اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102286082318661

 ایران‌هلث، میزبان یک شرکت معتبر

پیشنهاد حمایت از سوی دولت

کد: 140102286082318661

https://bit.ly/3wlqpyL

، (اخبار رسمی): حوزه تجهیزات پزشکی، طیفی از مشکلات و مسائل دارد که برخی از آن‌ها مزمن و برخی هم به دلیل شرایط جدید نوظهور هستند.

پیشنهاد حمایت از سوی دولت
پیشنهاد حمایت از سوی دولت

همانگونه که امین باقری حیدری، مدیرعامل شرکت تولیدی بهار طب امین می‌گوید، باید امیدوار بود که صنعت پزشکی در کشور روز به روز رشد و شکوفایی بسزایی داشته باشد و مسئولین استانی و کشوری، دیدی مثبت و خوب به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داشته باشند و با حمایت‌های خود باعث رشد و شکوفایی تولید و صنعت کشور شوند.

باقری حیدری ضمن اشاره به این موضوع که ایجاد فرصت‌های هدفمند و فروش پرسود، رشد و توسعه برند کارخانه در سطح کشور، فروش نزدیک با افراد خبره و مستقیم، بدون مزاحمت دلال‌ها و فراگیری فعالیت‌های موثر و ترک کارهای غیر موثر در فرآیند تولید، همواره به عنوان یک آرزو برای تولیدکنندگان مطرح بوده است می‌گوید:« مزایای رقابتی به دلیل نقاط ضعف و قوت، در شرایطی خاص، ارزش بیشتری برای یک واحد تولیدی یا کارخانه‌های بزرگ دارند و سهم مهمی برای سهامداران ایجاد می‌کند. یعنی همان نقشی که نمایشگاه‌ها بازی می‌کنند»

باقری حیدری می‌گوید: «پیشنهاد می‌شود اداره کل تجهیزات پزشکی کشور تحلیلی در خصوص تولید اقلام پزشکی براساس نوع مصرف کشور انجام دهد تا بتواند با سنجش مصرف کشور، در صدور پروانه ساخت جهت ساخت هر محصول دقت لازم را داشته باشد و بی‌محابا مجوز برای تولید برای هر محصول داده نشود»

باقری حیدری با اشاره به این نکته که با توجه به عدم پرداخت مراکز بیمارستانی دولتی، پیشنهاد می‌شود که دولت مواد اولیه تولید کنندگان این حوزه به خصوص حوزه سلامت را تامین کند، می‌گوید: «مهمترین چالش‌ها ورود کالاهای خارجی است که مشابه آن‌ها در کشور درحال تولید است. باید گفت که همین مساله، باعث نگرانی‌های زیادی شده و خواهد شد. غفلت کردن مراکز درمانی کشور و عدم پرداخت به موقع به تولیدکنندگان، باعث نگرانی و مشکلات زیادی برای تولیدکنندگان شده است و امیدواریم این مساله در نشست‌های جانبی نمایشگاه، مورد توجه قرار گیرد»

باقری حیدری در ادامه می‌گوید:«تولیدات تجهیزات پزشکی، با توجه به عملکرد صنعت پزشکی در کشورمان بسیار افتخارآفرین و قابل دفاع است ولی باید تعارف را کنار بگذاریم و آسیب شناسی‌ها و نگرانی‌هارا پیگیری کنیم»

باقری حیدری می‌گوید: «برنامه آینده شرکت تولیدی بهار طب امین، تکمیل تولید محصولات بیهوشی و تنفسی و تکمیل سبد محصولات مورد استفاده در حوزه بیهوشی – تنفسی در بخش‌های icu و ccu است. مهمترین هدف این شرکت پیشرفت در حوزه کیفیت محصولات و رضایت مشتریان و مراکز درمانی کشور است”

 علاقه‌مندان به محصولات این شرکت، می‌توانند به سایت https://medirence.com – مراجعه کنند.

شایان ذکر است که بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، از تاریخ سوم تا ششم خردادماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. یکی از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، شرکت تولیدی بهار طب امین با سابقه‌ای در حدود پنج سال است.

این نمایشگاه به همت شرکت آوای موفق ایرانیان امسال بعد از وقفه‌های ناشی از کرونا با رونقی بسیار و با استقبال باشکوه شرکت‌های خارجی برگزار می شود و اخبار رسمی همکار و حامی رسانه ای این نمایشگاه است. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین‌المللی تهران،طی روزهای سوم تاششم خردادماه،میزبان رویدادی بزرگ درزمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی و خدمات سلامت است.نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌های مدعو،یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هادر سطح جهان است نمایشگاه ایران‌هلث،درست در زمانی برگزار می‌شود که جهان آرام آرام درحال آغاز کردن دوران آرامش پس از پاندمی کروناست. دورانی تلخ که باهمکاری کادرهای درمان سراسر جهان، درحال محوکامل است.به نظرمی‌رسد که ابتکار دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه،بیشتر در محورهایی چون ایجاد نوعی تعامل جهانی و بسط ارتباطات و استفاده‌های دوسویه در زمینه رد و بدل اطلاعات متمرکز است.یعنی همان حرکت مورد ستایش که باید هرچه زودتر آغاز شو. صنعت تولیدتجهیزات پزشکی،دندانپزشکی،آزمایشگاهی،دارویی وخدمات سلامت،صنعتی ایستانیست ونمی‌توان دردوره‌های مختلف،با دیدی یکسان به آن نگاه کرد.همانگونه که می‌دانیم،پیشرفت‌های دقیق ولحظه‌ای درعلم پزشکی که این روزهابه اوج خود رسیده است،بدون وجودابزارآلات مورداحتیاج ورشدصنعت تولید وسائل پیشرفته،کاری تقریباغیر ممکن است فرصتی که بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت،به همت شرکت آوای موفق ایرانیان،در اختیار دست‌اندرکاران صنعت سلامت وپزشکی کشور قرار می‌دهد،فرصتی مغتنم درشناخت ابعاد گوناگون این صنعت واستفاده‌های بهینه در تبادل اطلاعات است،یعنی همان سویه‌ای که باید ازسوی وزارت درمان وآموزش پزشکی،به فال نیک گرفته شده همه گونه حمایت های لازم از فعالان این صنعت صورت گیرد تابه تدریج به مرزهای شکوفایی وخودکفایی در این زمینه نزدیک شویم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]