اطلاعات تماس
  • 021268***** - 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102266078318815

ویژگی مشترک لوکس ترین و گرانترین ویلاهای تهران

کد: 140102266078318815

https://bit.ly/3LhZdoR

، (اخبار رسمی): گران قیمت ترین و مدرن ترین وبلاهای تهران از ترموود در دکوراسیون داخلی و خارجی خود استفاده کرده اند

ویژگی مشترک لوکس ترین و گرانترین ویلاهای تهران | پارس ترمو
خرید ترمووود پارس ترمو

اگر بخواهیم ویلاهای اطراف تهران را بررسی کنیم که چگونه طراحی شده اند یا از چه مصالحی بیشتر استفاده شده است به نتایج گوناگونی بسته به سلیقه ی ساکنین این ویلاها میرسیم . امروزه دکوراسیون ها اغلب مدرنیته شدن و بیشتر مردم دنیا دکوراسیون و فضاهای مدرن و ساده را بیشتر می پسنندند ،که مردم ایران هم از این قاعده مستثنی نیستند .

دکوراسیون های مدرن اغلب ظواهری ساده ، شیک و بی آلایش با حداقل استفاده از وسایل ،فضایی راحت و دلنشین را برایتان به ارمغان می آورد ؛اگر به مناطق ویلایی اطراف تهران مانند: کردان، سهیلیه، تهراندشت، چهارباغ، کوهسار، دماوند، لواسان و خوشنام سر بزنید اولین چیزی که چشم گیر است استفاده فراوان از ترموود است.

 چرا که از ترموود هم در فضای خارجی ساختمان (نما، کفپوش، استخر، سونا، جکوزی و...) و هم در دکوراسیون داخلی می توان استفاده کرد. خاصیت اصلی چوب ترمو ضد آب بودن آن است، از این رو از ترموود می توان برای استفاده طولانی مدت در فضاهای باز و در مجاورت آب استفاده کرد.

مقاومت چوب ترموود در برابر رطوبت بسیار بالاست چرا که در کوره های مخصوص ترمو کردن چوب فرآوری شده و پخته میشوند، چوب ترمووود در برابر حرارت هم نسبت به سایر چوب ها مقاومت بسیار بالاتری دارد.

چوب ترمو با ظاهری ساده و صیقلی برای کفپوش و دیوار پوش حمام ، استخر، سونا و جکوزی ، نمای ساختمان ها ،پله ها، نرده و حصارها، آلاچیق ها و پرگولا در ویلاها همچنین در روف گاردن ها  مورد استفاده قرار میگیرد، کار کردن و نصب این نوع چوب بسیار راحت است و اغلب متخصصین مجموعه ای که از آنها خرید ترموود انجام دادید برایتان این کار را انجام خواهند داد.

ترموود انواع مختلفی دارد ؛این چوب در سه دهه ی گذشته وارد کشور شده و طرفداران خود را پیدا کرده است و در مناطق رطوبتی بسیار پر فروش است.  در بازار ایران ترموود به دو دسته ی:  وارداتی که به ترموود فنلاندی یا ترموود آلمانی معروف هستند و ترموود تولید ایران تقسیم می شوند.

عمده ی واردات ترموود از فنلاند است، فنلاند تولید کننده اصلی و مادر ترموود دنیاست؛ اما ایرانیان نیز با تلاش و کوشش توانستند تولیدات ترموود را نیز به داخل کشور بکشانند اما مسلم و واضح است که کیفیت ترموود فنلاندی و وارداتی بیشتر از ترموود ایرانیست ،چرا که تجهیزات و کوره های مکانیزه عملیات ترمو و همچنین چوب مصرفی در کیفیت و مرغوب بودت محصول نهایی بسیار هائز اهمیت است.

ترموود را به دلیل سادگی بصری، مقاومت و دوام بسیار بالا، استفاده و نصب راحت و... در دکوراسیون داخلی مانند کفپوش ، دیوارپوش، انواع پله های دوبلکس چوبی ،نرده و حصار های چوبی، پاسیو و تفکیک فضاهای داخلی، آبنما و ... استفاده کرد.

اکثر ویلاهایی لاکچری و گران قیمت اطراف تهران خصوصا منطقه ی تهراندشت را که در نظر بگیریم ترموود به وفور در دکوراسیون آنها مشاهده خواهد شد؛ طراحان این ویلاهای لوکس با در نظر گرفتن مزایای بی نظیر ترموود و همچنین قیمت بصرفه این نوع چوب نصبت به سایر مصالح جایگزین تصمیم گرفتن ویلاهایی با فضای مدرن خلق کنند.

چوب ترمو با ظاهری ساده و شیک حس راحتی و سر زندگی برایتان به ارمغان می آورد، حس زندگی در طبیعت.

شما می توانید با استفاده از ترموود در روف گلاردن یا باغ ویلای خود، آلاچیق یا پرگولا نصب کنید و در تمامی روزای سال در فصول گرم و سرد فضای دلنشینی را برای صرف نوشیدنی با عزیزانتان داشته باشید.

مجموعه پارس ترمو در زمینه واردات ترمووود فنلاندی و تولید چوب ترمو ایرانی فعالیت دارد و همچنین در زمینه نصب و اجرای پروژه های ویلایی و ساختمانی دارای سال ها تجربه مفید و نمونه کارهای متفاوت و خاصی است. این مجموعه با واردات بهترین محصولات ترموود از کشورهای فنلاند و آلمان، کیفیت را سرلوحه خدمات خود به مشتریان قرار داده است. پارس ترمو مجموعه ای جوان و پرانرژی است که با داشتن مدیریت و پرسنلی مجرب و متخصص در زمینه چوب های ترموود میتواند بهترین مشاور در خصوص تهیه  و خرید محصولات ترموود باشد. 

شما علاقمندان گرامی می توانید انواع ترموود فنلاندی و ترموود ایرانی را با ضمانت نامه ی کتبی از مجموعه ی پارس ترمو تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس ترمو

مجموعه پارس ترمو در زمینه واردات ترمووود فنلاندی و تولید چوب ترمو ایرانی فعالیت دارد و همچنین در زمینه نصب و اجرای پروژه های ویلایی و ساختمانی دارای سال ها تجربه مفید و نمونه کارهای متفاوت و خاصی است. این مجموعه با واردات بهترین محصولات ترموود از کشورهای فنلاند و آلمان، کیفیت را سرلوحه خدمات خود به مشتریان قرار داده است. پارس ترمو مجموعه ای جوان و پرانرژی است که با داشتن مدیریت و پرسنلی مجرب و متخصص در زمینه چوب های ترموود میتواند بهترین مشاور در خصوص تهیه محصولات ترموود باشد.

اطلاعات تماس
  • 021268***** - 021267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان