اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102256073918807

فرآورده های زنبور عسل هانی کام

کد: 140102256073918807

https://bit.ly/3yA2ddu

، (اخبار رسمی): هانی کام ؛ تولید و توزیع فرآورده های زنبور عسل

فرآورده های زنبور عسل هانی کام
فرآورده های زنبور عسل هانی کام

ژله رویال خام 

ژله رویال (ژل سلطنتی) از نامیده می شود ازجمله خواص ژل رویال می توان به ضد تومور، ضد باکتری و ترمیم زخم ها اشاره کرد.

ژل رویال یک ترشح پروتئینی است که از غدد هیپوفارِنکس و فک پایینی زنبورعسل کارگر خارج می شود. تنها غذایی است که در طول عمر ملکه، به او داده می شود و همچنین همه لاروهای کوچک در سه روز اول پس از اینکه از تخم خارج شدند با ژل رویال تغذیه می شوند. این غذای زنبور ملکه، دارای ویژگی های مختلف بیولوژیکی مفید برای سلامت انسان مانند: فعالیت های آنتی اکسیدانی، اثرات ضد باکتری، افزایش ایمنی و اثرات ضد تومور است.

کپسول ژله رویال 

کپسول ژلاتینی ژله رویال حاوی ژله رویال خالص که به روش فریزر درایر بصورت پودر داخل کپسولها تهیه می شود.

ژله رویال حاوی: پروتئین، کربوهیدرات، چربی، آمینو اسیدهای آزاد، ویتامین و مواد معدنی می‌ باشد.

نحوه وتعداد مصرف: رروزانه یک عدد ناشتا میل بفرمایید. 

برموم خالص:

برموم خالص به صورت خمیری وبه رنگ قهوه ای تیره وغلیظ تهیه شده که ازعصاره گیری برموم طبیعی تهیه می شودوطی مراحل تصفیه وفرآوری می شود که عاری از مواد اضافه وغیر مفید می باشد.
این محصول کاملا خالص ارائه می شود ولازم است برای هرگونه مصرف ان مواد افزودنی مثل عسل ویا پودرهای متناسب مصرف به آن افزود.

پودر برموم :
بره موم بصورت خالص بخاطر غلظت بالا وطعم ومزه اش بصورت خام قابل مصرف نیست بنابراین با فراوری انجام شده برروی برموم، محصول پودر برموم تهیه شده که براحتی قابل مصرف می باشد.
یک قاشق از پودر برموم را با یک قاشق عسل مخلوط نموده وبصورت شربت تهیه ومصرف نمایید.

قرص برموم:
برموم بصورت پودر به ندرت وبا اکراه مصرف می شود بنابراین برای سهولت درمصرف ونگهداری وحمل آن بصورت پرس شده وقرص تهیه شده است.


کپسول برموم:
پودر برموم فراوری شده برای مصرف از نظر طعم ومزه مورد پسند بسیاری افراد نیست وبا اکراه مصرف می کنند.

به خاطر خواص فروان برموم ازنظر خوراکی وموضعی برای تقویت بدن وبهبود عملکرد سیستم های داخلی بدن ودرمان بسیاری ازبیماریها مارا بران داشت که محصولی تولید کنیم که مصرف کننده به راحتی بتواند ان را مصرف کند واز فواید ان بهره ببرد.
کپسول ژلاتینی حاوی پودر برموم باحفظ کلیه خواص برموم خام براحتی بصورت خوراکی وموضعی قابل مصرف می باشد. میزان مصرف:روزی ۲ عددکپسول (صبح و۱۲ ساعت بعد) 

گرده گل 

گرده گل غنی از پروتئن، ویتامین ‌ها، موادمعدنی، چربی‌ ها، اسیدهای چرب و آنزیم‌ ها می ‌باشد. مصرف مداوم (روزانه) یک قاشق گرده گل بسیار انرژی بخش ومقوی برای ضعف عمومی بدن می باشدو با تامین نیاز بدن، مانع از چاقی با زیاده خواری می شود
میزان ونحوه مصرف : روز انه یک قاشق گرده گل بصورت محلول دریک لیوان شربت آب عسل ویا شیر وعسل می تواند پروتئین وویتامین مورد نیاز بدنتان را تامین کند.

قرص گرده گل 

محصول تهیه شده ازگرده گل خالص، باطی مراحل فراوری عاری از اجساد زنبور وحشرات وتخم حشرات می شود با گرمای ملایم ۶۰ درجه وتهویه رطوبت ان گرفته می شود و بافشار بالا ودرخلاء به شکل قرص پرس می شود تا هیچگونه کپک والودگی در ان تولید نشود. 

کپسول گرده گل 

این محصول که از گرده گل خالص وفراوری شده در کپسولهای ژلاتینی وتحت خلاء تهیه شده بعنوان غنی ترین منبع ویتامین ها است که در طبیعت در یک غذای واحد یافت می شود.  میزان ونحوه مصرف: روزانه ۲ الی ۳ عدد کپسول رابا اب میوه یا شربت اب عسل ویا شیرعسل میل بفرمایید. 

صابون صورت برموم

 بره موم محصولی است که برای محافظت از پوست قدمت باستانی دارد و از لحاظ علمی ثابت شده است که یکی از بهترین گزینه‌ها در درمان بیماری‌های پوستی و زیباسازی چهره افراد است. صنعت لوازم ارایشی وبهداشتی به شدت از این محصول استفاده می‌کند و بره موم ازترکیبات پایه برای مراقبت از جوانی پوست شناخته میشود.

طریقه مصرف:

  • روزی دومرتبه صبح وعصر
  • سازگار باکلیه پوستهای خشک وچرب

کرم صورت ژله رویال

این کرم حاوی ژله رویال، عسل، برموم، گرده گل وموم طبیعی است که تمام ترکیبات این کرم خواص ویژه وفراوانی برای طراوت، شادابی وسلامت پوست دارد. ژله رویال حاوی ویتامین E ا ثر تنظیم کننده دو طرفه بر روی سیستم غدد درون ریز پوستی است که به ترمیم سلول های پوستی کمک می کند و باعث صاف و سفید شدن پوست می شودمصرف ژل رویال برای پوست هم بصورت خوراکی بعنوان مکمل غذایی می باشد وهم به صورت موضعی، تاثیر به سزایی دارد.

ژله رویال منبع غنی از ویتامین ها، پروتئین ها و اسیدهای آمینه  است که در بازسازی سلول های پوست مفید است، می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک کند. 

هانی کام ؛ تولید و توزیع فرآورده های زنبور عسل

instagram.com/asal.honeycom

http://www.honeycam.ir

Honeycom.blogfa.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی