اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102256076318661

تولید کننده انواع ویلچر مکانیکی:

ویلچرهای باکیفیت تولید شده در شرکت جهان تجهیزات شفا

کد: 140102256076318661

https://bit.ly/37L4urc

، (اخبار رسمی): از مزایای محصولات کارخانه تولیدکننده انواع ویلچر مکانیکی، با توجه به کیفیت محصول تمام شده و خدمات پس از فروش در تمامی شهرها، جهت حمایت از مصرف کنندگان و عزیزان توان یاب در نمایشگاه امسال بهره ببرید.

ویلچرهای باکیفیت تولید شده در شرکت جهان تجهیزات شفا
ویلچرهای باکیفیت تولید شده در شرکت جهان تجهیزات شفا

 شرکت جهان تجهیزات شفا با سابقه فعالیت ۱۵ ساله فعالیت در زمینه  تولید و واردات انواع ویلچرهای مکانیکی و الکتریکی و ویلچرهای مخصوص افراد دارای ضایعه نخاعی در نمایشگاه ایران هلث امسال حضور دارد

تولید تجهیزات پزشکی اعم از تخت‌های بیمارستانی، ویلچر و عصا

طبق گفته مدیرعامل شرکت جهان تجهیزات شفا ، این شرکت با توجه به تحریم‌های ظالمانه در واردات تجهیزات پزشکی، به لطف و مدد الهی موفق شد با استفاده از تجربه متخصصان داخلی و به کارگیری صنعت، کارخانه خود را  در سال 97 با دریافت مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت جهت تولید تجهیزات پزشکی اعم از تخت‌های بیمارستانی، ویلچر و عصا به بهره برداری برساند.

محمد رضا شفایی گفت: در سال 1400 موفق به اخذ نشان استاندارد ایران و گواهی صادرات برای محصولات تولیدی خود شدیم. هم اکنون تمام تلاش و تمرکز خود را داریم تا با حداکثر توان خود در راستای اتکا به تولید داخل و تولید محصولات با کیفیت تر نسبت به نمونه‌های خارجی و کارآفرینی، نیازهای سازمان‌ها، بیمارستان‌ها و ارگان ها و عزیزان معلول را در سراسر کشور برطرف کنیم.

میزان اشتغالزایی این محصول

این واحد تولیدی با استعانت از خداوند متعال در راستای اشتغال زایی اقدامات لازم را انجام داده است و هم اکنون پنجاه نفر به صورت مستقیم و پانصد نفر به صورت غیرمستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند.

تولیدکننده شرکت جهان تجهیزات شفا در تاکید صحبت خود گفت: این مجموعه دارای نمایندگی در سراسرکشور است و امید است تا با حمایت از تولید داخلی،بتواند فعالیت خود را درداخل و خارج از کشور گسترش دهد.

وی افزود: اهداف این شرکت با کارآفرینی و اشتغالزایی 1000 نفر از جوانان کشور، گسترش صنعت ساخت و تولید ویلچرهای تخصصی و به کارگیری دانش متخصصان داخلی در این امر تحقق یافت.

محمد رضا شفایی گفت: نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی کشور رویداد مهمی برای تمام تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات پزشکی و معرفی محصولات دانش بنیان و با کیفیت به بازارهای بین المللی است. همچنین ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان ایرانی را معرفی می‌کند.

دلیل حضور در نمایشگاه، انتظارات و درخواست‌ها

این تولیدکننده در پایان گفت: ما نیز با هدف معرفی محصولات این واحد تولیدی و رقابت با نمونه‌های خارجی در صدد ورود به بازارهای بین المللی و توسعه اشتغالزایی نیروی متخصص داخلی هستیم.

لازم به ذکر است شرکت جهان تجهیزات شفا از مسئولین درخواست دارد نسبت به رفع موانع تولید اقدام لازم را انجام دهند و تولیدکنندگان را مورد حمایت قرار دهند. گسترش صنعت و ورود به بازارهای بین المللی نیازمند رفع موانع در داخل کشور است.

گفتنی است شرکت جهان تجهیزات شفا  با ارائه‌ی محصولات خود در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۱ که از تاریخ ۳ الی ۶ خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود حضور داشته و علاقه‌مندان علاوه بر امکان بازدید از دستاوردهای این شرکت، برای آشنایی با محصولات آن می‌توانند به سایت آن به آدرس https://jtsco.ir/ مراجعه کنند.

ویلچرهای باکیفیت تولید شده در شرکت جهان تجهیزات شفا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]