اطلاعات تماس
  • 021268***** - 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102316087618815

لاکچری ترین و گرانترین خانه های تهران پارس ترمو

کد: 140102316087618815

https://bit.ly/38O5awo

، (اخبار رسمی): امروزه دنیای دکوراسیون تغییر کرده است و اکثر مردم دنیا زیبایی را در راحتی و سادگی می ببند که مردم ایران هم رو به سلیقه ی جهانی می رود و از دکوراسیون های مدرن پیروی می کنند.

لاکچری ترین و گرانترین خانه های تهران پارس ترمو
ترموود پارس ترمو

خانه و ویلاهای اطراف تهران که در یک دهه ی گذشته ساخته شده اند اغلب دکوراسیون (داخلی و خارجی) مدرن و ساده ای دارند که در اکثر آن ها استفاده از چوب ترموود به وفور به چشم می رسد.

امروزه دنیای دکوراسیون تغییر کرده است و اکثر مردم دنیا زیبایی را در راحتی و سادگی می ببند که مردم ایران هم رو به سلیقه ی جهانی می رود و از دکوراسیون های مدرن پیروی می کنند.

دکوراسیون مدرن اغلب ساده و بی آلایش با حداقل استفاده از وسایل ،فضای مورد نظر شما را در عین سادگی شیک و زیبا می کند.

شما در دکوراسیون مدرن احساس راحتی و سر زندگی می کنید.

خانه و ویلاهای اطراف تهران که در یک دهه ی گذشته ساخته شده اند اغلب دکوراسیون (داخلی و خارجی) مدرن و ساده ای دارند که در اکثر آن ها استفاده از چوب ترموود ،به وفور به چشم می رسد.

چوب ترمو به دلیل به کار گیری راحت در فضاهای (داخلی و خارجی) ساختمان کار را برای مصرف کننده راحت تر کرده است ،ترموود را به علت خاصیت ضد آب بودن آن می توان در فضای خارجی ساختمان مانند(نماها ،کفپوش ،دیوارپوش ،استخر ،سونا، جکوزی ،آلاچیق و پرگولا ،روف گاردن ،آبنما ،سایبان و لوور) به کار برد.

همچنین می توانید برای دکوراسیون داخلی منزل مانند (کفپوش ،پله گردان و دوبلکس ،نرده و حصار ،سقف ،قرنیز ،درب و پنجره ی چوبی و ...) از ترموود استفاده کرد.

ترموود را در بازار های داخلی می توان از نوع ترموود وارداتی (ترموود فنلاندی_ترموود آلمانی) و ترموود تولید ایران (ترموود ایرانی) تهیه کرد.

مسلما ترموود های وارداتی دوام و کیفیت بالاتری نسبت به ترموود ایرانی دارند زیرا از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیت و در کوره های استاندارد ترمو کردن در فنلاند که مادر ترموود دنیاست تولید شده اند.

پارس ترمو در زمینه ی واردات چوب ترمو و تولید ترموود ایرانی بیش از دو دهه فعالیت دارد ،این مجموعه دارای متخصصین طراحی و اجرایی مجرب و با تجربه است که برای خلق دکوراسیون مورد نظرتان به شما کمک می کنند ؛ترموود را در پارس ترمو می توانید با ضمانت نامه ی کتبی تهیه کنید .

منبع : پارس ترمو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس ترمو

مجموعه پارس ترمو در زمینه واردات ترمووود فنلاندی و تولید چوب ترمو ایرانی فعالیت دارد و همچنین در زمینه نصب و اجرای پروژه های ویلایی و ساختمانی دارای سال ها تجربه مفید و نمونه کارهای متفاوت و خاصی است. این مجموعه با واردات بهترین محصولات ترموود از کشورهای فنلاند و آلمان، کیفیت را سرلوحه خدمات خود به مشتریان قرار داده است. پارس ترمو مجموعه ای جوان و پرانرژی است که با داشتن مدیریت و پرسنلی مجرب و متخصص در زمینه چوب های ترموود میتواند بهترین مشاور در خصوص تهیه محصولات ترموود باشد.

اطلاعات تماس
  • 021268***** - 021267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان