ها اجازه دهید تجربه شخصی نتفلیکس خود را داشته باشند. در واقع حساب شما می تواند تا پنج پروفایل مجزا داشته باشد و می توانید برای هر کدام یک سطح رتبه بندی مشخص کنید. هر نمایه بر اساس رتبه و پسند آن نمایه، توصیه های خاص خود را خواهد داشت.
برای یافتن نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها، می‌توانید عناوین مورد علاقه خود را جستجو کنید یا پیشنهادهای Netflix را مرور کنید. هنگامی که شروع به تماشا و رتبه بندی عناوین می کنید، نتفلیکس توصیه هایی را ارائه می دهد. همچنین می‌توانید زیرنویس‌ها، زیرنویس‌ها یا صدای جایگزین را در بسیاری از عناوین فعال کنید. یا عناوین را با زیرنویس یا زبان صوتی مورد علاقه خود جستجو کنید.
 

شما می توانید برای خرید اکانت نتفلیکس به وب سایت پیشرو پرداخت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]