اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102256074418661

با تولید دستگاه سدیمان ریدر شرکت نوین گستر امروز:

مشکل نیاز به  لوله‌های مخصوص نمونه گیری حل شد

کد: 140102256074418661

https://bit.ly/3MjR84d

، (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت نوین گستر امروز گفت: این شرکت از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی تحریم شده با نگرش از بین بردن اثر تحریم‌ها بر روی جامعه آزمایشگاهی و ارتقاء کیفیت علوم آزمایشگاهی شروع کرده است.

مشکل نیاز به  لوله‌های مخصوص نمونه گیری حل شد
مشکل نیاز به  لوله‌های مخصوص نمونه گیری حل شد

هویک ماروتیان افزود: تولیدات این شرکت تجهیزاتی مانند فتومتر و اتوآنالایزر بیوشیمی، سدیمان آنالایزر،لوله های ونوجکت سدیمان و انکوباتور خشک و .... است.

 حل یک چالش مهم در تست آزمایشگاهی ESR

 از آنجایی که چشم انداز شرکت همیشه رفع نیازهای جامعه پزشکی بوده، این شرکت توسط تیم جوان تحقیقات و توسعه خود همواره در حال دریافت نظرات مختلف اساتید آزمایشگاهی جهت تولید تجهیزات جدید است.

وی با اشاره به مطلب فوق گفت: در همین راستا تیم R&D شرکت متوجه یک چالش در تست آزمایشگاهی ESR یا همان سدیمان شد که یک تست اولیه جهت بررسی وجود هرگونه التهاب در بدن است.

هویک ماروتیان تصریح کرد: این تست بررسی سرعت رسوب گلبول‌های قرمز خون را به متخصصان نشان می دهد که آیا التهابی در بدن بیمار وجود دارد یا خیر.

هزینه بر و زمانبر بودن لوله‌های نمونه‌گیری مخصوص

وی با بیان اینکه این تست برای بررسی روند درمان بیماری بسیار حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: تست آزمایشگاهی ESR در زمان کرونا بسیار تست مفیدی بود.اما این تست نیازمند لوله‌های نمونه‌گیری در لوله‌های مخصوص خود را داشت که آن هزینه بر و زمانبر بود.

مزیت تولید دستگاه سدیمان ریدر DA717 Automatic

هویک ماروتیان گفت: در همین راستا تیم فنی شرکت نوین گست اقدام به تولید دستگاه سدیمان ریدر DA717 Automatic کرد که علاوه بر داشتن دقت 20 برابری نسبت به دستگاه‌های نسل گذشته 40 درصد سرعت بالاتری دارد و نیاز به مصرف لوله‌های مخصوص سدیمان ندارد و با همان لوله‌های نمونه گیری CBC می‌توان این تست را خوانش کرد.

مدیرعامل این شرکت تولیدکننده افزود: این مزایای رقابتی باعت شد که سرعت پاسخ دهی بالاتر رود. جواب‌ها دقت بالاتری داشته باشد . هزینه ی انجام تست پایین تر بیاید. باعث اشتغال زایی از متخصصین تجهیزات پزشکی کشور شود.

عرضه محصول جدید در نمایشگاه ایران هلث به بخش دولتی                                                               

هویک ماروتیان در پایان گفت: «این شرکت در نظر دارد دستگاه تولیدی خود را در نمایشگاه ایران هلث به جامعه پزشکی مخصوصاً بخش دولتی کشور با شرایط و قیمت غیر قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی ارائه کند.  امیدواریم توانسته باشیم با تلفیق علم مهندسی و آزمایشگاهی تأثیر بسزایی بر صنعت پزشکی ایران ایجاد کرده باشیم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]