اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102276079518661

علی پناهی رئیس هیئت مدیره شرکت رایان تجهیز کارا:

با تولید سیستم مانیتورینگ قند خون خود می‌توان از خروج ارز جلوگیری کرد

کد: 140102276079518661

https://bit.ly/3wklGxj

، (اخبار رسمی): شرکت تولیدی رایان تجهیز کارا در سال 1393 با هدف تولید سیستم‌های مانیتورینگ قند خون و تست‌های مربوطه، کیت‌های IVD و فرآورده‌های بیوتکنولوژی تاسیس و کارخانه خود را نیز احداث کرد.

با تولید سیستم مانیتورینگ قند خون خود می‌توان از خروج ارز جلوگیری کرد
با تولید سیستم مانیتورینگ قند خون خود می‌توان از خروج ارز جلوگیری کرد

این شرکت با بهره‌مندی از بروزترین فناوری، تجهیزات و افراد متخصص در حوزه سلامت در خط تولید خود، دستگاه و نوارهای اندازه‌‍گیری قند خون با برند CareSens N را با یکی از بروزترین فناوری‌های حال حاضر در جهان (تکنولوژی(CoreSignal تولید می‌کند و در بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث حضور دارد.

نیاز تخمینی کشور به تست قندخون و کیت‌های این شرکت

رئیس هیئت مدیره شرکت رایان تجهیز کارا گفت: تولید کیت‌های IVD با ظرفیت تولید سالیانه 6 میلیون بسته نوار تست قند خون این شرکت توانایی تامین نیاز کل کشور، کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا را داراست. همچنین دارای برندی شناخته شده در سراسر جهان است که نتایج آزمایش قند خون را سریع و دقیق ارائه می‌دهد.

کاربرد و مزیت رقابتی سیستم مانیتورینگ قند خون

علی پناهی گفت: سیستم مانیتورینگ قند خون CareSens N با طراحی ارگونومیک، بدون نیاز به کد، تشخیص خودکار ورود نوار تست، نرم افزار قابل نصب بر روی رایانه و تلفن همراه، سهولت در استفاده، سرعت و دقت بالا، نیاز به کمترین حجم نمونه و ... تمامی ویژگی‌های فوق العاده یک دستگاه تست قند خون را داراست. که این دستگاه‌ها با گارانتی مادام العمر عرضه می‌شوند.

نوار‌های تست قند خون CareSens N به دلیل استفاده از تکنولوژی CodeSens نیاز به وارد کردن کد و کالیبراسیون خارجی ندارند. آنزیم نوارهای CareSens N گلوکز اکسیداز (GOD) بوده که استاندارد طلایی سیستم‌های مانیتورینگ قند خون است.

وی در پایان گفت: شرکت تولیدی رایان تجهیز کارا برای تمامی محصولات تولیدی خود دارای گواهینامه‌های بین المللی از معتبرترین سازمان‌ها است. این شرکت تاییدیه‌های صحت و دقت عملکرد سیستم اندازه‌گیری قند خون تولیدی خود را از آزمایشگاه مرجع سلامت، آزمایشگاه‌های معتبر و مراکز درمانی متعدد اخذ کرده است.

قیمت تمام شده محصول و تفاوت قیمت با محصول و نمونه خارجی

رئیس هیئت مدیره شرکت رایان تجهیز کارا گفت: قیمت مواد اولیه وارداتی محصول چینی، چندین برابر محصول این شرکت که تولید کشور کره جنوبی است، در اداره کل تجهیزات پزشکی ثبت شده و به میزان بسیار فراوانی با قیمت بالاتر توسط اداره کل تجهیزات پزشکی، تخصیص ارز صورت گرفته که جای بحث و بررسی جدی دارد.

همچنین در صورت تداوم صدور مجوز واردات این کالا به طور عملی امکان رقابت میان تولیدکنندگان و واردکنندگان وجود ندارد. این شرکت به ازای هر بسته 50 عددی نوار تست قند خون مقدار 2 یورو صرفه جویی ارزی کرده است و در صورت تداوم واردات امکان ادامه این موضوع وجود ندارد.

مشکلات پیش رو تولیدکنندگان کیت و تست قندخون و راه‌های برون رفت از آن

علی پناهی با اشاره به اینکه شرکت تولیدی رایان تجهیز کارا زمینه اشتغال 150 نفر به طور مستقیم و 400 نفر به طور غیر مستقیم را فراهم کرده است، تاکید کرد: در صورت تداوم روند فعلی در صدور مجوزات و تعامل حال حاضر مدیریت بخش تولید اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، امکان تولید و اجرای پروژه‌های جدید مقدور نیست.

وی افزود: تمایز فراوان در خصوص تخصیص ارز دولتی و سیاست تعدادی مواد اولیه از طرف وزارت بهداشت میان شرکت‌های تولید کننده دستگاه و نوار اندازه‌گیری قند خون به صورت عملی، شرایط انحصاری را برای یک شرکت خاص فراهم کرده است. سایر تولید کنندگان ماه‌ها پشت درب‌های بسته آن اداره منتظر اخذ مجوزات لازم و سیاست‌های قیمتی و تعدادی جهت شروع تولید خود مانده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت رایان تجهیز کارا از معتبرترین برندهای جهانی برخوردار است که بیشترین سهم بازار را در آمریکای شمالی و کشور‌های اروپای غربی دارد، افزود: از موضوع تولیدکنندگانی که‌ محصول شرکت چینی را در داخل کشور ارائه می‌دهند و مشمول حمایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز قرار گرفته‌اند، هرگز نباید غافل شد. محصولات این شرکت علیرغم اینکه برای حمایت و ارتقای نظام سلامت بیماران دیابتی مناسب فراهم شده است؛ اما متاسفانه نحوه برخورد و حمایت از این مجموعه به هیچ عنوان مناسب نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]