اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102266077318814

موسسه اوج یادگیری

کد: 140102266077318814

https://bit.ly/3wuFmxf

، (اخبار رسمی): اوج یادگیری با گردآوری بهترین اساتید کنکور نظیر عارف ربیعیان و امیر مسعودی ، توانسته از بهترین موسسات کنکوری باشد.

موسسه اوج یادگیری
اوج یادگیری
موسسه اوج یادگیری
برنامه اوج یادگیری با اساتید انتشارات گیلنا
موسسه اوج یادگیری
پکیج های آموزشی

 انتشارات گیلنا - کنکور آسان است

انتشارات گیلنا با سابقه درخشان خود و بهره گیری از اساتید با تجربه، قبولی های پی در پی داوطلبان کنکور با عالی ترین رتبه توانسته است به عنوان یکی از بهترین انتشارات کتاب های درسی خود را معرفی کند  به گونه ای که امروزه محبوبیت خاصی را در بین داوطلبان کنکور پیدا کرده است.

همانطور که میدانید کنکور در آینده دانش آموزان اهمیت بسیار زیادی دارد و در جایگاه اجتماعی و رشد شخصیتی  دانش آموز اثرگذار است. اهمیت کنکور و تاثیری که در آینده دانش آموزان دارد بر کسی پوشیده نیست و همین امر سبب توجه بیشتر به این مبحث شده است. پیشرفت در علم و تکنولوژی  برای به دست آوردن نتیجه دلخواه در این ماراتن علمی مهم اقدامات مفیدی را انجام داده است.

 انتشارات گیلنا در مدیریت زمان، برنامه ریزی، آموزش پایه ای، تکنیک های یادگیری منحصر به فرد و ...توانسته  کمک شایانی به دانش آموزان کند. در این محتوا به معرفی این مجموعه ، معرفی اساتید خبره این انتشارات و روش های تدریس آن می پردازیم.

معرفی اساتید اوج یادگیری

بدون شک یکی از  مهمترین  مواردی که در معروفیت و محبوبیت انتشارات گیلنا بیشترین تاثیر را داشته است وجود اساتید خبره و مجرب است. در این بخش به معرفی مهمترین اساتید فعال در این انتشارات می پردازیم.

  • مهندس امیر مسعودی مدرس دروس  ریاضی و فیزیک که  این درس ها در کنکور تجربی و ریاضی از اهمیت بالایی برخوردارند.
  • استاد حسین احمدی مدرس  دروس عربی و   ادبیات دینی که در بین دروس عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردراند.
  •  مهندس عارف ربیعیان مدرس شیمی و برترین استاد شیمی کنکور کشور.
  • علی آبان  ( شفاهی ) مدرس ادبیات و عربی.
  • امیر حسین شاهانی مدرس ریاضی.
  • سید محمد حسینی نیا مدرس زیست شناسی.
  • دکتر امیر دانش زاده مدرس زبان انگلیسی.
  • مهدی شیخی مدرس زیست شناسی.
  • دکتر عرفان پازوکی مدرس زیست شناسی.

اوج یادگیری

یکی از مهمترین رسالتی که اوج یادگیری در نظر دارد توجه ویژه و خاص به  دانش آموزان مناطق محروم است. این انتشارات با برگزاری کلاس های آموزشی کنکور با بالاترین سطح در شبکه های تلویزیونی این فرصت را برای دانش آموزان در مناطق محروم فراهم کرده است که بدون دریافت هزینه زکات علم خود را به درستی به جای آورد و دانش آموزان به دلیل کمبود امکانات از  این  برنامه برای ارتقا آینده خود بهره گیرند.

 برنامه تلویزیونی اوج یادگیری توسط اساتید خبره کنکور آسان است برگزار می شود. در این برنامه درباره مهمترین نکات در خصوص نحوه تست زنی و آموزش پایه ای توضیح کامل داده می شود. برنامه تلویزیونی اوج یادگیری با همکاری شبکه دوم سیما برگزار می شود که زمان برگزاری  آن توسط شبکه دوم اعلام می گردد.

از دیگر برنامه های تلویزیونی با تدریس استاد عارف ربیعیان می توان به برنامه های زیر اشاره کرد.

  •   برنامه یادگیری آسان در شبکه 4.
  •  برنامه زنگ پنجم از شبکه 5 سیما.

عارف ربیعیان

یکی از مهمترین نگرانی و دغدغه‌های بسیاری از خانواده هایی که دانش آموز کنکوری دارند تهیه جزوات و پکیج های آموزشی مناسب و معتبر است. بهره گیری از منابع معتبر و روش صحیح و اصولی درس خواندن و ... قبولی در کنکور را تضمین می کند. انتشارات گیلنا، انتشارات معتبری است که در حوزه تحصیل و علم به خوبی شناخته شده است و توسط وزارت کشور هم به ثبت رسیده، است. بهره گیری از وجود اساتید مجرب  همچون عارف ربیعیان در درس شیمی ، وجود پکیج های آموزشی و تست زنی با تدریس بینظیر عارف ربیعیان و امیر مسعودی ، مشاوره تحصیلی مناسب، آموزش صحیح و اصولی خواندن سبب معروفیت این انتشارات شده است.

زیاد درس خواندن برای کنکور تضمین کننده قبولی در کنکور نیست بلکه اصولی درس خواندن شانس موفقیت در کنکور را بالا می برد.

مهمترین هدف اوج یادگیری ، تحقق عدالت آموزشی است که تمامی دانش آموزان در سراسر کشور به آموزش مناسب دسترسی داشته باشند. دسترسی دانش آموزان به آموزش مناسب سبب می شود که سطح دانش و مهارت خود را بالا ببرند و این هدف موسسه کنکور آسان است 

اوج یادگیری توانسته با مجموعه پکیج های آموزشی خود توانسته  بهترین اساتید و معلمان را مهمان  منزل دانش آموزان کند. در واقع به کمک پکیج های آموزشی با تدریس عارف ربیعیان دیگر نیازی به هزینه های اضافی و رفتن به کلاس های خصوصی برای کنکور نیست. دی وی دی های آموزشی و اپلیکیشن این انتشارات کمک شایانی به دانش آموزان کنکوری و متوسطه در زمینه یادگیری کرده است.

مهمترین هدف انتشارات گیلنا این است که به دانش آموزان بفهماند که کنکور آسان است و با بهره گیری از روش درست و برنامه اصولی می توان  نتیجه مطلوب را به دست آورد و یکی از مهمترین مشخصه های بارز  پکیج های آموزشی این انتشارات، آموزش به زبان سلیس و روان  و به صورت اصولی است. قیمت مناسب، آموزش کامل نکات آموزشی، مرور و جمع بندی مناسب از دیگر مشخصه های این پکیج ها است.

معرفی انتشارات گیلنا

انتشارات گیلنا، مخفف کلمه گروه یاد یارسازی لوح های فشرده نشر استاد احمدی است که خوشبختانه در وزارت ارشاد هم به ثبت رسیده است. ثبت این انتشارات در وزارت ارشاد خود نشان از  اهمیت و اثر گذاری مثبت این انتشارات در یادگیری  و قبولی داوطلبان کنکور دارد. مهمترین رسالت این انتشارات آموزش به صورت مفهومی است زیرا در سال های اخیر بخش اعظمی از سوالات کنکور جنبه مفهومی دارند و دانش آموزان با فراگیری این شیوه به راحتی از پس تست های کنکور بر می آیند.

خوشبختانه انتشارات گیلنا تمامی آموزش کل دوره های متوسطه را انجام می دهد و سابقه درخشان 24  سال را در پرونده خود دارد. 24 سال فعالیت در حوزه آموزش و مشاور تحصیلی این انتشارات را به یکی از انتشارات فعال در عرصه کنکور و تحصیل معرفی کرده است. 

 کنکور یکی از ماراتن های علمی است که نقش بسیار مهمی در سرنوشت نسل آینده دارد. قبولی در کنکور  برای بسیاری از افراد به یک آرزو تبدیل شده است و یکی از دغدغه ها و چالش های داوطلبان کنکور است.  

 انتخاب انتشارات معتبر و مفید یکی از مهم ترین دغدغه های بسیاری از خانواده هایی است که دانش آموز کنکوری دارند. انتشارات گیلنا با توجه به سابقه درخشانی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای قبولی در کنکور با رتبه عالی است.

مزایای استفاده از خدمات انتشارات گیلنا

انتشارات گیلنا با بهره گیری از اساتید مجرب و خبره کنکور را برای داوطلبان آسان کرده است همانطور که از اسم آن مشخص است. از مهمترین خدماتی که این انتشارات در جهت  رسیدن به نتیجه عالی و مورد نظر دانش آموزان ارائه می دهد می توان به :

  •  وجود مشاوره های  تحصیلی  در تمامی رشته ها.
  • ارائه بهترین پکیج های آموزشی به روز.
  • وجود اساتید مجرب و خبره. ارائه انواع طرح ها.
  • آموزش پایه ای و ریشه ای.
  • بالاترین مهارت در تست زنی.
  • جامع بودن پکیج های آموزشی.
  • قیمت بسیار مناسب و به صرفه برای پکیج ها و کلاس های آموزشی.
  • بهره گیری از  دپارتمان تخصصی مشاوره کنکور ایران.
  • دارا بودن اپلیکیشن مقاطع راهنمایی،  دوره متوسطه و کنکور.
  •  دارا بودن اهداف مشخص برای کنکور و ... تنها بخشی از مزایا و خدمات این انتشارات است.  مزایا و خدمات ارائه شده توسط این انتشارات فراتر از موارد گفته شده است اما سعی شده به مهمترین این موارد اشاره شود.

اهمیت کنکور در آینده دانش آموزان

درس خواندن برای قبولی در کنکور استرس خاص خود را دارد و علت این استرس اهمیت کنکور در آینده دانش آموزان است.

 چیزی که برای اساتید اوج یادگیری نظیر  عارف ربیعیان اهمیت دارد قبولی در رشته های خوب و عالی با رتبه عالی است. بسیاری از افراد ممکن است تلاش بسیار زیادی برای قبولی در کنکور داشته باشند اما نتیجه مطلوب را بدست نیاورند. به نتیجه مطلوب  نرسیدن در کنکور در بسیاری از موارد با استعداد دانش آموز مرتبط نیست و علت آن  به موارد دیگری مرتبط می شود. اشکال در درس خواندن و اطلاع نداشتن از روش اصولی درس خواندن سبب می شود که در عین سخت کوشی دانش آموز نتیجه مطلوب را کسب نکند.

یکی از مهمترین رسالت های برنامه اوج یادگیری ، آموزش روش صحیح و اصولی درس خواندن به صورت ریشه ای و مفهومی است. در صورتی که دانش آموزان از مشاوره اساتید این انتشارات کمک بگیرند دیگر قبولی در کنکور برای این افراد راحت می شود. اصولی درس خواندن سبب می شود که استرس ناشی از قبولی در کنکور برای دانش آموزان به حداقل برسد و به نتیجه مطلوب دست یابند.

 نقش مشاورین تحصیلی

بدون شک وجود مشاورین تحصیلی کنکور از نظر روحی تاثیر بسیار مثبتی بر دانش آموزان کنکوری دارند و روح آن ها را آپدیت می کنند. مشاوره انگیزشی، انگیزه و شوق خواندن به صورت اصولی را در دانش آموزان دو چندان می کند. بسیاری از دانش آموزان برای رسیدن و قبولی در رشته مورد نظرشان کمی دچار سردرگمی هستند و دقیق نمی دانند چگونه خواندن را شروع کنند. وجود مشاورین خبره در این انتشارات روش‌های اصولی درس خواندن، روش‌های تست زنی و ... را به شیوه درست به دانش آموزان ارائه می دهند.

طرح طلایی اوج یادگیری در این زمینه بیشترین کمک را در نحوه خواندن و نحوه تست زدن به دانش آموزان می کند. هدف این انتشارات تلاش برای داشتن فردایی بهتر و نتیجه ایی بهتر است. تلاش می کنند تا بتوانند راه سخت کنکور را برای دانش آموزان هدفمند هموار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب