اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102256073818807

فرآورده های زنبور عسل هانی کام

کد: 140102256073818807

https://bit.ly/3NhfkVa

، (اخبار رسمی): شرکت تولیدی وفراوردها های زنبور عسل “هانی کام” با استعانت از پروردگار یکتاوبهرمندی از کادر شایسته وباتجربه بیش از ۴۰ سال درصنعت زنبورداری، از جایگاهی نیک وبا انگیزه دراین صنعت برخورداراست.

فرآورده های زنبور عسل هانی کام
فرآورده های زنبور عسل هانی کام

معرفی شرکت “هانی کام”

شرکت تولیدی وفراوردها های زنبور عسل “هانی کام” با استعانت از پروردگار یکتاوبهرمندی از کادر شایسته وباتجربه بیش از ۴۰ سال درصنعت زنبورداری، از جایگاهی نیک وبا انگیزه دراین صنعت برخورداراست.

این واحد تولیدی باتکیه برکادری مجرب وبا دانش فنی روز وبهره وری از تجهیزات استاندارد، محصولاتی با برترین کیفیت ومطابق با استاندارد جهانی تولید می نماید.

اعتقاد ما براین است که تنها ارائه محصولات با کیفیت (طبیعی) و قیمت مناسب کافی نمی باشد، بلکه خدمات پس ازفروش، تحویل به موقع، پیگیری جهت رفع مشکلات، رضایت مشتری وبراورده نمودن درخواستهای مشتری با ارتقاء کیفیت وتولید محصولات جدید فراتر از نیاز مشتری، ازعوامل مهم مدنظر می باشند.

چشم انداز ما دراین واحد تولیدی، ارائه خدماتی بی بدیل به مشتریان عزیز بوده وامیدواریم که با همفکری وهمراهی شما صاحبنظران در عرصه فرآورده های زنبور عسل وصنایع غذایی ودارویی (سنتی) و آرایشی، بهداشتی، بطور روز افزون به اهدافی والا نائل گردیم، لذا باکمال افتخار آمادگی خود را جهت همکاری اعلام م ی نماییم.

درهمین راستا تیم آزمایشگاهی (R&D) شرکت هانی کام با بهرمندی از تخصص وتکنولوژی نوین وباحفظ ارتباط با صنایع مرتبط ومراکز علمی داخلی وخارجی، قادر به تولید محصولاتی با بهترین کیفیت می باشد.

نام هانی کام به معنای ” شیرین کام چون عسل” با تداعی نام خود، همواره در اهداف وعملکردهایمان در راستای تحقق مفهوم هانی کام حرکت خواهیم کرد. 

انواع عسل:

  • عسل مرکبات
  • عسل کنا
  • عسل شوید
  • عسل گون
  • عسل آویشن
  • عسل سیاهدانه
  • عسل آفتابگردان
  • عسل چندگیاه
  • عسل وگشنیز
  • زول

عسل مغزیجات

این محصول ترکیب ۵ مغز اصلی:بادام.،فندق،پسته،گردو وبادام کوهی باعسل می باشد.

عسل مغزیجات دارای طبعی گرم است وموجب افزایش قوای سیستم ایمنی بدن، جبران کم خونی، جلوگیری از بیماری های اعصاب می شود

وجود امگا ۳ موجب تقویت حافطه می شودواز آلزایمر، افسردگی ومیگرن های عصبی می شود. 

عسل برموم

ترکیب عسل با برموم خالص اثرات آنتی بیوتیکی و آنتی اکسیدانی بالایی دارد. عسل بره موم می تواند در افزایش سیستم ایمنی بدن، درمان زخم و سوختگی ها، عفونت های داخلی، درمان بیماری های ویروسی، پیشگیری از سرطان و سایر بیماری های مرتبط با رادیکال ازاد موثر باشد.

این محصول طعمی تلخ و بوی تند حاصل از صمغ گیاهان را دارد این محصول ترکیبی با نسبتهای مشخص و به جهت دارا بودن خواص عسل طبیعی و بره موم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

عسل ژله رویال

محصول ترکیبی از عسل طبیعی وژله رویال است که کمک می کند بتوانیم ژله رویال رو بدون نیاز به فریزر نگهداری کنیم وازخواص بی نظیر ژله رویال بهرمند شویم. \

میزان ونحوه مصرف:

یک قاشق غذاخوری در روز (حدود ۲۰گرم) از ترکیب که حاوی ۲۰۰ میلی‌گرم ژل رویال است را به صورت ناشتا مصرف کرد(البته دهان را کاملا شستشو کنید) تا بیشترین و بهترین جذب مواد غذایی صورت دهد. 

http://www.honeycam.ir 

instagram.com/asal.honeycom 

Honeycom.blogfa.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی